Home Styl życia Twórca gry „Star Wars Outlaws” chce wspierać tę grę na zawsze

Twórca gry „Star Wars Outlaws” chce wspierać tę grę na zawsze

32
0


Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen może być wreszcie dostępna dla każdego. Nie oznacza to jednak, że deweloper Massive Entertainment jest bliski zakończenia wspierania gry, poza dwoma pakietami rozszerzeń już zapowiedzianymi do gry.

Zespół planuje wprowadzić do gry „liczne usprawnienia” po jej wydaniu, Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen Dyrektor kreatywny Julian Gerighty powiedział w wywiad z radar gier.

„Outlaws ma tak długą żywotność, że będzie grą, w którą będą grać miliony ludzi przez wiele lat, a my nigdy nie przestaniemy jej udoskonalać” – powiedział Gerighty.

W zeszłym miesiącu, Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen otrzymał pozytywne recenzje po premierze. Podczas gdy mechanika skradania się i walki jest nieco uproszczona, poczucie miejsca jest niezrównane, zwłaszcza w porównaniu do innych współczesnych gier Star Wars.

Według dyrektora kreatywnego studia Outlaws, Massive nie zamierza zaprzestać tworzenia najlepszej gry z otwartym światem w uniwersum Star Wars, jaką tylko będzie w stanie stworzyć.

Ogromna rozrywka

W dogłębnym wywiadzie Gerighty i dyrektor gry Mathias Karlson opowiadają o udoskonaleniach, począwszy od poprawek równowagi, takich jak zmniejszenie poziomu trudności na początku gry, aż po większe zmiany, takie jak dostosowanie miejsc, w których gracze spędzają czas w rozległej, otwartej galaktyce gry.

„Jedną z rzeczy, które widzimy w danych, jest to, że elementy nie działają tak dobrze, jak byśmy chcieli” — powiedział Gerighty. „Jedna z pierwszych misji w Miroganie była bardzo pracochłonna i moim zdaniem to był błąd — i to jest coś, co postaramy się poprawić”.

Choć trudno stwierdzić, o której konkretnie misji mowa, łatwo zrozumieć, że jest to powszechna skarga graczy. Przestępca’ Wczesne misje skradankowe mogą wydawać się zimną wodą z powodu ich niezwykle wysokiego wskaźnika powodzenia. Chociaż ostatecznie odniosłem sukces kilka godzin później, późniejsze misje okazały się o wiele łatwiejsze, dając graczom więcej ścieżek do bazy wroga. Zmiany w tym miejscu ułatwią życie graczom, którzy wskoczą po starcie.

Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen ma poczucie miejsca, jakiego nie ma wiele innych gier z serii Gwiezdne Wojny.

Ogromna rozrywka

Gerighty opowiedział także o jednej z gier Nadchodzące DLCA Pirate’s Fortune (w której główną rolę gra uwielbiany przez fanów kosmiczny pirat Hondo Ohnaka) pozwoli zespołowi na dalszy rozwój niewykorzystanego dotąd otwartego świata gry.

„(A Pirate’s Fortune) skupia się na piractwie kosmicznym i naprawdę promuje aspekt kosmiczny” – wyjaśnił. „Zamierzamy kochany spędzać więcej czasu w kosmosie Przestępca. Nadal możemy tam zrobić o wiele więcej.”

Z tego co słychać, Massive chce leczyć Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen jak platforma, chociaż sprzedaż była stosunkowo powolna. Podczas gdy gry Ubisoftu zazwyczaj przyjmują takie podejście (Assassin’s Creed: Walhalla na przykład otrzymując dodatkową zawartość wiele lat po premierze), Massive Entertainment świetnie radzi sobie z ulepszaniem swoich gier dla jednego gracza nawet kilka miesięcy po premierze, oferując bezpłatne aktualizacje, po prostu dla zabawy.

Gra terakhir Massive Entertainment, Avatar: Pandora Robesotrzymał kilka darmowych aktualizacji, które ulepszyły kilka aspektów gry.

W zeszłym roku Massive Entertainment wydało mało znaną grę Avatar: Pandora Robesgra z otwartym światem oparta na serii science fiction Jamesa Camerona. Podobna do PrzestępcaIndonezyjski: Granica Pandory to tytuł, który skrupulatnie odtwarza świat Avatara w rozległej przygodzie z perspektywy pierwszej osoby. Pomimo wydania licencjonowanego produktu, który prawdopodobnie zwróciłby się dzięki rozpoznawalności nazwy, deweloper dodał do niego miesiące bezpłatnych aktualizacji. Te aktualizacje zrównoważyły ​​wrogów, aby zmienić sposób, w jaki gracze chcieli wchodzić w interakcje z wrogami, aktualizacje graficzne, nowe opcje trudności, nowe animacje wierzchowców i falę dodatkowych ulepszeń jakości życia.

Przestępca’ Dyrektor kreatywny niemal potwierdził, że gra Star Wars zostanie potraktowana tak samo jak gry Avatar.

„Mamy świetny system, mamy świetne fundamenty. To nie jest takie proste, jak się wydaje, ponieważ wszystko jest zaprojektowane tak, aby było płaskie i wymaga dużo pracy, ale jest tam wiele do zrobienia” – powiedział. „Idziemy do przodu. Nie chcemy tego odpuścić”.

Odnosząc się do najważniejszych osób w Massive, dodał: „Powinni nas wyrzucić za drzwi”.

Złoczyńcy Gwiezdnych Wojen dostępna na PS5, Xbox Series X|S i PC.