[ad_1]
Chatbot Rufus skupiony na zakupach Amazona zostanie uruchomiony w całej Europie po przybyciu do Stanów Zjednoczonych w lutym. Zaczyna się Dziś zostanie udostępniony w wersji beta W Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii, po przybyciu do Wielkiej Brytanii we wrześniu. Jest to wdrażanie stopniowe i według firmy może minąć kilka tygodni, zanim każdy użytkownik w powyższych krajach otrzyma aktualizację oprogramowania.
Aby rozpocząć korzystanie z Rufusa, poszukaj ikony w prawym dolnym rogu aplikacji mobilnej. Spowoduje to otwarcie okna czatu. Klienci mogą kliknąć to okno czatu, aby zadać dodatkowe pytania lub uzyskać więcej informacji na temat wcześniej istniejącego zapytania. To jest wersja beta, więc Amazon zachęca klientów do pozostawiania opinii poprzez „ocenę swoich odpowiedzi za pomocą oceny „lubię to” lub „nie lubię”. Dostępna jest również opcja bardziej bezpłatnych komentarzy kierowanych.
Dla niewtajemniczonych Rufus to kreatywny asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, który został przeszkolony w zakresie całego katalogu produktów Amazon, wraz z recenzjami klientów, pytaniami i odpowiedziami społeczności oraz „informacjami w Internecie”. To chatbot, dzięki któremu klienci mogą zadawać Rufusowi pytania dotyczące produktów i tym podobnych.
Na przykład użytkownicy mogą zapytać Rufusa, czy konkretna para butów do biegania jest trwała lub czy kurtkę można prać w pralce. To sztuczna inteligencja, więc nawet Amazon przyznaje, że informacje nie zawsze mogą być prawidłowe. „To wciąż dopiero początek rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji i technologia nie zawsze będzie w stanie zrobić to dokładnie dobrze” – napisała firma.
Jeśli mieszkasz w USA, masz już dostęp do chatbota. Po prostu poszukaj ikony historii, która wygląda jak dwa dymki czatu, wraz z imieniem Rufusa.
[ad_2]