Home Aktualności Marks and Spencer uruchamia nową usługę naprawy odzieży, aby dać wysokiej jakości...

Marks and Spencer uruchamia nową usługę naprawy odzieży, aby dać wysokiej jakości ubraniom „drugie życie”

15
0


Marks & Spencer po raz pierwszy uruchomi usługę naprawy odzieży.

Gigant handlu detalicznego powiedział, że od sierpnia będzie oferował klientom przeróbki i naprawy w związku ze zwiększonym popytem na zrównoważoną modę i ponowne wykorzystanie.

Aby uruchomić usługę za pośrednictwem swojej strony internetowej, nawiązała współpracę z Sojo, specjalistyczną firmą zajmującą się naprawami i krawiectwem założoną w 2021 roku.

Klienci będą mogli dokonać rezerwacji usług za pośrednictwem serwisu SM Naprawiona przez internetową platformę Sojo, obejmująca wszystko, od wymiany zamków po cerowanie odzieży dzianinowej.

Sprzedawca poinformował, że koszty naprawy rozpoczną się od 5 funtów, a wysyłka, naprawa i zwrot odzieży M&S do klienta nastąpi w ciągu 10 dni.

Richard Price, dyrektor zarządzający ds. odzieży i artykułów gospodarstwa domowego w M&S, powiedział: „W M&S produkty wyjątkowej jakości są podstawą wszystkiego, co robimy, a my chcemy mieć pewność, że wszystkie nasze ubrania są zbyt dobre, aby je wyrzucać.

Gigant handlu detalicznego ma nadzieję, że usługa naprawcza spełni oczekiwania klientów w zakresie bardziej zrównoważonej odzieży (Zdjęcie archiwalne)

Klienci będą mogli rezerwować usługi za pośrednictwem internetowego centrum M&S Fixed by Sojo, a naprawy będą rozpoczynać się od 5 GBP, a następnie zostaną naprawione i zwrócone klientom w ciągu 10 dni (obraz stockowy)

Klienci będą mogli rezerwować usługi za pośrednictwem internetowego centrum M&S Fixed by Sojo, a koszty napraw będą zaczynać się od 5 funtów, a naprawa i zwrot sprzętu do klienta nastąpią w ciągu 10 dni (Zdjęcie stockowe)

„Dzięki uruchomieniu naszej usługi naprawy jeszcze bardziej ułatwiamy klientom nadanie swoim ubraniom drugiego życia, niezależnie od tego, czy korzystają z naszej nowej usługi naprawy, czy z długotrwałego programu recyklingu odzieży”.

Josephine Phillips, założycielka i dyrektor generalna Sojo, powiedziała: „Naszą podstawową misją w Sojo było zawsze włączenie naprawy odzieży do powszechnego użytku i przedłużenie żywotności jak największej liczby sztuk odzieży.

„Jestem bardzo podekscytowany, że firma M&S zdecydowała się uruchomić u nas usługę napraw w Sojo, ponieważ jest to niezwykle duży krok w kierunku tej misji.

„Jako marka, która na stałe zagościła w niemal każdym domu i garderobie w Wielkiej Brytanii, ta współpraca naprawdę zapewni łatwe, dostępne i wygodne naprawy dla szerokiego grona odbiorców”.



Source link