Home Aktualności Arte Distribution przyciąga kupujących starożytną historią i kulturą popularną

Arte Distribution przyciąga kupujących starożytną historią i kulturą popularną

15
0


Seriale i dokumenty poruszające tematykę starożytnej historii, kultury popularnej i bieżących wydarzeń niezmiennie okazują się najbardziej dochodowymi filmami. Dystrybucja sztukiw którym zaprezentowano szereg nowych tytułów Spotkanie Unifrance z Hawru.

Film „Tajemnica latawców pustynnych”, opowiadający historię międzynarodowego zespołu archeologów badającego serce Arabii Saudyjskiej i jordańskiej Czarnej Pustyni w celu poznania najstarszej megastruktury w historii ludzkości, został właśnie sprzedany w przedsprzedaży stacji SBS Australia.

Wyreżyserowany przez Nathalie Laville dla France 5 i Ma Drogue à Moi, 90-minutowy dokument zabiera widzów w podróż przez północną Arabię ​​Saudyjską i południową Jordanię do miejsca tysięcy tajemniczych geoglifów, które oglądane z powietrza przypominają gigantyczne latawce. Najstarsze z tych ogromnych kamiennych budowli zostały zbudowane około 7000 r. p.n.e., wyprzedzając egipskie piramidy i Stonehenge o 4000 lat.

Innym nowym tytułem, który przyciąga uwagę w obszernym katalogu starożytnej historii i archeologii, jest „Ramzes II, tajemnica faraona”.

Scenariusz i reżyseria: Nicolas Brénéol, produkcja: Ah! Production i RMC Découverte, trzyczęściowy serial bada życie słynnego faraona, znanego jako wielki budowniczy i wojownik starożytnego Egiptu. Poprzez trójwymiarowe rekonstrukcje wizualne i wywiady z czołowymi ekspertami od starożytnego Egiptu serial oferuje unikalny wgląd w jego panowanie przez ponad 60 lat i ujawnia mało znane fakty na temat człowieka stojącego za mitem.

Joséphine Létang, szefowa międzynarodowej dystrybucji i marketingu w Arte Distribution, ma nadzieję wkrótce sfinalizować szereg umów dotyczących „Ramzesa II”, który jest obecnie w produkcji.

Bieżące wydarzenia, polityka i amerykańska kultura popularna również wzbudzają duże zainteresowanie, dodał Létang. Sprzedaż programów związanych ze zdrowiem i środowiskiem, a także gorącymi tematami, takimi jak wojny narracyjne ogarniające media społecznościowe, wzrosła.

„The Dark Side of Organic Farming” trafił do amerykańskiej usługi streamingowej Questar; szwajcarskiego RTS i belgijskiego RTBF w ramach umów przedsprzedażowych. Wyreżyserowany przez Rémi Delescluse dla Arte France i STP Productions dokument bada, w jaki sposób rolnictwo ekologiczne staje się coraz bardziej zmechanizowane i zglobalizowane. Dokument przedstawia międzynarodowe dochodzenie w sprawie przemysłu ekologicznego, nakręcone ukrytymi kamerami i ujawniające pierwsze dogłębne badanie dokładnego składu biopestycydów produkowanych przez agrochemicznego giganta.

„Wojny danych – Aplikacja TikTok„Broń XXI wieku” została już sprzedana w przedsprzedaży hiszpańskiej telewizji RTVE, a także RTS, RTBF i Radio Canada.

Reżyserami 90-minutowego spektaklu są Arnaud Lievin i Benjamin Teil dla Morgane Production i Arte France. Przedstawia on historię Stanów Zjednoczonych w wojnie z Chinami, podczas gdy Waszyngton próbuje zakazać korzystania z tej niezwykle popularnej platformy wideo.

Dzięki uprzejmości Arte Distribution

Kolekcja Cinema Icons firmy Arte Distribution, skupiająca się na największych gwiazdach Hollywood zarówno przed, jak i za kamerą, również znajduje chętnych nabywców na całym świecie.

Film „Sharon Stone – Survival Instinct” wyreżyserowany przez Nathalie Labarthe dla TSVP i Arte France został sprzedany między innymi do RTVE w Hiszpanii, duńskiego nadawcy DR, Sky Italia, AMC Network Latam, Asharq dla regionu MENA, Radio Canada oraz Channel 8 w Izraelu.

„Steven Spielberg, The New Hollywood Prodigy” w reżyserii Michaëla Prazana dla Ellis Films i Arte Geie został wyemitowany na kanale NHK w Japonii, a także na kanałach DR, AMC Network Latam, Asharq, Radio Canada i RTVE.

„Kate Winslet – A Quest for Authenticity” będzie emitowany na kanałach SBS w Australii, Avrotos w Holandii, AMC Network Latam, Radio Canada, RTVE i innych.

American Public Television (APT) przejęła „Denzel Washington: An American Model” w reżyserii Sonii Dauger dla Brainworks i Arte France; „Clint Eastwood: The Last Legend” w reżyserii Clélii Cohen dla Arte France i Agat Films & Cie; oraz „Restless – Being Paul Newman” w reżyserii Jeana Lauritano dla Arte France i Slow Production.