Sprzedaż w górę: John Lewis powiedział, że w tym roku jest na dobrej drodze do osiągnięcia znacznie wyższych zysków
Sprzedaż w John Lewis „znacznie” wzrosła, odkąd w tym miesiącu firma przywróciła zobowiązanie, że „nigdy świadomie nie sprzeda produktu po niższej cenie”.
Po okresie spadku właściciel domu towarowego i sieci Waitrose stwierdził, że w tym roku jest na dobrej drodze do osiągnięcia znacznie większych zysków.
Grupa ponownie wprowadziła to hasło reklamowe w swoich domach towarowych, oferując obietnicę ceny, która będzie obowiązywać 25 największych rywali, m.in. Boots, Marks & Spencer i Dunelm.
Został zezłomowany w sierpniu 2022 r., pomimo że pochodził z 1925 r. Szefowie powiedzieli, że klienci byli zachwyceni jego powrotem.
Powiedzieli, że od tego czasu witrynę odwiedzało codziennie 50 000 osób.
Aktualizacja pojawiła się wraz z premierą najnowszej reklamy sieci sklepów High Street, wyprodukowanej we współpracy z czołową agencją Saatchi & Saatchi.
Jest to pierwsza z trzech reklam, która przedstawia historyczne dekady, odzwierciedlone w flagowym sklepie na Oxford Street: od hucznych lat 20. i wybuchu wojny, po modę lat 80.
PLATFORMY INWESTYCYJNE DIY
AJ Dzwon
AJ Dzwon
Łatwe inwestowanie i gotowe portfele
Hargreaves Lansdown
Hargreaves Lansdown
Bezpłatne pomysły na inwestowanie i zarządzanie funduszami
interaktywny inwestor
interaktywny inwestor
Inwestowanie z opłatą ryczałtową od 4,99 GBP miesięcznie
Saksofon
Saksofon
Otrzymaj 200 funtów zwrotu opłat transakcyjnych
Handel 212
Handel 212
Bezpłatne transakcje i brak opłat za prowadzenie konta
Linki partnerskie: Jeśli wybierzesz produkt This is Money może zarobić prowizję. Te oferty są wybierane przez nasz zespół redakcyjny, ponieważ uważamy, że warto je wyróżnić. Nie wpływa to na naszą niezależność redakcyjną.