Home Aktualności Life by You dibatalkan – Gematsu

Life by You dibatalkan – Gematsu

18
0


Tutaj jest kompletna wiadomość od współdyrektora generalnego Paradox Interactive, Mattiasa Lilji, w sprawie anulowania:

Cześć wszystkim,

Niestety zdecydowaliśmy się odwołać premierę naszego długo oczekiwanego symulatora życia Żyj według ciebie. To była bardzo trudna decyzja i stanowi wyraźną porażkę Paradoxu w spełnieniu oczekiwań naszych i społeczności. Zdajemy sobie sprawę, że rodzi to kilka ważnych pytań; w tym miejscu mamy nadzieję przynajmniej wyjaśnić powody, dla których zdecydowaliśmy się anulować, a nie przełożyć, jak poprzednio informowaliśmy.

Żyj według ciebie pracowaliśmy nad nią od długiego czasu i jesteśmy bardzo podekscytowani obietnicami i potencjałem tej gry. Zawsze mamy nadzieję, że będziemy mogli zostawić ślad w tym ekscytującym i nowym dla nas gatunku. Dlatego zdecydowaliśmy się opóźnić tę premierę dwukrotnie, aby dać studiu i grze uczciwą szansę na wykorzystanie potencjału, który widzimy. Każde opóźnienie, które zrobiliśmy, oznaczało stopniową poprawę, co z perspektywy czasu mogło skłonić nas do skupienia się na szczegółach zamiast na ogólnym.

Kilka tygodni temu zdecydowaliśmy się opóźnić wydanie wczesnego dostępu, aby ponownie ocenić Life by You, ponieważ nadal uważaliśmy, że grze brakuje pod kilkoma kluczowymi względami. Chociaż rozszerzenie było opcją, kiedy zrobiliśmy sobie przerwę, aby przyjrzeć się grze szerzej, stało się dla nas jasne, że droga do tego, co uważaliśmy za premierę, jest wciąż zbyt długa i niepewna. Nie oznacza to, że gra nie jest obiecująca; Life by You ma wiele mocnych stron i ciężką pracę oddanego zespołu, aby tak się stało. Kiedy jednak dotrzemy do punktu, w którym uznamy, że więcej czasu nie zbliży nas na tyle do wersji, z której będziemy zadowoleni, wtedy uznamy, że lepiej się zatrzymać. Było to oczywiście trudne i rozczarowujące dla wszystkich, którzy włożyli swój czas i entuzjazm w ten projekt, zwłaszcza że nasza decyzja zapadła tak późno.

Ostatecznie naszym zadaniem jest wydawanie gier, które są zabawne, wciągające i stanowią wyzwanie dla naszych graczy, a każdą decyzję, którą podejmujemy, musimy podejmować mając na uwadze ten cel. Jeśli zrobimy to dobrze, otrzymamy zapłatę. Jak więc możemy się upewnić, że nie wylądujemy tu ponownie? Szczerze mówiąc, nie ma prawdziwych gwarancji. Gra jest trudna do ulepszenia i nieuchronnie będziemy popełniać błędy, które z biegiem czasu zawsze będą oczywiste z perspektywy czasu, ale nadal nie osiągną tego poziomu. Musimy dokładnie przyjrzeć się temu, co nas tu sprowadziło i zobaczyć, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby stać się lepszymi. Ostatecznie nasza misja pozostaje taka sama i będziemy nadal podejmować wszelkie niezbędne kroki, aby ją osiągnąć.

Naprawdę,
Mattias Lilja, dyrektor generalny Wakil Paradox Interactive