Home Sport Ujawniono: Nowy emblemat Chelsea, który The Blues zastrzegli jako znak towarowy przed...

Ujawniono: Nowy emblemat Chelsea, który The Blues zastrzegli jako znak towarowy przed przypadającymi w przyszłym roku 120-leciem, twierdząc, że są „prawdziwym klubem Londynu”

8
0


  • Klub nie zamierza zmieniać obecnego herbu, ale uczcić kamień milowy
  • Zespół Premier League zatrudnił Uncommon Creative Studio do pracy nad nowym projektem
  • POSŁUCHAJ TERAZ: Wszystko się rozkręca! dostępne wszędzie tam, gdzie otrzymujesz podcasty. Nowe odcinki w każdy poniedziałek i czwartek

Chelsea zarejestrowali nowy emblemat przed 120. rocznicą istnienia, a jego projektanci opisali, w jaki sposób ma on symbolizować ich status „prawdziwego klubu Londynu”.

Choć zwolennicy Arsenał, Tottenhamu, West Hamu i inne stołeczne odpowiedniki mogą podważyć to twierdzenie, Chelsea planuje uczcić swój nadchodzący kamień milowy w marcu.

The Pierwsza liga side zatrudniło Uncommon Creative Studio do opracowania „nowej identyfikacji wizualnej”, obejmującej stworzenie logo przedstawiającego niebieskiego lwa umieszczonego nad literami „LDN”.

Znawcy twierdzą, że ten emblemat nie został stworzony z myślą o zmianie ich obecnej odznaki i dodają, że nigdy by tego nie zrobili bez uprzedniej konsultacji z fanami. Zamiast tego zostanie on wykorzystany w brandingu, gdy klub będzie przygotowywał się do świętowania 120. urodzin.

Ich wniosek złożony do brytyjskiego Urzędu Własności Intelektualnej został opublikowany w dzienniku departamentu w sierpniu, pozostawiając stronom trzecim dwa miesiące na sprzeciwienie się znakowi towarowemu. Przyjmuje się, że w tym okresie nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń, w tym ich rywale z Premier League w Londynie.

Chelsea planuje zmienić emblemat przed przyszłorocznymi obchodami 120-lecia klubu

Od momentu założenia klubu w 1905 roku herb klubu przeszedł szereg zmian

Od momentu założenia klubu w 1905 roku herb klubu przeszedł szereg zmian

Nowe godło Chelsea zostało zaprojektowane przez agencję kreatywną Uncommon Creative Studio

Nowe godło Chelsea zostało zaprojektowane przez agencję kreatywną Uncommon Creative Studio

Oznacza to, że logo może zostać oficjalnie zarejestrowane jako własność Chelsea Football Club Limited przez co najmniej następne 10 lat. W aplikacji uwzględniono klasę 25, która obejmuje koszulki piłkarskie, szaliki, nakrycia głowy i nie tylko. Zwolennicy mogą spodziewać się, że będzie on używany w nadchodzących miesiącach wraz z innymi podobnymi projektami.

W tym samym czasie The Blues zgłosili także znaki towarowe „Chels” i „The Chels”, ale potwierdzenie tej rejestracji nastąpi dopiero za miesiąc.

Kiedy Chelsea wypuściła na rynek swoją najnowszą koszulkę domową, w kampaniach pojawiał się napis „CFC LDN”. Uncommon opisał go jako „nową ikonę zaprojektowaną tak, aby pokazać Chelsea jako prawdziwy londyński klub”, reklamując go jako taki na swoich stronach w mediach społecznościowych. Dodali: „Ta nowa identyfikacja wizualna będzie ożywiać klub, stadion i zawodników przez cały sezon. Czekać na dalsze informacje.’

Tymczasem negocjacje w sprawie sponsora na koszulkę nadal trwają, a Chelsea rozegrała w tym sezonie wszystkie mecze w Premier League bez sponsora.



Source link