[ad_1]
Chatbot Rufus firmy Amazon, którego zadaniem jest skupienie się na zakupach, zostaje uruchomiony w całej Europie, po przybyciu do USA w lutym. Zaczyna się zostanie udostępniony dzisiaj w wersji beta w Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii, po przybyciu do Wielkiej Brytanii we wrześniu. Jest to wdrażanie stopniowe i firma twierdzi, że może upłynąć kilka tygodni, zanim każdy użytkownik w wyżej wymienionych krajach otrzyma aktualizację oprogramowania.
Aby rozpocząć korzystanie z Rufusa, poszukaj ikony w prawym dolnym rogu aplikacji mobilnej. Spowoduje to otwarcie okna czatu. Klienci mogą kliknąć to okno czatu, aby zadać dodatkowe pytania lub uzyskać więcej informacji na temat wcześniej istniejącego zapytania. To jest wersja beta, więc Amazon zachęca klientów do pozostawiania opinii poprzez „ocenienie swoich odpowiedzi kciukiem w górę lub w dół”. Dostępna jest również opcja bardziej ukierunkowanej, swobodnej informacji zwrotnej.
Dla niewtajemniczonych Rufus jest generatywnym asystentem zakupowym AI, który został przeszkolony w zakresie całego katalogu produktów Amazon, wraz z recenzjami klientów, pytaniami i odpowiedziami społeczności oraz „informacjami z Internetu”. To chatbot, dzięki któremu klienci mogą zadawać Rufusowi pytania dotyczące produktów i tym podobnych.
Na przykład użytkownicy mogą zapytać Rufusa, czy konkretna para butów do biegania jest trwała lub czy kurtkę można prać w pralce. To jednak sztuczna inteligencja, więc nawet Amazon przyznaje, że informacje nie zawsze mogą być prawidłowe. „To wciąż dopiero początek rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji i technologia nie zawsze zapewnia jej dokładne działanie” – pisze firma.
Jeśli mieszkasz w USA, masz już dostęp do chatbota. Po prostu poszukaj ostrzegawczej ikony, która wygląda jak dwie dymki czatu, wraz z imieniem Rufus.
[ad_2]
Source link