Kai Cenat rzucił wyzwanie członkowi galerii sław marihuany Snoop Doggumiejętności bluntrollowe, wystawiając je na próbę w nowym klipie wideo.
Popularny streamer transmitował na żywo zza kulis rozdania nagród VMA w środę (11 września), gdzie spotkał Doggfathera, który relaksował się i słuchał utworu „As We Lay” Shirley Murdock.
Cenat zaczął: „Co to za piosenka?” Snoop odpowiedział: „Nazywa się ‘As We Lay’”, a Cenat zapytał, w którym roku została nagrana.
„Snoop, Snoop. Jak szybko potrafisz skręcić blunta?” – zapytał popularny streamer. Snoop nalegał, że zdąży zrobić blunta, zanim piosenka się skończy, w którym momencie osobowość internetowa odwróciła kamerę, aby pokazać trochę Death Row weed Snoopa.
„Kurczę” – powiedział Cenat, zanim dokończył: „Ja i mój wujek, czarnuchu. Wujek Snoop w budynku!”
Obejrzyj zabawny klip poniżej.
Kai Cenat właśnie przeprowadził transmisję na żywo zza kulis na gali MTV VMA, na której Snoop Dogg skręcał dla nich blanta do palenia 😭😭 fot.twitter.com/upJy60LSDj
— FearBuck (@FearedBuck) 11 września 2024 r.
Snoop nie jest obcy trawce i w zeszłym roku ujawnił, ile bluntów udało mu się wypalić w ciągu jednego dnia w czasie podróży do Holandii.
Legendarny raper, który wrzucił na Instagrama z Rotterdamu, udostępnił wideo ze swojego pokoju hotelowego, aby dać znać swoim fanom i znajomym, co lubi. Podczas meczu Steelersów Snoop pokazał swoje 11 tępych klipów i był dumny z pracy, jaką wykonały jego płuca.
„Pokażę wam, co robiłem dzisiaj” – powiedział, pokazując klipy. „Wszystko w ramach codziennej pracy. O wow, kawał dobrej roboty, piesku. Co to była za sfora? Death Row. Daj znać bratu”.
W lipcu Snoop oddał hołd 2Pac z jego sklep z marihuaną w jego rodzinnym mieście Los Angeles.
Nazywa się SWED, co jest skrótem od Smoke Weed Every Day — nawiązując do Nate DoggOstatnia linijka na Dr Dre„The Next Episode” — w pełni licencjonowany punkt sprzedaży leków otworzył swoje podwoje kilka miesięcy temu z pomocą Snoopa.
Tha Doggfather oddał hołd swojemu zmarłemu przyjacielowi i współpracownikowi, wydając limitowaną edycję, umieszczając 2Paca na kilku produktach Death Row Cannabis.
W ofercie znalazła się ekskluzywna mieszanka kwiatów konopi w słoiku i Alien OG. Klienci otrzymali także nigdy wcześniej niepublikowane zdjęcie legendy „Dear Mama”, a także pudełko zapałek odtworzone na podstawie sesji zdjęciowej.