Verizon W poniedziałek klienci telefonów komórkowych zgłosili powszechne awarie w całych Stanach Zjednoczonych. Począwszy od około 9:30 czasu wschodniego setki tysięcy osób zgłosiło problemy z włączoną usługą komórkową Downdetektorktóry śledzi raporty o przestojach przesłane przez użytkowników. Liczba raportów wzrosła do prawie 105 000 o godzinie 11:20, ale o 12:52 nadal sięgała prawie 59 000.
Wiele osób twierdziło, że nie może wykonywać ani odbierać połączeń ani wymieniać wiadomości tekstowych. Osoby posiadające iPhone’a mogą widzieć „SOS” zamiast zwykłych pasków połączenia w prawym górnym rogu ekranu. To częsty widok, gdy obsługa jest ograniczona lub nie ma jej wcale. Jednak dotknięci użytkownicy iPhone’a mogą nadal wykonywać połączenia alarmowe za pośrednictwem innych sieci.
Downdetektor mapa cieplna zasugerowali, że problem ten był najbardziej rozpowszechniony w Nowym Jorku, New Jersey, Gruzji i innych miejscach na wschodnim wybrzeżu i środkowym zachodzie. Wąski żółty pas raportów pojawił się również na zachodnim wybrzeżu od 13:10 ET. wraz z nasilającymi się upałami w Los Angeles.
Firma Verizon potwierdziła, że w przypadku niektórych klientów problem ten dotyczył usług. „Nasi inżynierowie są zaangażowani i szybko pracujemy nad rozwiązaniem problemu”, twierdzi firma napisał na X o 11:48. Przyczyna awarii nie jest jeszcze jasna.
Jesteśmy świadomi problemu mającego wpływ na obsługę niektórych klientów. Nasi inżynierowie są zaangażowani, a my szybko pracujemy nad identyfikacją i rozwiązaniem problemu.
— Wiadomości Verizon (@VerizonNews) 30 września 2024 r