Home Styl życia Ten supermarket wprowadza zniżki w stylu „środkowej alejki”, aby konkurować z Aldi...

Ten supermarket wprowadza zniżki w stylu „środkowej alejki”, aby konkurować z Aldi i Lidlem

39
0


Tyle okazji do zdobycia (Zdjęcie: Peter Sandground)

Te przedmioty ze środkowego korytarza w Aldi I Lidl są tak tanie, jak i losowe.

Od podgrzewanych wieszaków na ubrania, przez niezbędne przybory szkolne, aż po wyczekiwane krzesło w kształcie jajka — jest tam tak wiele rzeczy, o których nie wiedziałeś, że są Ci potrzebne.

Ale teraz nowa sieć supermarketów wprowadziła na rynek nową serię produktów, która ma konkurować z siecią Aldi Specjalne zakupy i środek Lidla.

Morrisons When It’s Gone It’s Gone zaoferuje niższe ceny na wszystkie podobne artykuły na rynku, idealnie, z oszałamiającymi 50% lub większymi oszczędnościami dla klientów.

Kupujący mogą spodziewać się szerokiego asortymentu przecenionych artykułów, w tym naczyń kuchennych (w tym markowych produktów, takich jak Kitchen Aid, Green Pan, Mauviel), zabawek (w tym licencjonowanych, takich jak Barbie, Peppa Pig, Bluey), artykułów gospodarstwa domowego i urządzeń elektrycznych, artykułów gospodarstwa domowego, żywności i napojów, zdrowia i urody, artykułów ogrodowych, pielęgnacji samochodu i podróży.

Supermarket pracuje także nad tygodniami tematycznymi, np. tygodniem kempingowym lub tygodniem powrotu do szkoły.

Więcej powodów, aby robić zakupy w… (Zdjęcie: Getty Images)

Oferty będą udostępniane w ramach trzytygodniowych rotacji z nowymi Produkty stale dodawane – podobnie jak w przypadku Aldi i Lidla, musisz się spieszyć, jeśli chcesz kupić coś, co z pewnością stanie się produktem kultowym.

Okazje znajdziesz w drewnianych skrzynkach z napisem When It’s Gone It’s Gone – dzięki temu będzie je bardzo łatwo znaleźć.

Produkty te są obecnie dostępne w 450 sklepach, a liczba i rodzaj produktów, jakie trafią do każdego sklepu, zależy od wielkości powierzchni sklepowej.

Dyrektor generalny Morrisons, Rami Baitiéh, powiedział: „Dla nas WIGIGs nie jest sztuczką. To strategiczna dźwignia wzrostu sprzedaży i zadowolenia klientów. Oferty muszą być świetnej jakości… ale w naprawdę wyjątkowych cenach”.

Aldi Specialbuys i Middle of Lidl zyskały w ostatnich latach sporą popularność – Morrisons z pewnością będzie chciał powtórzyć ten sukces.

Do kultowych produktów Aldi zaliczają się żeliwne naczynie do zapiekania, miksery, a nawet nadmuchiwany kajak.

Nie możemy się doczekać, co Morrisons ma w zanadrzu…

Masz jakąś historię do opowiedzenia?

Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.

WIĘCEJ : Ten najlepiej sprzedający się zestaw dzwonka do drzwi Ring Video Doorbell wyprzedza Amazon Prime Day o 58%

WIĘCEJ : Ta nowa suszarka do włosów GHD zamienia mokre włosy w sprężyste, suche włosy bez uszkodzeń spowodowanych ciepłem

WIĘCEJ : Zostało Ci (prawdopodobnie) tylko jedno spotkanie, aby zostać dziewczyną z Europy — oto jak to zrobić





Source link