Home Styl życia Mama, która schudła 30 funtów w 3 miesiące, ujawnia 25-minutowy trening

Mama, która schudła 30 funtów w 3 miesiące, ujawnia 25-minutowy trening

14
0


Kitty Moana, matka dwójki dzieci, która zajmuje się domem, opracowała w lutym prosty program ćwiczeń i zdrowego odżywiania.

Dzięki zaledwie 25 minutom aktywności fizycznej dziennie schudł 30 funtów.

Po osiągnięciu najwyższej i najniższej wagi w styczniu Moana rozpoczęła proces odchudzania dla dobra swojego zdrowia psychicznego i fizycznego.

Kitty Moana, gospodyni domowa z dwójką dzieci, opracowała w lutym prosty program ćwiczeń i zdrowej diety. Dzięki zaledwie 25 minutom aktywności fizycznej dziennie schudła 30 funtów. Instagram/misskittymoana
Moana podjęła decyzję o zmianie w styczniu po osiągnięciu swojego najwyższego i najniższego pułapu wagowego. Instagram/misskittymoana

„Dopiero niedawno podejmowałem zdrowe decyzje” Moana została wyjaśniona na Instagramie w maju„Cierpiałam na depresję/lęk i na dłuższą metę skończyło się to tym, że zachorowałam, straciłam entuzjazm do życia, piłam więcej alkoholu niż zwykle, jadłam wszystko, co sprawiało mi przyjemność i dużo przytyłam”.

„Starając się być (co dla mnie najważniejsze) „dobrym” rodzicem i współmałżonkiem, nie mogę tego osiągnąć, jeśli nie będę „dobry” dla siebie. Kiedy to zrozumiałem, wszystko się zmieniło” – dodał.

Moana uważa, że ​​utratę wagi zawdzięcza systematycznym treningom cardio. Instagram/misskittymoana

Moana, która regularnie publikuje posty na Instagramie pod nazwą użytkownika @NonaKittyMoana aby inspirować innych w ich drodze do zdrowia, uważa, że ​​utratę wagi zawdzięcza zmianie sposobu myślenia, deficytowi kalorii i codziennemu wykonywaniu ćwiczeń kardio.

Dodała, że ​​codziennie wykonuje co najmniej 25 minut ćwiczeń kardio, w tym jogging, szybki marsz, ćwiczenia z ciężarami, korzystanie z bieżni i taniec przed telewizorem.

Mantrą Moany jest „wyjdź, dobrze się odżywiaj, ćwicz, czytaj, powtarzaj”. Instagram/misskittymoana

W jednym poście Moana wychwala moc cardio: „20 minut joggingu/szybkiego marszu dziennie w połączeniu z deficytem kalorycznym i zdrową dietą to wszystko, czego potrzebowałam, aby osiągnąć swój cel utraty wagi w 4 miesiące. Robiłam lekkie treningi siłowe, ale cardio FTW (najlepsze)”.

Reżim Moany jest zgodny z Zalecenia Amerykańskiego Towarzystwa Kardiologicznego dorośli powinni włączyć ćwiczenia do swojej codziennej rutyny, podejmując 2,5 godziny umiarkowanej aktywności fizycznej lub 75 minut intensywnej aktywności fizycznej tygodniowo, aby poprawić samopoczucie i zdrowie układu sercowo-naczyniowego.

Szczególnie szybki marsz, został uznany przez ekspertów za klucz do utraty wagi.

Moana publikuje cotygodniowe plany posiłków na swoim koncie na Instagramie, aby inspirować innych. Instagram/misskittymoana

Mantra fitnessowa Moany może być również przewodnikiem dla każdego, kto chce podążać podobną ścieżką: „Wyjdź na zewnątrz, dobrze się odżywiaj, ćwicz, czytaj, powtarzaj”.

Dla Moany zdrowe odżywianie oznacza przygotowywanie w domu pożywnych, niskokalorycznych posiłków.

Często publikuje tygodniowe plany posiłków, które zawierają liczbę kalorii dla takich dań, jak muffinki z serem i cukinią, jogurtem proteinowym i świeżymi owocami na śniadanie, kanapki z kurczakiem i sałatką brokułową na lunch oraz lasagne z wołowiną i warzywami, młodymi ogórkami i pomidorkami koktajlowymi na kolację.

Deficyt kalorii, osiągnięty dzięki ćwiczeniom i przygotowywaniu zdrowych posiłków, pomógł Moanie w utracie wagi. Brent Hofacker – stok.adobe.com

Na przekąskę Moana sięga po świeżo krojone owoce i nie opuszcza ani jednego dnia. bez wypicia dwóch łyków soku — mieszanka owoców i warzyw mająca na celu zwiększenie energii i odporności.

Moana mówi: „Odżywianie, zdrowe wybory i codzienne ćwiczenia odegrały ogromną rolę w sukcesie mojej podróży zdrowotnej! Kluczem jest konsekwencja!”