Starbucks Corp. uruchamia nowe inicjatywy mające na celu produkcję oryginalnej rozrywki i opowiadania historii.
We współpracy z organizacją zajmującą się produkcją multimedialną i zarządzaniem talentami Sugar23, kawowy gigant wprowadza Starbucks Studios, które pomoże filmowcom tworzyć i produkować oryginalne treści filmowe, wideo i multimedialne. Starbucks powiedział, że jego partia będzie w tym przedsięwzięciu współpracować z różnymi kreatywnymi profesjonalistami.
Poprzednie projekty filmowe i wideo, w które Starbucks był zaangażowany, trwały dwa sezony Obrońca, serial przedstawiający prawdziwych ludzi, którzy dokonują zmian w swoich społecznościach. W 2019 r. sprzedawcy detaliczni pomogli w wydaniu Cynkopowiada historię dwóch kobiet, które dzięki kawie znajdują wspólną płaszczyznę porozumienia i podejmują decyzję o przebaczeniu.
Starbucks był także producentem w 2019 roku To jest piłka nożna, sześcioczęściowy dokument o światowym sporcie. Oprócz angażowania się w filmy i wideo, Starbucks eksploruje także metaświat w ramach swoich multimedialnych działań promocyjnych.
Od końca 2022 do 2023 roku Starbucks prowadzi testy Przygoda Starbucksaktóra zapewnia członkom i pracownikom Starbucks Rewards w USA możliwość zarabiania i zakupu kolekcjonerskich cyfrowych aktywów NFT.
Po zalogowaniu członkowie Starbucks Odyssey mogą brać udział w „podróżach” Starbucks Odyssey, czyli szeregu działań wielokanałowych, takich jak granie w interaktywne gry lub podejmowanie wyzwań. Członkowie są nagradzani za ukończenie wycieczek kolekcjonerskimi cyfrowymi „znaczkami wycieczkowymi”.
„Starbucks Studios realizuje naszą misję kultywowania nieskończonych możliwości w relacjach międzyludzkich” – powiedziała Christy Cain, wiceprezes ds. marketingu marki i partnerstwa w Starbucks Corp. „Jesteśmy zaszczyceni możliwością przedstawienia historii i ludzi, którzy nas inspirują, począwszy od młodych młodych ludzi artystów po innowatorów, twórców zmian i innych osób mających pozytywny wpływ na świat”.
„Opowiadanie historii jest głęboko zakorzenione w działalności Starbucks, a Starbucks Studios jest naturalnym przedłużeniem tych wysiłków” – powiedział Michael Sugar, założyciel i dyrektor generalny Sugar23. „Wspólnie wykorzystamy moc opowiadania historii, aby wzmacniać połączenia, inspirować zmiany i budować silniejsze poczucie wspólnoty. Jesteśmy podekscytowani współpracą z niesamowitym zespołem Starbucks i zapraszamy wszystkich naszych współpracowników w Hollywood i nie tylko, aby dołączyli do nas w tworzeniu rozrywki premium.
Założona w 1971 roku z siedzibą w Seattle firma Starbucks Coffee Company prowadzi ponad 38 000 sklepów na całym świecie.