Home Aktualności Buttigieg ogłasza 1 miliard dolarów na bezpieczeństwo transportu

Buttigieg ogłasza 1 miliard dolarów na bezpieczeństwo transportu

15
0


(Śledź wiadomości ze świata transportu: Otrzymuj TTNews w swojej skrzynce odbiorczej.)

Sekretarz transportu Pete Buttigieg niedawno ogłosił nową falę funduszy mających na celu poprawę bezpieczeństwa transportu. w całym kraju.

Sekretarz powiedział 5 września, że ​​jego departament przeznaczy ponad 1 miliard dolarów na program mający na celu poprawę udogodnień dla pieszych i kierowców wzdłuż korytarzy mobilności. Finansowanie pochodzi z 1,2 biliona dolarów Ustawa o inwestycjach infrastrukturalnych i miejscach pracy, projekt ustawy dwupartyjnej, wchodzący w trzeci rok.

„Dzięki nowym programom finansowania, takim jak Bezpieczne Ulice i Drogi dla Wszystkich, administracja Bidena-Harris pomaga społecznościom każdej wielkości uczynić swoje drogi bezpieczniejszymi dla każdego, kto z nich korzysta” – powiedział Buttigieg w oświadczeniu towarzyszącym ogłoszeniu.

Safe Streets and Highways for All, czyli SS4A, pomaga społecznościom planować i wdrażać projekty, które są kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom podróżującym na obszarach wiejskich i miejskich. Program jest powiązany z National Highway Safety Strategy DOT, która odpowiada na dane National Highway Traffic Safety Administration, które szacują, że w zeszłym roku na autostradach zginęło prawie 41 000 osób.

„Powinniśmy być zadowoleni, że wspólnie udało nam się zmniejszyć liczbę ofiar śmiertelnych wypadków drogowych od ponad dwóch lat — ale wciąż jest wiele do zrobienia, aby w pełni rozwiązać kryzys na naszych drogach. Dzisiejsze dotacje na bezpieczeństwo na autostradach zapewnią bezpośrednie finansowanie 354 społecznościom i będą kontynuować ważną pracę, którą wykonujemy, aby zmniejszyć liczbę ofiar śmiertelnych wypadków drogowych do jedynej akceptowalnej liczby: zera” — dodał sekretarz.

Od czasu uchwalenia ustawy o infrastrukturze 15 listopada 2021 r. administracja Bidena ogłosiła finansowanie w celu modernizacji i unowocześnienia złożonego łańcucha dostaw i sieci dojazdów do pracy w kraju. IIJA przeznaczyła również miliardy dolarów na finansowanie szeregu nowych technologii mobilnych, programów odporności na trudne warunki pogodowe oraz szeregu działań rekrutacyjnych i retencyjnych w sektorze przewozów towarowych. Na przykład w zeszłym miesiącu Federal Motor Carrier Safety Administration ogłosiła konkretne finansowanie w celu zwiększenia liczby pracowników ciężarówek. Wysiłek agencji wart 3,5 miliona dolarów zostaną wykorzystane do ułatwienia dostępu do karier w branży transportu komercyjnego. Finansowanie z planu działań administracji w zakresie transportu ciężarowego „wzmocni amerykański łańcuch dostaw i wesprze pracowników, którzy utrzymują naszą gospodarkę w ruchu” — powiedział sekretarz.

W pisemnym oświadczeniu zastępca administratora FMCSA Vinn White dodał: „Jesteśmy dumni, że możemy przekazać to finansowanie i zobowiązujemy się do współpracy z beneficjentami, aby wykorzystać je w dobry sposób, ułatwiając kierowcom wejście do branży (pojazdów użytkowych) i pozostanie w niej”.

Przez cały okres swojej kadencji Buttigieg przypominał opinii publicznej o kluczowej roli, jaką dwupartyjny projekt ustawy infrastrukturalnej odegrał w promowaniu inicjatyw w zakresie bezpieczeństwa i gospodarki. Odwiedził każdy stan, aby promować wdrażanie IIJA. A wraz ze zbliżaniem się jesiennych wyborów widoczność sekretarza wzrosła, ponieważ nadal opowiada się za programem politycznym Białego Domu wśród politycznie spolaryzowanego elektoratu.

Pełniąc funkcję sekretarza, Buttigieg niedawno zwrócił uwagę na członków Kongresu, którym powierzono zadanie aktualizacji komponentu polityki transportu powierzchniowego IIJA. Podczas wirtualnej rozmowy telefonicznej 4 września Buttigieg powiedział reporterom: „Chciałbym wierzyć, że solidne finansowanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa i infrastruktury może być dwustronne. Podobnie jak ustawa, która nas tu doprowadziła, była dwustronna. I oczywiście, ponieważ rozszerzamy dyskusję tylko na następne dziewięć tygodni, uważam również, że stosowne jest, aby Kongres rozpoczął rozmowę między sobą i wkrótce o tym, co będzie dalej. Ponieważ kończymy właśnie trzeci rok pięcioletniej kadencji IIJA”.

Sekretarz kontynuował: „Myślę, że mamy wiele do pokazania, dlaczego ta inwestycja jest potrzebna. Ale teraz musimy zobaczyć, co przyniesie przyszłość”.

Prywatnie Buttigieg jest częstym gościem w krajowej telewizji kablowej. Podczas zeszłomiesięcznej Narodowej Konwencji Demokratów wezwał wyborców do poparcia wiceprezydent Kamali Harris i gubernatora Minnesoty Tima Walza (D). „W listopadzie będziemy głosować. Będziemy głosować na naszego prezydenta. Będziemy głosować na naszą politykę, ale co najważniejsze, będziemy głosować na lepszą politykę”.

Na mniej niż dwa miesiące przed wyborami, grupa Harris-Walz zabiega o poparcie wyborców, aby zmierzyć się z byłym prezydentem Donaldem Trumpem i senatorem J.D. Vance’em (R-Ohio). W debacie zaplanowanej na 10 września, Harris i Trump zostaną poproszeni przez moderatorów o obronę swoich stanowisk politycznych. Historycznie rzecz biorąc, utrzymanie i ulepszanie krajowych projektów infrastrukturalnych zyskało dwupartyjne poparcie na arenie politycznej.