Burger King Nigeria, wiodąca sieć restauracji typu fast food (QSR), świętowała ważny moment, otwierając swój pierwszy punkt na lotnisku w terminalu 2 lotniska Muritala Muhammed (MMA2) w Lagos 30 sierpnia 2024 r.
Ekspansja na rynek lotniskowy stanowi część strategicznego planu rozwoju marki, którego celem jest zwiększenie wygody klientów i dotarcie do dynamicznie rozwijającego się sektora podróży.
Punkt MMA2 jest strategicznie usytuowany, aby sprostać dużemu ruchowi podróżnych przejeżdżających przez jedno z najbardziej ruchliwych lotnisk w Nigerii, oferując im wyjątkowe doznania kulinarne, łączące w sobie globalną renomę jakości Burger Kinga z lokalnymi smakami.
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy wprowadzić naszą charakterystyczną jakość i wygodę na rynek lotniskowy” — powiedział Rushdi Ibrahim, dyrektor zarządzający i CEO Allied Food Confectionery Services, firmy stojącej za Burger King Nigeria. „Nasza ekspansja była niezwykła, w ciągu zaledwie 33 miesięcy otworzyliśmy 16 restauracji. Jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia naszej marki do każdego zakątka Nigerii”.
Aby uczcić otwarcie i zachęcić klientów do odwiedzenia lokalu, Burger King Nigeria nawiązał współpracę z Ibom Air w celu realizacji ekscytującej promocji.
Klienci, którzy wydadzą 7000 naira lub więcej w nowym punkcie sprzedaży MMA2, wezmą udział w loterii, która daje szansę na wygranie krajowego biletu powrotnego Ibom Air. Aniekan Essienette, Group Manager, Marketing and Communication w Ibom Air, wyraził entuzjazm dla partnerstwa, stwierdzając: „Cieszymy się, że jesteśmy związani z kolejną wartościową marką. To partnerstwo jest zgodne z naszą misją zapewniania wyjątkowych doświadczeń klientom”.
„To partnerstwo jest korzystne dla obu marek” — dodał Lerato Makume, dyrektor marketingu Burger King Nigeria. „Chcemy nagrodzić naszych klientów za ich lojalność i ulepszyć ich doświadczenia związane z podróżami”.
Wprowadzenie nowego punktu podkreśla zaangażowanie Burger King Nigeria w rozszerzanie swojego zasięgu i dostosowywanie się do potrzeb zróżnicowanej bazy klientów. Skupiając się na jakości, wygodzie i zadowoleniu klienta, marka jest na dobrej drodze do stania się dominującą siłą w nigeryjskiej branży QSR.