Home Biznes Jest nowy robot na jakimś Market 32, Price Chopper, Tops | Wiadomości

Jest nowy robot na jakimś Market 32, Price Chopper, Tops | Wiadomości

17
0


Tally, mobilny robot skanujący półki firmy Simbe Robotics, pojawił się w dwóch sklepach Price Choppers i trzech sklepach Market 32 ​​na obszarze metropolitalnym Albany.

Wdrożenie w tym miesiącu zautomatyzowanej maszyny do inwentaryzacji jest częścią pilotażowego programu obejmującego 10 placówek w całym stanie Nowy Jork, prowadzonego przez organizację macierzystą Northeast Grocery, Inc.

Jeśli po styczniu wszystko pójdzie dobrze w firmie, więcej botów może zostać wdrożonych w całej sieci sklepów spożywczych w różnych stanach, w tym w placówkach Tops Friendly Markets.







Tally, robot do zarządzania zapasami.




„Ocenimy efektywność, ponieważ ustaliliśmy nasze oczekiwania względem pilotażu i jeśli faktycznie wyniki wpłyną na poprawę zarządzania zapasami, podejmiemy kolejne kroki” – powiedziała rzeczniczka firmy Mona Golub.

Interesariusze firmy pokładają duże nadzieje w droidach, które będą w stanie sprawniej zarządzać zapasami niż pracownicy wykonujący ręczne kontrole.

Według Goluba maszyny nie zastąpią żadnych miejsc pracy.

„Dzięki temu nasi koledzy z zespołu mogą liczyć na więcej godzin spersonalizowanej obsługi klienta, podczas gdy zarządzanie stanem magazynowym i dokładnością cen jest obsługiwane przez Tally” — powiedział Golub.

Price Chopper/Market 32 ​​i Freihofer’s zebrały ponad 22 tys. dolarów dla Stowarzyszenia na Rzecz Chorych na Alzheimera

Oto, jak działa sztuczna inteligencja: wykorzystując technologię komputerowego widzenia, bot samodzielnie porusza się po alejkach sklepowych trzy razy dziennie, aby sprawdzić, czy ceny produktów są prawidłowe, czy są prawidłowo rozmieszczone i czy zapasy są wystarczające. Pracownicy są natychmiast wysyłani do pracowników z powiadomieniami o stanie magazynowym.

Tally to pierwsze na świecie autonomiczne rozwiązanie do audytu i analizy półek robotycznych. Wideo od Simbe Robotics.

Pełna historia: W niektórych sklepach Market 32, Price Chopper i Tops pojawił się nowy robot


Tally omija kupujących na swojej drodze. Podczas zbliżania się jest zbudowany tak, aby dać znać o swojej obecności za pomocą świateł i dźwięków przypominających R2-D2.







Widok na alejkę Tops 1.jpg

Tally, nowy robot Simbe przechadzający się po sklepie Tops.




„Celem bee-boops jest to, aby były jak najmniej inwazyjne w środowisku ludzkim, tak aby robot i ludzie mogli współistnieć” – powiedziała rzeczniczka Simbe Robotics Caitlin Allen. „Nazwijmy to uprzejmym, w pewnym sensie słodkim ostrzeżeniem, na przykład: »Hej, jestem tutaj i chcę się upewnić, że wiesz«”.

Z tej technologii korzysta ponad tuzin firm zajmujących się sprzedażą detaliczną w całym kraju, m.in. BJ’s Wholesale Club, Wakefern Food Corp — firma stojąca za Shoprite — i SpartanNash.

Firma Simbe z siedzibą w Kalifornii działa od 2014 roku. Współpracę ze swoim pierwszym partnerem, firmą Schnuck Markets z siedzibą na Środkowym Zachodzie, firma rozpoczęła w 2017 roku w ramach programu pilotażowego.

Firma budowlana LeChase ze Schenectady chce mieć wpływ na społeczność – Biz Beat

Northeast Grocery jest pierwszą grupą spożywczą w regionie o tej samej nazwie, która używa Tally. Golub powiedział, że jest to obecnie najbardziej widoczne wykorzystanie AI przez sieć w stosunku do klientów.

Podczas konferencji poświęconej branży spożywczej, która odbyła się latem, Scott Kessler, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. informatycznych Northeast Grocery, powiedział zgromadzonym osobom, że spodziewa się, iż inne formy sztucznej inteligencji pomogą przedsiębiorstwom spożywczym utrzymać konkurencyjność.

W oświadczeniu Kessler stwierdził, że spodziewa się, że Tally zapewni „niesamowitą” precyzję.

Firmy zwiększą możliwości zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych

„Jesteśmy podekscytowani tym, jak ta technologia sztucznej inteligencji i robotyki ulepszy nasze sklepy i chętnie ocenimy jej potencjał w kontekście ekspansji na inne lokalizacje” – powiedział.

W ankiecie internetowej przeprowadzonej w kwietniu wśród 174 kierowników sklepów 85% szefów sklepów, którzy korzystali z Tally przez sześć miesięcy lub dłużej, stwierdziło, że aplikacja ta wzmocniła lojalność klientów i pomogła zwiększyć zyski.





Source link