Niezależnie od tego, czy jest to żywność, elektronika, ubrania czy przybory toaletowe, Tesco znana jest z szerokiej gamy produktów oba w Internecie I w sklepie.
Obecnie przyjmuje się, że po raz pierwszy od sześciu lat wprowadza poważną zmianę w swojej przystępnej ofercie produktów F&F i ponownie wprowadza politykę, która została wcześniej zarzucona w 2018 r.
Zgadza się: według doniesień klienci będą teraz mogli zamawiać ubrania z asortymentu F&F bezpośrednio przez Internet w Tesco, zupełnie jak za dawnych czasów.
Według Drapers asortyment odzieży będzie częścią Tesco Marketplace, która została uruchomiona w czerwcu i będzie obejmować 9 000 produktów z zakresu artykułów gospodarstwa domowego, zabawki I Zrób to sam.
Choć w rozmowie z Drapers rzecznik Tesco odmówił podania konkretnych szczegółów, ten potwierdził: „Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszej oferty online dla klientów i będziemy ich informować, jeśli i kiedy będziemy mieli czym się podzielić”.
Wcześniej fani F&F mogli kupować niedrogie ubrania online za pośrednictwem Tesco Direct, chociaż zostało to wycofane w 2018 r. po przeniesieniu asortymentu z osobnej witryny odzieżowej F&F w 2016 r.
I tak do stycznia klienci, którzy chcieli wygody składania zamówień online, a nie w sklepie, mogli kupować odzież F&F za pośrednictwem Next.
To nie jedyna zmiana, jaką Tesco wprowadziło w tym roku w swoim asortymencie. Na początku tego miesiąca firma F&F wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt marka artykułów gospodarstwa domowego.
Nowa gama produktów obejmuje produkty już od 50 pensów – co prawdopodobnie jest dużą sumą Primark ucieka za swoje pieniądze – i obejmuje ponad 1000 linii, w tym wyroby szklane, dywaniki i podnóżki, miękkie meble i akcesoria dekoracyjne.
Skupianie się na „wszechstronnej palecie teksturalnych bieli i neutralnych odcieni” nie jest tu możliwe zbyt wiele w tym stylu, jeśli chodzi o jasny kolor – ale jest on prawdopodobnie idealny dla miłośników beżu i ma do tego oszałamiającą cenę.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością wprowadzenia na rynek F&F Home z naszą gamą A/W 24, opartą na neutralnych paletach, ponadczasowych kształtach i przyjemnych w dotyku, przytulnych tkaninach” – powiedziała po premierze Donna Bridgeman, dyrektor ds. projektowania w F&F Home.
„Niestrudzenie pracowaliśmy, aby stworzyć elementy, które utrzymają długowieczność w swoim stylu i mogą stanowić podstawę spokojnego, spokojnego i zrównoważonego domu”.
Metro.co.uk skontaktowało się z Tesco w celu uzyskania komentarza.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić?
Skontaktuj się mailowo MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : Doświadczeni klienci cieszą się, gdy Amazon „The Drop” oferuje modne kolekcje na wyciągnięcie ręki
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki świadczenia usług stosować.