Zapach świeżo upieczony chleb kiedy wchodzisz do Sainsbury’s wystarczy, aby skusić każdego do wejścia do działu z wypiekami.
Zanim się obejrzysz, wyjdziesz uzbrojony w rogaliki i zajadając się preclem.
A teraz supermarket ogłosił dużą zmianę w swojej ofercie wypieków, która będzie miała wpływ ciastka, pączki i bagietki.
Aby ograniczyć ilość odpadów plastikowych, wszystkie pączki i ciastka Sainsbury’s, które wcześniej były sprzedawane w plastikowych opakowaniach typu clam-shell, zostaną zastąpione opakowaniami tekturowymi i papierowymi.
Tymczasem pączki przechodzą na kartonowe pudełka z małym okienkiem, a dwupakowe ciastka, rogaliki i cynamonowe wiry przechodzą na papierowe torby
Dzięki temu ilość plastiku w opakowaniach zmniejszy się o 90%, co oznacza redukcję o 414 ton opakowań plastikowych rocznie.
Wszystkie pieczywo piekarnicze przejdzie również ekologiczną metamorfozę – z bochenków, bagietek i batoników zostaną usunięte plastikowe torby.
Zastąpiono je papierowymi torbami z plastikowym okienkiem, nadającymi się do recyklingu, co pozwoliło zaoszczędzić około 152 ton plastiku rocznie i ograniczyć zużycie plastiku o 60%.
Ułatwi to również recykling. Okienko na nowym opakowaniu można oddzielić od pudełka kartonowego i papierowej torby i poddać recyklingowi w dowolnym punkcie recyklingu przy supermarketach Sainsbury’s. Kartę i papier można poddać recyklingowi w domu.
Croissant, ale w modnym wydaniu
Wiemy, że Lidl piekarnia jest uwielbiana daleko i szeroko, ze swoimi preclami i portugalski Zdecydowanie ulubionymi przysmakami są tarty.
Ostatnio jednak klienci oszaleli na punkcie innego rodzaju wypieków: wirusowej torby Croissant Bag.
Torba Croissant Bag z kolekcji Lidl x Nik Bentel była dostępna w sprzedaży detalicznej za 50 funtów i wyprzedała się w ciągu kilku minut po wprowadzeniu jej na rynek na początku tego miesiąca.
Marzycielska, maślana kreacja ze skóry była nie lada gratką dla fanów absurdalnego projektanta Nikolasa Bentela, którego dzieła zazwyczaj sprzedają się za około 250 funtów.
Miłośniczki mody były zafascynowane tym dodatkiem. „Oddałabym za niego życie, wystarczy powiedzieć to słowo” – napisała jeden pod wrażeniem fana na Instagramie, a drugi z entuzjazmem: „POTRZEBUJĘ TEGO!!!”
Trzeci określił je jako „najpiękniejsze dzieło, jakie kiedykolwiek widziałem”.
Oznacza to, że teraz możesz cieszyć się pysznym, płatkowanym przysmakiem, wiedząc, że jednocześnie przyczyniasz się do ochrony środowiska.
A jeśli chcesz mieć pewność, że Twój sklep Sainsbury’s jest tak zrównoważony, jak to tylko możliwe, zwróć uwagę na logo „Warto wiedzieć”, które sygnalizuje, że produkty są bardziej zrównoważone.
Klienci mogą spodziewać się zmian we wszystkich sklepach w ciągu najbliższych miesięcy.
Masz jakąś historię do opowiedzenia?
Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
Zapisz się na nasz przewodnik po wydarzeniach w Londynie, przeczytaj sprawdzone recenzje, poznaj świetne oferty i konkursy. Najlepsze informacje o Londynie w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki korzystania z usługi stosować.