Home Biznes Centra handlowe mają pracowite lato | Aktualności

Centra handlowe mają pracowite lato | Aktualności

6
0


Jasne, lipiec przynosi letnie wyprzedaże, a sierpień jest pełen promocji z okazji powrotu do szkoły, ale zawsze wyobrażałem sobie, że ludzie są zbyt zajęci wygrzewaniem się w słońcu na basenie lub na plaży, aby spędzać czas w centrum handlowym.

Jednak wizyty klientów mają charakter roczny: są wolniejsze na początku roku, nasilają się wiosną, a następnie osiągają szczyt w sierpniu. We wrześniu i październiku ponownie zwalniają, a następnie gwałtownie rosną w okresie wakacji na koniec roku, twierdzi Placer.ai, firma zajmująca się oprogramowaniem, która analizuje zachowania konsumentów na podstawie wzorców ruchu pieszego.

Z najnowszej białej księgi Placer na temat wizyt w centrach handlowych wynika, że ​​w tegorocznym okresie letnim, od czerwca do sierpnia, odnotowano większy ruch pieszy niż w latach 2023 i 2019 – w tym drugim przypadku był to poziom bazowy sprzed pandemii, a w pierwszym przypadku czas powrotu do zdrowia po pandemii.

Placer ogólnie używa w raporcie terminu „centrum handlowe”, ale analizuje dane pomiędzy centrami handlowymi krytymi i centrami handlowymi na świeżym powietrzu. Mówi się, że w centrach handlowych pod dachem w sierpniu liczba odwiedzin była najwyższa w porównaniu z tym samym miesiącem w 2019 r. lub 2023 r. I chociaż w sierpniu wzrost był mniejszy w centrach na świeżym powietrzu, nadal był większy niż w latach przed i po pandemii Covid. .

Z raportu wynika, że ​​oczywiście ekstremalne upały tego lata mogły odegrać pewną rolę, ponieważ klienci szukali schronienia w klimatyzowanych pomieszczeniach – amerykańska agencja pogodowa NOAA twierdzi, że było to czwarte najcieplejsze lato w historii – ale Placer przytoczył także innych możliwych autorów.

Z wykresów zawartych w białej księdze wynika, że ​​centra handlowe i centra handlowe wyposażone w kina w okresie letnim odnotowały większy wzrost liczby odwiedzin w porównaniu z tymi, w których nie ma kin, przy czym czasami kilka punktów procentowych oddziela zwiększoną liczbę wizyt pomiędzy kinami wyposażonymi i tymi, które nie mają kin.

Na przykład w lipcu liczba wizyt w centrach handlowych z kinami wzrosła o 6,4% w porównaniu ze średnią miesięczną wizytą od początku roku, w porównaniu do wzrostu o 2,3% w centrach handlowych bez kin. (W lipcu miał premierę film o superbohaterach Marvel Comics „Deadpool i Wolverine”, który zarobił w kraju ponad 600 milionów dolarów).

Letni turyści często przyjeżdżali także z odległych miejsc – często oddalonych o 30 mil lub więcej – czasami jako urlopowicze lub pobliscy mieszkańcy zainteresowani specjalnymi wydarzeniami.

Raport Placera wspomina o wzroście liczby wizyt w Mall of America na przedmieściach Minneapolis na przedmieściach Minneapolis – największym kompleksie handlowo-rozrywkowym w kraju – ponieważ przez całe lato zaplanowano zawody o tematyce olimpijskiej, które odzwierciedlały Letnie Igrzyska w 2024 r. w Paryżu.

Natomiast w American Dream, drugim co do wielkości obiekcie handlowo-rozrywkowym w kraju i będącym częścią kompleksu sportowego Meadowlands w północnym New Jersey, większa część odwiedzających podróżujących w letni piątek z odległości ponad 30 mil miała miejsce w lipcu, kiedy rozegrano mecz Arena Football League rozegrał mistrzostwa ArenaBowl XXXIII na przebudowanym lodowisku hokejowym w centrum handlowym.

Tam drużyna AFL Billings Outlaws z Montany pokonała drużynę Albany Firebirds 46:41.

Podobnie jak przez większą część ostatnich dwóch dekad KeyBank znajdował się na szczycie listy banków obsługujących metro Albany-Schenectady-Troy z depozytami, które…

Kupując dawną fabrykę Quad o powierzchni miliona stóp kwadratowych w Saratoga Springs, firma Regeneron Pharmaceuticals z łatwością podwoiła swoje obroty handlowe…

Na domiar złego firma Tupperware Brands Corp., która twierdzi, że jej plastikowe pojemniki zrewolucjonizowały sposób przechowywania żywności, otrzymała wycofanie z listy…





Source link