Home Aktualności Mój 15-godzinny lot pierwszą klasą KOSZMAR: w moim przedziale poruszały się włosy...

Mój 15-godzinny lot pierwszą klasą KOSZMAR: w moim przedziale poruszały się włosy i „rzeczy”, zepsuł się system rozrywki, a podczas lotu do Indii do Stanów Zjednoczonych nie miałem obrusu na orzechach

7
0


Podróżny poczuł zniesmaczenie po odbyciu luksusowego lotu pierwszą klasą, ale w koszmarnym samolocie panowały brudne warunki.

Anip Patel zapłacił 4700 funtów, aby latać ze stylem Chicago do Delhi, ale po wejściu na pokład Boeinga 777 był zdumiony, gdy zauważył kępki włosów utknięte w różnych szczelinach, podarte meble i zabrudzone siedzenia.

Niezadowolony pasażer wyciągnął telefon, aby nagrać ponure warunki panujące w czymś, co jego zdaniem było eleganckim przedziałem pierwszej klasy, ale zamiast tego uchwycił powierzchnie z warstwami pleśni i zepsutym telewizorem.

Według Patela rozrywka na pokładzie rzekomo została zepsuta na czas 15-godzinnego lotu, a dania wyglądały w najlepszym razie przeciętnie – obejmowały czerstwe samosy i grudkowatą zupę.

Powiedział: „Spójrzcie, jakie to obrzydliwe, były włosy i w każdym przedziale coś się poruszało.

Anip Patel był zniesmaczony, gdy na początku tego miesiąca podczas lotu Air India zobaczył, jak brudna jest jego kabina pierwszej klasy

Patel powiedział, że przez cały 15-godzinny lot nie działał system rozrywki

Patel powiedział, że przez cały 15-godzinny lot nie działał system rozrywki

Na swoim nagraniu uchwycił zupę grudkowatą, którą podano mu na pokładzie

Na swoim nagraniu uchwycił zupę grudkowatą, którą podano mu na pokładzie

Na meblach można było dostrzec tajemnicze czarne plamy

Na meblach można było dostrzec tajemnicze czarne plamy

Patel powiedział, że podczas lotu pierwszą klasą samosy były nieświeże

Patel podczas lotu pierwszą klasą powiedział, że samosy były nieświeże

Meble wyglądały na podarte i podarte

Meble wyglądały na podarte i podarte

Meble w samolocie wyglądały na podarte i podarte

„Wszystko było podarte, zniszczone lub pokryte pleśnią. Rozumiem normalne zużycie, ale to był wyższy poziom, chłopaki.

Patel przyznał, że menu na pokładzie jest „obiecujące”, ale stwierdził, że 30 procent jedzenia jest niedostępne.

Dodał: „Mieli tylko po jednym egzemplarzu każdego przedmiotu, a w całej kabinie było nas tylko czterech. I w zasadzie było kto pierwszy, ten lepszy.

W jego makabrycznym klipie widzowie byli oszołomieni, gdy zobaczyli gęsty, czarny brud zatykający system wentylacyjny i tajemnicze plamy na tkaninie siedzeń.

Wściekły pasażer ubolewał także nad brakiem Wi-Fi i zepsutym systemem rozrywki pokładowej, których załoga nie była w stanie naprawić, przez co nie miał nic do roboty przez cały lot.

Patel powiedział: „To był koszmar. Okradziono mnie podczas tego lotu.

Później powiedział w aktualizacji, że Air India zaoferowało mu pełny zwrot pieniędzy za kiepskie wrażenia.

Powiedział: „Nie złożyłem żadnej skargi do Air India, ale w mediach społecznościowych zobaczyli ten film – zadzwonili do mnie dzisiaj i zwrócili mi cały lot. Zrobili to dobrze i warto to odnotować”.

Linia Air India zajęła 103. miejsce wśród 350 linii lotniczych w rankingu Skytrax World Airline Awards w 2023 r.

W 2024 r. ten flagowy przewoźnik nieznacznie wspiął się na 90. pozycję, ale nadal pozostaje daleko w tyle za czołowymi przewoźnikami na świecie pod względem komfortu pasażerów i jakości usług.



Source link