Wygląda na to, że New York Times nie jest zbyt zadowolony z graczy próbujących ukończyć Słowo 4,8 miliarda razy rocznie w swoich aplikacjach i na stronie internetowej. Publikacja przeniosła wszechstronną codzienną grę słowną na nową platformę w postaci słuchawek Meta Quest. Tak, Słowo Kamper teraz to jest coś. Jest do tego celu służą Meta Quest 2, 3 i Pro.
Słowo Kamper działa tak samo jak gra na telefonie lub komputerze. Masz sześć prób odgadnięcia pięcioliterowego słowa. Tajemnicze słowo jest takie samo dla wszystkich graczy, a gra aktualizuje się o północy czasu lokalnego. Główną różnicą w VR jest to, że Słowo jest odtwarzana na pływającym ekranie, z żółtymi i zielonymi blokami w tle. Myślę, że dodaje to trochę dodatkowej stymulacji wizualnej.
„Zawsze szukamy wyjątkowych i kreatywnych możliwości dotarcia z naszymi grami do odbiorców” – powiedział Jonathan Knight, dyrektor generalny NYT Games. „Ta współpraca odzwierciedla nasze przyjęcie innowacyjnych technologii i eksplorację nowych formatów i doświadczeń, takich jak rzeczywistość mieszana, aby ożywić nasze gry. Słowo jest idealnym wyborem dla tego wirtualnego środowiska, biorąc pod uwagę jego prosty i łatwy w obsłudze interfejs, który pokochali odbiorcy na całym świecie”.
Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś używał zestawu słuchawkowego Quest tylko przez dwie minuty potrzebne do rozegrania każdej rundy Słowo. Ale może umieszczenie aplikacji na ekranie głównym Quest przypomina im, aby starali się utrzymać passę przed wejściem lub ten fajny wygląd. W przeciwnym razie ktoś naprawdę by się spodziewał Słowo Czy VR istnieje? (Jeśli to ty, zostaw komentarz poniżej. Muszę wiedzieć.)
W tym artykule znajdują się linki afiliacyjne. Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać prowizję.