Home Rozrywka First Artists przedstawia 2. brytyjski program mentorski i Final Cut w Wenecji

First Artists przedstawia 2. brytyjski program mentorski i Final Cut w Wenecji

14
0


Kompozytor „Midwich Cuckoos” Hannah Peel Aby nadzorować program mentoringowy

EKSKLUZYWNY: Europejski oddział Pierwsze zarządzanie artystami (FAM) — międzynarodowa agencja talentów reprezentująca kompozytorów, kierowników muzycznych i redaktorów muzycznych — ogłosiła drugą edycję swojego brytyjskiego programu CAMP (Composer Assistant and Mentor Programme). Hannah Peel, kompozytorka nagrodzona nagrodą Ivor Novello (Kukułki z Midwich) będzie ambasadorem CAMP 2024-25 i współkuratorem programu. Wśród kompozytorów, którzy już się zapisali, jest Alex Baranowski (Mabel, Prawdziwe rzeczy), Natalie Holt (Loki) i król Olunuga (Dziewczyna), a inne zostaną ogłoszone wkrótce. Inicjatywa jest przeznaczona dla młodych twórców muzyki z niedoreprezentowanych grup, którzy chcą zaistnieć w branży, w celu promowania nowych głosów i tworzenia nowych wzorów do naśladowania. „CAMP został stworzony, aby zarówno odczarować branżę Music for Screen, jak i zaoferować praktyczne wskazówki, mentoring i, co najważniejsze, doświadczenie w pracy w prawdziwym życiu, aby pomóc nowym głosom zaistnieć w branży” — powiedział Hamish Duff, szef europejskiego biura FAM w Londynie. Inauguracja programu zostanie uczczona wydarzeniem muzycznym i networkingowym 31 lipca, w którym weźmie udział panel branżowy, pokaz krótkometrażowego filmu skomponowanego przez absolwentkę CAMP Tanekę Miles oraz występ kompozytora FAM Jakwoba z zestawem inspirowanym jego pracą nad nominowanym do nagrody BAFTA filmem fabularnym Jak uprawiać seks.

Aisha nie może odlecieć

Final Cut In Venice ujawnia siedem projektów w toku, które mają ukazać się 12.

Final Cut In Venice, czyli trwające wydarzenie prezentujące nadchodzące filmy z Afryki i Bliskiego Wschodu, na Festiwalu Filmowym w Wenecji, ujawniło listę filmów na 12. edycję, która odbędzie się od 1 do 3 września. Siedem wybranych produkcji obejmuje cztery filmy fabularne: „Film dokumentalny” Morada Mostafy Aisha nie może odlecieć (Egipt), Nadim Tabet W tej ciemności widzę cię (Liban), Mohamed Siam Zapach mojego ojca (Egipt) i Ique Langa Prorok (Mozambik). W składzie znajdują się również docufictions Wizje przodków na temat przyszłości przez reżysera Mosotho Remohanga Jeremiaha Mosese i Twoja córka przez egipską reżyserkę Sarę Shazli i dokument Ci, którzy czuwają (Ci, którzy oglądają) autorstwa Karima Saidi. Trzydniowe wydarzenie obejmuje projekcje materiałów roboczych oraz spotkania z producentami, nabywcami, dystrybutorami, firmami postprodukcyjnymi i programistami festiwali filmowych.



Source link