Co musisz wiedzieć
- Dragon Age to nadchodząca przygodowa gra akcji typu RPG stworzona przez BioWare. BioWare jest także twórcą wielokrotnie nagradzanej serii Mass Effect.
- Podczas sesji pytań i odpowiedzi na Discordzie programiści BioWare odpowiedzieli na długą listę pytań zadawanych przez ich społeczność.
- Podczas sesji ujawnili, że nie będzie żadnych wymagań online, żadnych mikrotransakcji ani karnetu bojowego!
Dragon Age: Strażnicy Zasłony to nadchodząca przygodowa gra akcji typu RPG stworzona przez BioWare, wielokrotnie nagradzanego twórcę gier Efekt masowy. Minęło dziesięć lat od ostatniego meczu, Dragon Age: Inkwizycja, a fani pienią się z ust, by uzyskać więcej informacji. Od początku było to wtedy ujawnione Gra Etalase na konsolę XboxBioWare przeprowadziło kilka wywiadów, a dzisiaj przeprowadza specjalną sesję pytań i odpowiedzi Ich niezgoda.
Odpowiadają w nim na różne pytania związane z rozgrywką, postaciami, klasami i nie tylko. Odpowiadając na pytanie, czy można importować decyzje z poprzednich gier, Corinne Busche odpowiedziała: „Tym razem przyjęliśmy inne podejście do sposobu importowania decyzji; teraz te decyzje zostały w pełni zintegrowane z Kreatorem Postaci. Twórcy postaci mają podwójny cel. Minęło dziesięć lat od premiery ostatniej gry Dragon Age. Służy więc jako przypomnienie ważnych wydarzeń”.
Kontynuując, dodał: „Jednak dla nas bardzo ważne jest, aby gra była zainstalowana w kliencie. Możesz grać w tę grę całkowicie offline; bez połączenia. Nie musisz łączyć się ze swoim kontem EA. To bardzo duża prośba. Zatem decyzja o odświeżeniu i orzeźwieniu należy do klienta.”
Dobre wieści! Podobnie jak Czarownica 3 funkcja, gdy gracze się logują, będą mieli możliwość wyboru, jakie zdarzenia miały miejsce podczas poprzedniej gry, zamiast potrzebować tych danych. Nie tylko pozwala to graczom, którzy wiele lat temu stracili pliki zapisu, na kontynuowanie swojej podróży, ale także pozwala powracającym weteranom cofnąć się w czasie i podjąć decyzje, których żałują. Dodatkowo cały system działa w trybie offline u klienta. Gracze nie muszą mieć dostępu do Internetu podczas eksploracji gry lub dokonywania wcześniej dokonanych wyborów.
Żadnych mikrotransakcji, żadnych przemijających bitew
Jakby wiadomość, którą przekazała, nie mogła być lepsza, Corinne oznajmiła także później, że nie będzie ani jednej mikrotransakcji. „Jesteśmy w 100% skupieni na tym, aby była to najbardziej kompletna gra, jaką możemy stworzyć. Chcę to podkreślić. Chcę to podkreślić. Nie będzie żadnych mikrotransakcji. Nie będzie żadnej przepustki bojowej. Nie musisz być podłączony do Internetu; skupiamy się na tym, aby była to najbardziej kompletna gra dla jednego gracza, jaką tylko możemy” – powiedziała Corinne.
To był decydujący moment, w którym uczestniczył użytkownik Spór czaty wiwatowały na lewo i prawo, używając wielkich liter i uroczystych emotikonów. Organizatorem prezentacji jest BioWare to absolutny wsad. Taki, który ujawnił wiele informacji, które zaniepokoiły fanów. O niektórych nowościach, które wyłoniły się z tej dyskusji, napiszę osobny artykuł, ale najważniejsze informacje znajdują się tutaj. Będzie to skupiona rozgrywka dla jednego gracza, bez zbędnych celów monetyzacji zakłócających rozgrywkę. Brawo BioWare, brawo!
Jak o tobie? Czy ta wiadomość zwiększa Twoją ekscytację, czy… odmładzając wszystko, co mogło zostać utracone po pierwszym objawieniu? Wiem, że dobrze mi to robi. Bardzo się cieszę, widząc zespół artystyczny tak skupiony na swoich zawodnikach. To smutne, że nadeszła era współczesnych gier, w której musimy kwestionować te praktyki w grach dla jednego gracza, ale deweloperów, którzy kwestionują tę wizję, należy zawsze wspierać! Jesteś szczęśliwy, że to widzisz. Daj nam znać poniżej, jeśli też Ci się to podoba, lub w naszych mediach społecznościowych!