Home Biznes BUSINESS LIVE: Ostrzeżenie o zyskach Burberry; Opłaty Roberta Waltersa spadają; Ceny domów...

BUSINESS LIVE: Ostrzeżenie o zyskach Burberry; Opłaty Roberta Waltersa spadają; Ceny domów spadają

15
0


FTSE 100 spadł o 0,7 proc. na początku handlu. Wśród spółek, które opublikowały raporty i aktualizacje handlowe dzisiaj, są Burberry i Robert Walters. Przeczytaj poniżej blog Business Live z poniedziałku 15 lipca.

> Jeśli korzystasz z naszej aplikacji lub witryny innej firmy, kliknij tutaj, aby przeczytać Business Live

Parlamentarzyści odpowiadają, gdy Royal Mail likwiduje wszystkie pociągi pocztowe

Royal Mail mierzy się z narastającą krytyką w związku ze swoim planem zaprzestania transportu poczty koleją.

Gazeta ta ujawniła w zeszłym tygodniu, że poczta sprzeda ostatnie pociągi towarowe po prawie 200 latach dostarczania poczty koleją.

Decyzja ta wywołała ostry sprzeciw związków zawodowych, polityków i liderów branży transportowej, którzy obawiali się o utratę miejsc pracy.

Opłaty Roberta Waltersa spadają

Firma Robert Walters poinformowała o spadku kwartalnych opłat netto, ponieważ niepewność makroekonomiczna i polityczna osłabiła zaufanie pracowników i pracodawców.

Globalni rekruterzy mają problemy ze znalezieniem rozpędu, ponieważ klienci opóźniają rekrutacje, a kandydaci niechętnie zmieniają pracę w obecnej niepewnej sytuacji gospodarczej. Na rynek dodatkowo wpływają wybory w niektórych krajach.

„Nasze krótkoterminowe planowanie zakłada, że ​​jakakolwiek istotna poprawa poziomu zaufania będzie stopniowa i prawdopodobnie nie nastąpi przed rokiem 2025” – powiedział w oświadczeniu Toby Fowlston, dyrektor generalny Robert Walters.

Burberry mianuje nowego szefa pośród ostrzeżeń o zyskach

Burberry mianowało Joshuę Schulmana, byłego szefa Michaela Korsa, na stanowisko swojego nowego dyrektora generalnego. Brytyjska marka luksusowa ostrzega jednocześnie przed problemami z zyskami i rezygnuje z wypłaty dywidendy za ten rok.

Spowolnienie w sektorze dóbr luksusowych mocno uderzyło w Burberry w ubiegłym roku, wycofując 168-letnią brytyjską markę z planów wejścia na wyższy poziom.

Firma poinformowała, że ​​słabość jej rynku pogłębiła się, co spowodowało spadek sprzedaży bazowej o 21 proc. w ciągu 13 tygodni do 29 czerwca, w związku z czym zamierza ponownie dostosować swoją ofertę do „bardziej znanych” potrzeb „głównych klientów”.

Ten spadek skłonił zarząd do podjęcia decyzji o odejściu dyrektora generalnego Jonathana Akeroyda ze skutkiem natychmiastowym za obopólną zgodą w poniedziałek, zaledwie dwa lata po objęciu stanowiska.





Source link