Księżna Sussex poniosła stratę, gdy jej marka lifestylowa, która miała wkrótce zostać wprowadzona na rynek, odniosła sukces w związku z problemami ze znakiem towarowym.
Meghan Markle złożyła wniosek o zastrzeżenie nazwy swojej usługi, American Riviera Orchard, jako znaku towarowego do użytku międzynarodowego przed pełnowymiarowym uruchomieniem w przyszłym roku.
Jednakże MailOnline podaje, że dane wskazują, iż w lipcu, około cztery miesiące po złożeniu wniosku o rejestrację, wystąpiło szereg „nieprawidłowości”, które należało „skorygować”.
Jak donoszą źródła, prawnicy Sussexów zostali powiadomieni przez Urząd Patentowy i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych o szeregu problemów, w tym o błędnej klasyfikacji koce do jogi, kosze piknikowe i książki kucharskie.
Meghan uruchomiła swoją markę American Riviera Orchard w marcu 2024 r.indonezyjski
Agencja powiedziała, że różne podmioty na całym świecie będą musiały zapłacić opłaty za rejestrację znaku towarowego, w sumie 11 382 USD (prawie 9000 GBP). GB News skontaktowało się z Sussexami w celu uzyskania komentarza.
Choć szczegółów na temat firmy jest wciąż niewiele, ujawniono, że firma skupi się na treściach dotyczących domu, ogrodu i ogólnego stylu życia. Obejmuje to dżem truskawkowy, którego słoiki wysłano do 50 influencerów aby sprawdzić, co lubią osoby, które dzielą się produktem ze swoimi obserwatorami w sieci.
Specjalista ds. public relations gwiazd powiedział, że minimalistyczna strategia marki w mediach społecznościowych może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że właściciele firm „będą mieli trudności ze zdobyciem popularności”.
W imieniu Betfred, Kayley Cornelius powiedziała: „Meghan biegnie, zanim nauczy się chodzić, jeśli chodzi o jej nową markę American Riviera Orchard. Jest jasne, że księżna próbuje sprzedać pewien styl życia za pomocą gamy projektów i produktów, które obecnie ma w przygotowaniu, ale jej strategia komunikacyjna jest niemal niespójna, ponieważ ona i jej zespół nie potrafią bezpośrednio przemawiać do swoich odbiorców”.
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI RZĄDOWE
Informator powiedział amerykańskiemu portalowi rozrywkowemu Page Six, że marka będzie koncentrować się na „rzeczach bliskich jej sercu” i będzie rozszerzeniem jej długoletniego bloga o stylu życia, The Tig.
Meghan już wysłała znajomym produkty, w tym dżem i psie ciasteczka, a kolejnym produktem ma być wino różowe. Źródło zaznajomione z premierą powiedziało, że plan zakłada sprzedaż Meghan jako „latarni inspiracji, aspiracji i osiągnięć”.
Wprowadzenie na rynek marki lifestylowej Meghan było długo planowanym ruchem, którego planowanie trwało co najmniej 18 miesięcy. Wiadomo, że perspektywa wywołała szok w serwisie Netflix, który podpisał umowę z Sussexami w 2020 r.
Ich pierwszy film dokumentalny Harry i Meghan, który miał premierę w grudniu 2022 r., odniósł międzynarodowy sukces.
Jednak księżna ma problemy ze znalezieniem partnerów do uruchomienia swojej marki. W oświadczeniu królewskiego autora Toma Quinna, niepowodzenie American Riviera Orchard może być oznaką, że plany Sussexów są w „poważnych tarapatach”.
Quinn powiedział The Mirror: „Harry nigdy tak naprawdę nie miał pojęcia o tym, że zostanie przedsiębiorcą czy biznesmenem na własnych prawach”.
Kontynuował: „Od urodzenia uczono go tylko jednego – bycia szlachcicem, a on to odrzucił.
„Jego 100% poparcie dla żony i jej przedsięwzięć biznesowych nigdy nie osłabło – ale to nie wystarczyło, aby jego firma odniosła sukces. Meghan jest dowodem na to, że pewność siebie nie zawsze gwarantuje sukces. Pewność siebie nie zawsze czyni z ciebie świetnego przedsiębiorcę i bizneswoman”.