Home Aktualności „Powinienem popijać wino w tawernie na Korfu, a zamiast tego piję herbatę...

„Powinienem popijać wino w tawernie na Korfu, a zamiast tego piję herbatę na mojej kanapie!” Utknięci wczasowicze krytykują „obrzydliwą” obsługę po tym, jak Gatwick zawiesił wszystkie loty

22
0


Utknięci wczasowicze krytykują „obrzydliwą” obsługę po Gatwick Wczoraj popołudniu lotnisko zawiesiło wszystkie loty.

Pasażerowie musieli zmierzyć się z ogromnymi opóźnieniami i koniecznością kierowania się w ostatniej chwili na inne trasy Londyn lotniska i pominięte połączenia po wypadku Boeinga 777 Brytyjskie linie lotnicze Samolot musiał awaryjnie zatrzymać się na pasie startowym ze względu na „nagrzane hamulce”.

Wywołało to chaos wśród tysięcy Brytyjczyków, którzy mieli nadzieję rozpocząć lato wakacjami, ponieważ wszelkie loty, które miały startować i lądować na lotnisku, zostały tymczasowo zawieszone.

Pewna pechowa podróżna opowiedziała serwisowi MailOnline, że powinna delektować się lampką wina na Korfu, a zamiast tego popijała filiżankę herbaty w domu, gdyż dowiedziała się, że najbliższy dostępny lot jest w niedzielę.

Pasażer powiedział: „Powinienem sączyć wino w tawernie na Korfu, zamiast tego popijam herbatę, siedząc na kanapie w pomieszczeniu!”

Pasażerowie stanęli w obliczu ogromnych opóźnień, przekierowań w ostatniej chwili na inne londyńskie lotniska i utraty połączeń po tym, jak samolot Boeing 777 British Airways musiał awaryjnie zatrzymać się na pasie startowym ze względu na „gorące hamulce”

To wywołało chaos wśród tysięcy Brytyjczyków, którzy chcieli rozpocząć lato od wakacji, ponieważ wszystkie loty, które miały startować lub lądować na lotnisku, zostały tymczasowo zawieszone. Na zdjęciu: Terminal Północny Gatwick w 2018 r.

Wywołało to chaos wśród tysięcy Brytyjczyków, którzy mieli nadzieję rozpocząć lato wakacjami, ponieważ wszelkie loty, które miały startować i lądować na lotnisku, zostały tymczasowo zawieszone. Na zdjęciu: Terminal Północny Gatwick w 2018 r

Pewien pechowy podróżny powiedział MailOnline, że powinien delektować się lampką wina na Korfu, ale zamiast tego pił filiżankę herbaty w domu, po tym jak powiedziano mu, że następny dostępny lot jest w niedzielę. Na zdjęciu: ogólny widok terminalu północnego lotniska Gatwick

Pewien pechowy podróżny powiedział MailOnline, że powinien delektować się lampką wina na Korfu, ale zamiast tego pił filiżankę herbaty w domu, po tym jak powiedziano mu, że następny dostępny lot jest w niedzielę. Na zdjęciu: ogólny widok terminalu północnego lotniska Gatwick

„Nie mogę dostać innego lotu przed niedzielą (DUŻO droższy niż odwołany lot), więc straciłem 2 dni z mojego znacznie dłuższego i potrzebnego urlopu”.

Anulowanie lotu spowodowało również nieoczekiwane koszty dla pasażerki, która twierdzi, że teraz „poniosła ogromne straty”.

Dodała: „To ma swoje konsekwencje. Zostawiliśmy samochód na parkingu Meet and Greet, więc musieliśmy zapłacić za taksówkę do domu, w niedzielę będziemy musieli zapłacić za taksówkę powrotną na lotnisko, kupiliśmy butelki napojów bezcłowych, których nie możemy zabrać ze sobą przez lotnisko. To brzmi bardzo małostkowo, ale kiedy masz naprawdę ograniczony budżet, każdy grosz się liczy, a my musimy wydać mnóstwo pieniędzy z powodu skróconych wakacji!”

„Sceny na lotnisku były straszne, kobieta była tak zrozpaczona, że ​​zemdlała, rodziny płakały. Personel Easyjet dosłownie nie istniał!”

Ktoś inny opowiedział serwisowi MailOnline o „okropnej i wyjątkowo złej obsłudze”, jakiej doświadczyli ich starsi rodzice, po tym jak utknęli na Santorini.

Ich rodzice mieli lot powrotny z greckiej wyspy o 13:30, ale ostatecznie odwołano go o 20:00.

Dodali: „Zakwaterowano ich na noc w skromnym hotelu, a dziś rano o godz. 10.15 zmuszono do stawienia się na lotnisku, mimo że ich lot miał się odbyć dopiero o godz. 21.00 czasu lokalnego, a na wcześniejszy lot nie było wolnych miejsc, co oznacza, że ​​spędzili na lotnisku prawie dwa dni.

„Lot, którym mieli wylecieć, został ponownie opóźniony do godziny 23:00, bez żadnego konkretnego potwierdzenia, że ​​wystartuje”.

Twierdzili:Zupełnie obrzydliwa i przerażająca obsługa klienta, wyjątkowo słaba komunikacja, minimalna ilość podanych informacji; wczoraj powiedziano im, że to usterka techniczna samolotu, a dziś rano nadal tak było, mimo że mieli wystarczająco dużo czasu, aby rozwiązać ten i inne loty, które odlatywały przed nimi.

„Nie mają przy sobie gotówki, więc polegają na minimalnych kuponach udostępnianych przez easyJet”.

Pewna nieszczęsna podróżniczka powiedziała MailOnline, że powinna napić się lampki wina na Korfu, ale zamiast tego wypiła filiżankę herbaty w domu, gdy powiedziano jej, że następny dostępny lot jest w niedzielę.  Na zdjęciu: Samoloty na lotnisku Gatwick w 2019 r

Pewna nieszczęsna podróżniczka powiedziała MailOnline, że powinna napić się lampki wina na Korfu, ale zamiast tego wypiła filiżankę herbaty w domu, gdy powiedziano jej, że następny dostępny lot jest w niedzielę. Na zdjęciu: Samoloty na lotnisku Gatwick w 2019 r

Inni ucierpieli na skutek odwołania lotów, gdyż miały na to wpływ szczególne okoliczności.

Para urlopowiczów, Trish i Oliver McShane, odwołała lot, którym miała odbyć się wycieczka z okazji 40. urodzin ich syna, i to zaledwie 15 minut przed jej wylotem.

Powiedzieli: „Dzisiaj, 28/06/24, odwołano nasz lot z Belfastu do Londynu Gatwick z 15-minutowym wyprzedzeniem. Mieliśmy świętować 40. urodziny naszego syna. Nie mamy alternatywnych lotów, możemy polecieć albo do Southampton, albo do Manchesteru. Mój mąż ma 82 lata i korzysta ze specjalnej opieki. To smutny weekend dla rodziny”.

Rzecznik lotniska London Gatwick powiedział: „Wczoraj (28 czerwca) główny pas startowy został zamknięty na 50 minut z powodu przegrzanych hamulców w odlatującym samolocie. Bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego też wyspecjalizowana straż pożarna lotniska London Gatwick szybko przybyła, aby wesprzeć samolot. Pas startowy jest już otwarty i działa normalnie.

„Wczoraj 16 lotów zostało przekierowanych, 23 odwołano, a na skutek efektu domina doszło do szeregu opóźnień.

‘Dzisiaj kontynuujemy współpracę z naszymi liniami lotniczymi i innymi partnerami lotniskowymi, aby zminimalizować zakłócenia. Odwołano kilka lotów z powodu pogody w Europie i skutków ubocznych wczorajszego zamknięcia pasa startowego. Pasażerowie powinni skontaktować się bezpośrednio ze swoimi liniami lotniczymi, aby uzyskać najnowsze informacje o lotach.’

Rzecznik easyJet powiedział: „Jak wszystkie linie lotnicze obsługujące europejską przestrzeń powietrzną, wczoraj, 28 czerwca, program lotów easyJet doświadczył pewnych zakłóceń z powodu pogody i opóźnień ATC.

„Z powodu zamknięcia pasa startowego na lotnisku Gatwick niektóre loty miały utrudniony dostęp i konieczne było przekierowanie sześciu lotów do innych londyńskich lotnisk. Po ponownym otwarciu pasa startowego wprowadzono ograniczenia w przepływie pasażerów, co niestety spowodowało odwołanie niektórych lotów do i z Gatwick wczoraj po południu.

Zrobiliśmy wszystko, co możliwe, aby zminimalizować wpływ tej sytuacji na naszych klientów, których loty zostały zakłócone, zapewniając zakwaterowanie w hotelu i posiłki, a także zwrot pieniędzy lub transfer na alternatywny lot. Poinformowaliśmy klientów, że otrzymają zwrot kosztów, jeśli zorganizowali sobie lot we własnym zakresie.

„Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem i chociaż sytuacja była poza naszą kontrolą, przepraszamy za wszelkie niedogodności”.

Rzecznik British Airways powiedział: „Bezpieczeństwo naszych klientów i załogi jest zawsze naszym priorytetem. Przepraszamy za niedogodności spowodowane odwołanym startem z lotniska Gatwick”.

Wcześniej powiedzieli: „Nasi piloci podjęli zapobiegawczą decyzję o odwołaniu startu z powodu problemu technicznego.

„Bezpieczeństwo jest zawsze naszym najwyższym priorytetem i przepraszamy klientów za spowodowane niedogodności”.

Serwis MailOnline skontaktował się z firmą Easyjet w celu uzyskania komentarza.

To kolejne utrudnienie w tym tygodniu dla rodzin chcących wyjechać na wakacje.

14 CZERWCA -- Na początku tego miesiąca na lotnisku w Birmingham utworzyły się ogromne kolejki, gdy pasażerowie czekali na zewnątrz

14 CZERWCA — Na początku tego miesiąca na lotnisku w Birmingham ogromne kolejki, gdy pasażerowie czekają na zewnątrz

Pasażerowie odlatujący ustawiają się w kolejce do kontroli bezpieczeństwa na lotnisku w Birmingham o poranku 27 czerwca

Pasażerowie odlatujący ustawiają się w kolejce do kontroli bezpieczeństwa na lotnisku w Birmingham z samego rana, 27 czerwca

Rodziny wylatujące z Na lotnisku w Birmingham ustawiały się długie kolejki do kontroli bezpieczeństwa, a jeden z pasażerów określił tę sytuację jako „katastrofę dla zdrowia i bezpieczeństwa”.

W ostatnich tygodniach podróżni korzystający z lotniska musieli czekać nawet kilka godzin na przedostanie się przez terminal po otwarciu hali ochrony o wartości 60 milionów funtów.

Nowa strefa będzie ostatecznie pozwalać pasażerom na pozostawianie w bagażu podręcznym płynów do dwóch litrów i dużych urządzeń elektrycznych podczas przechodzenia kontroli bezpieczeństwa. Jednak nowe ograniczenia rządowe oznaczają, że pasażerowie nadal będą mogli zostawiać jedynie butelki o pojemności 100 ml.

Jeden z filmów nakręconych na początku tego tygodnia pokazał długą kolejkę samochodów czekających dzisiaj na wjazd do strefy zrzutu. Świadek Olly Carruthers powiedział, że panował chaos, a strefa była „całkowicie uszkodzona i cofała się”.

Inny podróżny powiedział, że czekał ponad godzinę do godziny 5.30 rano i nadal nie dotarł do wyciągów, aby przejść kontrolę bezpieczeństwa, mimo że w kolejce było 1000 osób.

Lotnisko – które również zaprzeczyło liczbie 1000 osób w kolejce – poinformowało, że personel lotniska wyniósł z kontroli bezpieczeństwa między godziną 3:30 a 7:00 0,8 tony płynów, past i żeli w opakowaniach przekraczających dopuszczalny limit 100 ml w bagażu podręcznym.



Source link