Home Biznes Czy agencja ratingowa wykonuje wystarczająco dobrą robotę? Agencja chce usłyszeć od ciebie...

Czy agencja ratingowa wykonuje wystarczająco dobrą robotę? Agencja chce usłyszeć od ciebie – National

14
0


The Kanadyjska Agencja Skarbowa chce usłyszeć od kanadyjskich podatników, w jaki sposób może ulepszyć swoje usługi i „działać lepiej”.

W środę CRA rozpoczęła konsultacje społecznewzywanie osób fizycznych, przedstawicieli niezawodowych i pośredników podatkowych do przekazywania opinii na temat programów i usług agencji.

Kanadyjczycy mają czas do 2 grudnia na przedstawienie swoich uwag poprzez wypełnienie formularza ankieta internetowa który zawiera około 18 pytań.

Federalna agencja podatkowa potrzebuje informacji zwrotnych na temat jakości usług, ulepszeń i przyszłych kierunków.

„Wiemy, że istnieją wyzwania, którymi należy się zająć, aby lepiej służyć Kanadyjczykom, i wdrażamy szereg inicjatyw, aby poprawić ich doświadczenia” – stwierdziła w oświadczeniu minister skarbu kraju Marie-Claude Bibeau.

Oprócz formularza internetowego agencja ratingowa planuje także organizować osobiste i wirtualne sesje konsultacyjne za pośrednictwem zaproszenia.

Historia kontynuowana jest pod reklamą


Kliknij, aby odtworzyć wideo: „CRA zapoznała się z tysiącami formularzy podatku powierniczego złożonych pomimo pauzy w ostatniej chwili”


CRA odnotowała tysiące pustych formularzy podatkowych powierniczych złożonych pomimo pauzy w ostatniej chwili


CRA twierdzi, że celem takich konsultacji jest „zapewnienie bezproblemowych doświadczeń i dostosowanych interakcji, przede wszystkim cyfrowych”.

Otrzymuj opinie ekspertów, pytania i odpowiedzi na temat rynków, mieszkalnictwa, inflacji i informacji o finansach osobistych dostarczane do Ciebie w każdą sobotę.

Otrzymuj cotygodniowe wiadomości o pieniądzach

Otrzymuj opinie ekspertów, pytania i odpowiedzi na temat rynków, mieszkalnictwa, inflacji i informacji o finansach osobistych dostarczane do Ciebie w każdą sobotę.

„Wiemy, że mamy nad czym pracować i dlatego potrzebujemy Waszych szczerych opinii” – stwierdziła CRA. „Słuchamy, uczymy się i rzucamy sobie wyzwania, aby działać lepiej”.

To nie pierwszy raz, kiedy agencja zwraca się do opinii publicznej z prośbą o opinię.

Agencja CRA stwierdziła, że ​​takie wcześniejsze konsultacje pomogły w wprowadzeniu kilku ulepszeń usług.

w sierpniu CRA wydłużyła godziny pracy contact center.

Zmiana została wprowadzona na wniosek rzecznika podatników, aby zapobiec blokowaniu osób dzwoniących do centrum kontaktowego agencji ratingowej w normalnych godzinach jej pracy.

Historia kontynuowana jest pod reklamą

Rzecznik podatników François Boileau – napisano w oświadczeniu z 20 sierpnia że jego biuro „uważnie śledziło”, jak lepiej radzić sobie z liczbą połączeń z agencjami ratingowymi.

„Jesteśmy świadomi, że te centra kontaktowe obsługują dużą liczbę połączeń i nie są w stanie zaspokoić zapotrzebowania na połączenia” – powiedział Boileau. „Agencja ratingowa zapewniła nas, że podejmuje kroki, aby rozwiązać ten problem”.

Agencja ratingowa oświadczyła, że ​​opublikuje ogólne ustalenia z konsultacji wiosną przyszłego roku.


© 2024 Global News, oddział Corus Entertainment Inc.





Source link