Home Aktualności Za kulisami On, marki napędzanej designem, innowacją i eksperymentami

Za kulisami On, marki napędzanej designem, innowacją i eksperymentami

11
0


Ta kultura wolnej i otwartej komunikacji pozwala na wysoki poziom współpracy. Jak mówi Ilmarin Heitz, starszy dyrektor ds. innowacji: „Współpraca między zespołami ds. innowacji i projektowania jest kamieniem węgielnym naszego procesu”. Według Thilo, który zarządza stroną projektową marki, ta symbioza jest kluczowa. „Genialne pomysły rodzą się, a następnie rozwijają się dzięki nauce”, mówi, „ale jeśli nie mają twarzy, są często skazane na zagładę, ponieważ dla większości ludzi wydają się zbyt abstrakcyjne, aby były prawdziwe i godne wsparcia”.

Symbiotyczny związek między designem a innowacją jest najbardziej widoczny w podejściu On do zrównoważonego rozwoju, który jest głównym celem marki. Jak mówi Ilmarin, „Wiele naszych pomysłów pochodzi z prób rozwiązania potrzeb lub problemów, które widzimy u sportowców, konsumentów i planety”. Ponadto, zapytany, co go najbardziej napędza i motywuje, Thilo odpowiada: „Teraz chodzi o to, jak wydajność produktu może być bardziej dostosowana do planety i jak zrównoważony rozwój zdefiniuje na nowo wygląd produktów w nadchodzących dekadach”.

W rzeczywistości Thilo uważa, że ​​zmiany estetyczne są już na horyzoncie. „Nowa generacja materiałów i nowa generacja procesów produkcyjnych zdefiniują na nowo wygląd produktów w przyszłości” — mówi. „Uważam, że obecnie, z naszym dziedzictwem kolorowych, błyszczących produktów, wciąż odchodzimy od estetyki „plastikowej fantazji” z lat 60. Czas się z nią rozstać”. To doskonały przykład tego, gdzie design może, pożyczając jego określenie, „nadać twarz” ważnej innowacji. „To od designu zależy”, mówi, „aby pomóc tym nowym materiałom i procesom uzyskać właściwy wyraz, aby mogły przeniknąć i mieć trwały wpływ”.

Źródło

Artykuł Za kulisami On, marki napędzanej designem, innowacją i eksperymentami po raz pierwszy pojawił się Wiadomości Post.