Home Aktualności Haniebna reakcja Greedy Ticketmaster po kradzieży drogich biletów klientów przez oszustów

Haniebna reakcja Greedy Ticketmaster po kradzieży drogich biletów klientów przez oszustów

22
0


Kierownictwo Ticketmaster udzieliło haniebnej odpowiedzi klientom, którzy skarżyli się, że ich drogie bilety zostały skradzione przez oszustów.

W ostatnich tygodniach wściekli fani wypowiadali się, twierdząc, że bilety, które kupili kilka miesięcy temu na koncerty i wydarzenia sportowe, są nieprawdziwe nagle przeniesione na inne, nierozpoznane konto.

Każdy z nich opisał, jak godzinami próbował skontaktować się z przedstawicielem firmy w celu odzyskania biletów przed wydarzeniami, ale rzadko otrzymywał jakąkolwiek pomoc.

Teraz dyrektorzy firm obwiniają klientów za to, że nie tworzą bezpiecznych haseł.

Ta bezduszna reakcja pojawia się kilka miesięcy po ataku grupy hakerów ukradł dane 560 milionów klientów – incydent, za który Ticketmaster jest obecnie pozwany.

Kierownictwo Ticketmaster twierdzi, że ci, którzy widzieli, jak ich bilety zostały przekazane oszustom, muszą po prostu zresetować swoje hasła. Na zdjęciu: Michael Rapino, dyrektor generalny Live Nation Entertainment Inc, spółki-matki Ticketmaster

Wśród osób, które wypowiadały się na temat oszustów kradnących ich cenne bilety, była 36-letnia Blaine Heck. Powiedziała DailyMail.com, że otrzymała w prezencie urodzinowym bilety na koncert Taylor Swift w Nowym Orleanie o wartości 3500 dolarów – tylko po to, by odkryć, że oszuści włamali się do jej konto internetowe i przelał je.

Powiedziała, że ​​przyjęła bilety na swoje konto i z e-maila dowiedziała się, że następnego dnia zostały one przeniesione na inne konto.

Powiedziała, że ​​natychmiast skontaktowała się z Ticketmaster, który poinformował ją, że „rozwiązanie problemu może zająć nawet tydzień – bez żadnych gwarancji”.

„Ta sytuacja bardzo mnie sfrustrowała, a po rozmowach z innymi uświadomiłam sobie, że zdarza się to zdecydowanie zbyt często, zwłaszcza gdy zbliżamy się do zbliżających się tras koncertowych Taylora po USA” – wyjaśniła.

Od tego czasu Ticketmaster wstrzymał transfer biletów na wszystkie pozostałe występy Eras Tour do trzech dni przed każdym wydarzeniem, – podaje Toronto Star.

Ale problem dotyczy nie tylko Swifties.

Po kradzieży biletów na trasę koncertową Taylor Swift Eras Tour Ticketmaster wstrzymał transfer biletów na trzy dni przed każdym wydarzeniem

Po kradzieży biletów na trasę koncertową Taylor Swift Eras Tour Ticketmaster wstrzymał transfer biletów na trzy dni przed każdym wydarzeniem

Mieszkająca w Kalifornii posiadaczka biletów, Sydney Rosa (27 l.), powiedziała, że ​​skradziono jej także bilety o wartości 1200 dolarów na koncert Pink, który odbędzie się 3 października w New Jersey.

Zadzwoniła do Ticketmaster w ciągu godziny od wykrycia fałszywego przelewu, ale operator powiedział jej, że eskalacja sprawy zajmie 48 godzin.

„Zadzwoniłem ponownie około godzinę później tego samego dnia, ponieważ zobaczyłem, że oszust umieścił bilety, które ukradł z mojego konta, z powrotem na rynku odsprzedaży w Ticketmaster. Potwierdzili, że widzieli to i powiedzieli, że muszę poczekać na telefon zwrotny” – Rosa powiedziała DailyMail.com.

Dwa dni później ponownie zadzwoniła do Ticketmaster i rozmawiała z innym przedstawicielem, który powiedział jej, że „dano jej dezinformację” i że „znalezienie rozwiązania” zajmie firmie od trzech do pięciu dni roboczych.

Po odczekaniu pięciu dni roboczych nadal nie otrzymała odpowiedzi. Zadzwoniła więc ponownie i ponownie powiedziano jej, że będzie musiała poczekać od trzech do pięciu dni roboczych.

„(Przedstawiciel) był bardzo nieprzydatny, podobnie jak cały Ticketmaster, ponieważ ich to nie obchodziło, mają moje pieniądze” – powiedziała Rosa.

Zirytowana skorzystała z LinkedIn i wysłała wiadomość do globalnego szefa operacji odsprzedaży Ticketmaster, który przywrócił jej bilety.

„To jednak nadal śmieszne, bo gdybym nie poszła tą ekstremalną drogą, kto wie, co by się stało” – powiedziała Rosa.

„Miałem szczęście, ale najwyraźniej innym nie było tak dobrze”.

27-letnia Sydney Rosa powiedziała, że ​​skradziono jej bilety o wartości 1200 dolarów na koncert Pink w New Jersey

27-letnia Sydney Rosa powiedziała, że ​​skradziono jej bilety o wartości 1200 dolarów na koncert Pink w New Jersey

Rosa wielokrotnie dzwoniła do Ticketmaster i po tym, jak skradziono jej bilety, rozmawiała z nimi przez telefon przez ponad godzinę

Rosa wielokrotnie dzwoniła do Ticketmaster i po tym, jak skradziono jej bilety, rozmawiała z nimi przez telefon przez ponad godzinę

Mason Snyder z Karoliny Północnej powiedział, że zmienił nawet hasło, ale nadal miał problem z oszustami kradnącymi mu bilety Post Malone o wartości 350 dolarów.

„W zeszły czwartek siedziałem w swoim biurze i otrzymałem e-mail o treści: „Rozpoczęto transfer Twojego biletu”. A ja na to: „Wydaje mi się, że nie wymieniłem żadnych biletów” – stwierdził powiedział WCNC.

„Zalogowałem się więc, anulowałem przelew i zmieniłem hasło, ale wyrzucono mnie po trzeciej próbie” – wspomina Snyder.

„Zaraz potem dostałem kolejnego e-maila z informacją, że transfer biletów został ponownie zainicjowany i zakończony. A kiedy wróciłem, biletów już nie było.

Powiedział, że czekał na telefon z przedstawicielem obsługi klienta łącznie przez pięć godzin.

„Próbowałem znaleźć przełożonego, ale powiedzieli, że zajmie to od 24 do 48 godzin i oddzwonią” – wyjaśnił Snyder. „Wtedy już do mnie nie oddzwonili”.

W oświadczeniu Ticketmaster powiedział lokalnemu kanałowi informacyjnemu: „Ogólnie rzecz biorąc, nasze innowacje w zakresie sprzedaży biletów cyfrowych znacznie ograniczyły oszustwa w porównaniu z czasami biletów papierowych i duplikatów plików PDF.

„Dzięki tej cyfrowej historii jesteśmy także w stanie zbadać sytuację i przywrócić bilety kibicom.

„Najlepszym sposobem, w jaki fani mogą się chronić, jest ustawienie silnego, unikalnego hasła do wszystkich kont, zwłaszcza do ich osobistych e-maili, gdzie często widzimy, że źródłem problemów związanych z bezpieczeństwem” – kontynuował rzecznik firmy.

„Oszuści szukają nowych oszustw w każdej branży, a bilety zawsze będą celem, ponieważ są cenne, dlatego Ticketmaster stale inwestuje w nowe ulepszenia zabezpieczeń, aby chronić fanów”.

Klienci twierdzą, że firma musi zrobić więcej, aby chronić ich zakupy, ponieważ Ticketmaster stoi w obliczu pozwu zbiorowego w związku z masowym naruszeniem danych na początku tego roku

Klienci twierdzą, że firma musi zrobić więcej, aby chronić ich zakupy, ponieważ Ticketmaster staje w obliczu pozwu zbiorowego w związku z masowym naruszeniem danych na początku tego roku

Jednak ci, którym skradziono bilety, twierdzą, że firma musi zrobić więcej, aby chronić swoich klientów.

Angela Perdue, która kupiła bilety Ushera, które zniknęły zaledwie kilka godzin przed koncertem, zasugerowała, że ​​Ticketmaster powinien zrobić więcej, aby zidentyfikować nieautoryzowane transfery biletów.

„Powinnam otrzymać jakieś ostrzeżenie, zanim ktoś po prostu… ukradnie moje bilety” – powiedziała powiedział NBC DFW. „Powinienem otrzymać powiadomienie na telefonie w taki sam sposób, w jaki otrzymuję bilety na telefonie”.

Megan Clouse, która w zeszłym roku kupiła bilety na Taylor Swift, również powiedziała, że ​​chce, aby Ticketmaster oferował uwierzytelnianie wielopoziomowe.

„Tak jak loguję się do poczty e-mail z telefonu męża, mam wiele możliwości sprawdzenia, czy to ja. Dostaję SMS-y, e-maile i tak dalej.

Ale po to? Nic nie było.

Krytyka ta pojawia się w związku z tym, że Ticketmaster również stoi w obliczu pozwu zbiorowego w związku z masowym naruszeniem danych, którego doznał na początku roku ze strony grupy hakerskiej ShinyHunters, według „Rolling Stone’a”.

Grupa hakerów twierdziła, że ​​za pośrednictwem zewnętrznej firmy zajmującej się przetwarzaniem danych w chmurze uzyskała dane osobowe 560 milionów kont – w tym nazwiska, adresy, numery telefonów i ograniczone informacje o kartach kredytowych – za które wykupiła okup za 500 000 dolarów.

W pozwie, który wpłynął w piątek do sądu federalnego w Kalifornii, zarzuca się, że naruszenie było „bezpośrednim skutkiem niewdrożenia przez (Ticketmaster) odpowiednich i rozsądnych procedur ochrony danych”.

Twierdzi, że naruszenia „można było uniknąć” i twierdzi, że firma „mogła i powinna była wdrożyć kilka środków zapobiegawczych w celu zwalczania prób włamań”.

Jednak dyrektorzy Ticketmaster powiedzieli, że hasła żadnego użytkownika nie wyciekły i powiedzieli klientom, że korzystanie z ich witryny jest ponownie bezpieczne.

„Nasze kompleksowe dochodzenie – prowadzone wspólnie z czołowymi ekspertami w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i odpowiednimi organami – wykazało, że nie doszło już do nieupoważnionej działalności” – a rzecznik powiedział „USA Today”.

Pozew dotyczy bliżej nieokreślonego odszkodowania, a także zwrotu kosztów obsługi prawnej i innych kar.

DailyMail.com skontaktował się z Ticketmaster z prośbą o komentarz.



Source link