Home Technologia Według raportu, odznaka AI Pin firmy Humane przynosi więcej zwrotów niż sprzedaży

Według raportu, odznaka AI Pin firmy Humane przynosi więcej zwrotów niż sprzedaży

22
0


Oznaczono jako „najgorszy produkt, jaki kiedykolwiek recenzowano„Od znanego YouTubera technologicznego Marquesa Brownlee, AI Pin firmy Humane miał dość trudny start. Jakoś sprawy zaczęły się pogarszać dla gadżetu AI.

Według danych firmy Pin ostatnio odnotowano więcej zwrotów niż sprzedaży Na krawędzi w środę. W czerwcu było tylko około 8000 jednostek NIE zwrócono, a do środy liczba ta spadła o kolejne 1000, co oznacza, że ​​tylko około 7000 sztuk wciąż trafiło do nabywców — czytamy w raporcie.

Według raportu Humane spodziewało się sprzedać około 100 000 Pinów w pierwszym roku, ale udało się sprzedać tylko około 10 000 sztuk. New York Times w czerwcu. To niesamowicie duża różnica, ale nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę wszystkie negatywne opinie, jakie Pin otrzymał w pierwszych miesiącach. Nie mieliśmy jeszcze okazji przetestować urządzenia, ale recenzje wskazują, że Pin jest pełen błędów, wolny i ma baterię o żywotności zaledwie kilku godzin.

Jakby cena 700 dolarów nie była wystarczająco wysoka, wymagała również od kupujących zapłaty 24 dolarów za nieograniczony plan danych od T-Mobile, który obejmował również przechowywanie danych w chmurze. Ambitnie, wykorzystano interfejs projekcyjny, który również okazał się porażką. Najwyraźniej projekcja nie była wystarczająco wyraźna na zewnątrz.

Innym skandalicznym faktem jest to, że Humane znacznie przesadziło ze sprzedażą swojego produktu i możliwości, a podobno zebrało aż 200 milionów dolarów od inwestorów. Firmie udało się sprzedać Pins warte zaledwie 9 milionów dolarów, z czego 1 milion dolarów już zwrócono. W maju Humane szukało nabywcy firmy z ceną do 1 miliarda dolarów.

To, co miało być rewolucyjnym gadżetem zaprojektowanym, by, jak mówi Humane, działać jako „drugi mózg”, szybko spotkało się z dramatycznym końcem. Humane nie jest jedyną firmą, której przytrafiło się coś takiego. W rzeczywistości R1 firmy Rabbit był jeszcze większą porażką, początkowo miał więcej problemów, niż moglibyśmy policzyć na palcach. Myślę, że to po prostu konsekwencja przesady w AI. Jak powiedział Brownlee, tenajlepiej na razie zachować AI jako funkcję. Sprzedawanie jej jako produktu na razie nie działa.