Home Rozrywka Komisarz NFL o umowach CBS i Netflix, werdykt w sprawie Sunday Ticket

Komisarz NFL o umowach CBS i Netflix, werdykt w sprawie Sunday Ticket

34
0


NFL szef Roger Goodell wskazano dziś, że fuzja Paramount-Skydance nie będzie miała wpływu na futbol CBSchociaż nie zobowiązał się, a to pasuje do Netflix może rozszerzyć się poza niedawny pakt streamera na gry w Boże Narodzenie. W wywiadzie dla CNBC z Dolina SłońcaKomisarz wypowiedział się także na temat werdyktu w sprawie Sunday Ticket i stwierdził, że liga może zezwolić funduszom prywatnym na posiadanie do 10% udziałów w drużynie.

„CBS był dla nas wspaniałym partnerem od 1956 r. Uważam, że byli niezwykle wspaniali aż do Super Bowl w zeszłym roku mieliśmy rekordową oglądalność — ponad 200 milionów ludzi — powiedział.

„Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na proces. Znamy Skydance. Wykonali świetną robotę w naszej relacji. Przyjrzymy się więc strukturze umowy. Zobaczymy, jak wpłynie to na nas. Zobaczymy, jak wpłynie to na nasz biznes. I podejmiemy najlepszą decyzję dla NFL w tym momencie”.

Skydance właśnie zawarło umowę z Paramount, właścicielem stacji CBS, która zostanie sfinalizowana w przyszłym roku.

Zmiana właściciela pozwala NFL na renegocjację. Firma Davida Ellisona w 2022 r. podpisała umowę z NFL i NFL Films, aby stworzyć globalne studio produkcyjne multisportowe pod szyldem Skydance Sports.

I powiedział sieci, że umowa z Netflixem, podwójny mecz w Boże Narodzeniemiało sens dla NFL, ponieważ próbuje dotrzeć do międzynarodowej publiczności. „Netflix ma prawie 300 milionów subskrybentów na całym świecie, co było dla nas naprawdę atrakcyjne, ponieważ mogliśmy dotrzeć do globalnego fana. Jak wiesz, międzynarodowa to nasza ogromna inicjatywa. I myślę, że naprawdę chcą, aby to wydarzenie było jak Boże Narodzenie. I uważamy, że to ważne, tak jak Święto Dziękczynienia”.

Zapytany, czy to oznacza, że ​​na platformie streamingowej pojawi się więcej gier, odpowiedział: „Być może… wierzymy, że gra stanie się niesamowicie popularna na całym świecie, musimy tylko udostępnić więcej gier”.

Zauważył, że ponad 85% meczów NFL jest transmitowanych w bezpłatnej telewizji, a gdy nie są transmitowane, liga zobowiązała się do udostępniania ich bezpłatnie na lokalnych rynkach obu krajów. „Więc myślę, że zmierzamy tam, gdzie są fani”.

NFL właśnie poniosła stratę i oszacowała odszkodowanie na ogromną kwotę 4,7 miliarda dolarów\ w pozwie złożonym przez fanów w sprawie NFL Sunday Ticket przeciwko DirecTV, swojemu poprzedniemu partnerowi od lat.

Goodell powiedział: „oczywiście nie zgadzamy się z werdyktem ławy przysięgłych. I oczywiście zobowiązujemy się do przestrzegania procesu prawnego. To długi proces. Jesteśmy tego świadomi. Ale jesteśmy przekonani o naszym stanowisku, naszych zasadach, szczególnie w odniesieniu do mediów, że udostępniamy nasz sport jak najszerszej publiczności. Sunday Ticket to po prostu produkt uzupełniający. Dlatego zobowiązujemy się do przestrzegania postępowania sądowego, aż do końca, i upewnienia się, że zrobimy to dobrze”.

Odnosząc się do polityki właścicielskiej, powiedział, że Liga skłania się ku zezwoleniu na inwestycje kapitału prywatnego do wysokości 10%.

„Bardzo rozważnie to rozważaliśmy, po prostu przyglądając się naszym zasadom własnościowym w ogólności. A w miarę rozwoju sportu chcemy się upewnić, że nasze zasady odzwierciedlają to, że we wrześniu ubiegłego roku utworzyliśmy komitet, który przyjrzał się wszystkim aspektom naszych zasad, w tym zadłużeniu i kapitałowi prywatnemu. Mieliśmy ogromne zainteresowanie. I uważamy, że mogłoby to mieć sens dla nas w ograniczonym zakresie, prawdopodobnie nie więcej niż 10% zespołu. Ale byłoby to coś, co naszym zdaniem mogłoby uzupełnić nasze zasady własnościowe i wesprzeć nasze zasady własnościowe. Więc uważamy, że zmierzamy w bardzo pozytywnym kierunku. I mamy nadzieję, że do końca roku będziemy mieć coś”.



Source link