Home Rozrywka Merlin Entertainments uruchamia kampanię „kamień milowy”, aby połączyć marki pod jedną tożsamością

Merlin Entertainments uruchamia kampanię „kamień milowy”, aby połączyć marki pod jedną tożsamością

13
0


Podsumowanie: Merlin Entertainments

Firma Merlin Entertainments uruchomiła pierwszą kampanię marki, mającą na celu połączenie parków rozrywki i atrakcji pod jedną marką. Firma określa to mianem „kamienia milowego”.

Kampania pozycjonuje firmę, do której należą Alton Towers Resort, Legoland Windsor Resort, lastminute.com, London Eye i Madame Tussauds, jako jedną markę i „dom niezapomnianej zabawy” w Wielkiej Brytanii tego lata.

„(To) pierwszy raz, kiedy Merlin prowadzi kampanię nastawioną na popyt w całej kategorii, i jest to kamień milowy w naszej historii” — powiedziała Sara Holt, dyrektor ds. marketingu w Merlin Entertainments Group w Wielkiej Brytanii i Europie.

Kampania rozpocznie się jutro (12 lipca) 60-sekundowym spotem telewizyjnym, po którym nastąpią 30-sekundowe materiały dodatkowe, reklamy w mediach społecznościowych i reklamy zewnętrzne, w tym dynamiczne wyświetlacze ruchome na stacjach Euston i Waterloo w Londynie.

Kampania skierowana jest do rodzin z dziećmi w wieku od 6 do 12 lat i ma na celu dotarcie do tych, którzy „chcą stworzyć magiczne wspomnienia z wakacji”, ale borykają się z ograniczeniami budżetowymi i często muszą mówić „nie” częściej niż „tak”.

Za stworzenie kampanii odpowiadała agencja TBWA\MCR, a nadzór nad planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii sprawowała agencja Wavemaker UK.

„Ta kampania ożywia istotę działalności Merlin Entertainments, zapewniając rodzinom dodatkową wartość i sprawiając, że to lato będzie niezapomniane” – dodał Holt.

Na początku tego roku firma Merlin Entertainments zatrudniła Craiga Inglisa, byłego dyrektora ds. marketingu w firmie Sage, na stanowisko swojego pierwszego dyrektora marketingu. Celem tego działania było „podniesienie” pozycji firmy jako globalnej marki.

Inglis dołączył do zespołu niecały miesiąc temu i ma za zadanie przewodzić „transformacyjnej inicjatywie” firmy Merlin, mającej na celu zwiększenie zaangażowania klientów na czterech kontynentach.

Gigant branży rozrywkowej ogłosił w marcu, że planuje wprowadzić dynamiczny model cenowy do końca roku we wszystkich 20 najpopularniejszych atrakcjach na świecie, co oznacza, że ​​Merlin będzie pobierał od osób odwiedzających park w szczytowe weekendy letnie wyższe opłaty niż w dni powszednie poza porą deszczową.