Home Rozrywka Smith Entertainment Group oficjalnie przejmuje franczyzę NHL

Smith Entertainment Group oficjalnie przejmuje franczyzę NHL

40
0


MIASTO SŁONE JEZIORO (13 czerwca 2024 r.) – W dniu dzisiejszym National Hockey League (NHL) i Smith Entertainment Group (SEG) oficjalnie sfinalizowały umowę o utworzeniu franczyzy NHL w Utah. Podczas gdy społeczność nadal wybiera oficjalną nazwę zespołu, w sezonie 2024–2025 zespół będzie znany jako Utah Hockey Club – dumnie reprezentując tożsamość stanu i towarzysząc bardziej formalnej konwencji nazewnictwa stosowanej przez wielu graczy. Inne kluby członkowskie Ligi. Druga runda wieloetapowego głosowania zespołu na stałe nazwiska potrwa do 20 czerwca. Zbiegając się z dzisiejszą inauguracją, Utah Hockey Club przedstawił swoje stroje, paletę kolorów i logo na sezon 2024–25.

„Dzisiaj jest historyczny dzień dla stanu Utah, ponieważ oficjalnie zamykamy założenie nowej franczyzy NHL” – powiedział Ryan Smith, gubernator Utah Hockey Club i prezes Smith Entertainment Group. „Współpraca z drużyną NHL podczas całego procesu była fantastyczna, zapewniając nam bezcenne wskazówki i wsparcie. Mamy dużo pracy do wykonania – obóz przygotowawczy rozpoczyna się za niecałe 100 dni – i nie możemy się doczekać, co będzie dalej”.

Tożsamość marki na pierwszy rok

Współpracę z renomowanymi biurami projektowymi Double Day i CartwrightFranczyza NHL ze stanu Utah opracowała swoją tożsamość na sezon 2024–2025.

Paleta kolorów składa się z Czarna Skałareprezentuje ciemność nocy w górach i skałach wulkanicznych pustyni Utah; Biała Sól, ilustrujący śnieg na szczytach Utah i słynnych słonych równinach; I Błękitna góra, przedstawienie bogatej historii sportów zimowych w stanie Utah i czystego nieba przez ponad 230 dni w roku. Te charakterystyczne kolory staną się kamieniem węgielnym marki klubu w miarę ewolucji wyboru nazw drużyn przed sezonem NHL 2025–2026. Paleta kolorów wybrana dla pierwszej drużyny NHL z Utah również celowo uzupełnia paletę kolorów drużyny Utah Jazz – również należącej do SEG – której rozszerzone kolory zostały wprowadzone w zeszłym tygodniu i obejmują podobny błękit nieba jako kolor trzeciorzędny.

Klub hokejowy Utah przedstawił także pięć marek, z których każda inspirowana jest strojami drużyny na sezon 2024–2025, co posłużyło jako katalizator dla identyfikacji wizualnej zespołu i przygotował grunt pod przyszłe wysiłki związane z budowaniem marki.

Premierowy mundur sezonowy

Odzwierciedlając wieloletni szacunek swojego kraju dla tego sportu, w sezonie NHL 2024–25 klub będzie nosił dwie koszulki, które odzwierciedlają czystą, świeżą i tradycyjną estetykę.

Strój domowy drużyny będzie w kolorze Rock Black z napisem Utah na piersi i napisem drabinkowym oraz paskami Salt White i Mountain Blue na każdym rękawie, dole koszulki i na skarpetkach. Strój wyjazdowy drużyny to Salt White z napisem Utah na piersi i tym samym napisem drabinkowym. Strój wyjazdowy będzie zawierał paski w kolorze Rock Black i Mountain Blue. Dodanie napisu drabinkowego, dwuwarstwowego diagonalu, aplikacji ze ściegów zygzakowatych i potrójnych pasków na rękawach i skarpetkach dopełnia wizerunek nowego klubu przesiąkniętego tradycjami swojego hokejowego dziedzictwa.

Podczas Draftu NHL 2024 pierwszy wybrany w drafcie ze stanu Utah będzie miał na sobie ekskluzywną, całkowicie czarną, elegancką oryginalną koszulkę NHL z tym samym logo drabinki Utah, które będzie widniało na strojach drużyny na sezon 2024–2025.

Stroje drużynowe będą po raz pierwszy dostępne do kupienia w sklepie Team Store w Delta Center podczas bezpłatnej imprezy Draft NHL 2024, która odbędzie się 28 czerwca. Stroje na sezon 2024–25 będą dostępne do zakupu jesienią 2024 r.