Home Najnowsze wiadomości Lider „Auto Workers for Trump” mówi, że tysiące osób jest gotowych odejść...

Lider „Auto Workers for Trump” mówi, że tysiące osób jest gotowych odejść od Demokratów z powodu zielonej polityki i przepisów zabijających miejsca pracy

11
0


Dołącz do Fox News, aby uzyskać dostęp do tej treści

Dodatkowo otrzymasz specjalny dostęp do wybranych artykułów i innych treści premium po założeniu konta — bezpłatnie.

Podając swój adres e-mail i klikając przycisk Kontynuuj, wyrażasz zgodę na warunki korzystania z serwisu Fox News. Warunki korzystania I Polityka prywatnościw tym nasz Zawiadomienie o zachętach finansowych.

Proszę podać prawidłowy adres e-mail.

Emerytowany pracownik fabryki samochodów, który łącznie przepracował 36 lat na linii dla obu Fordów a Chrysler – obecnie Stellantis – założył w 2017 r. grupę popierających Trumpa współpracowników i emerytów, która w ostatnich latach rozrosła się do tysięcy.

W obszernym wywiadzie dla Fox News Digital założyciel Brian Pannebecker powiedział, że jego grupa rozpoczęła swoją działalność od 30 aktywnych członków United Auto Workers (UAW), którzy w 2016 r. poparli byłego prezydenta Trumpa.

„Wieść rozeszła się po moim zakładzie. Szybko podwoiła się i potroiła. … Inni pracownicy innych zakładów samochodowych zaczęli to widzieć (w mediach społecznościowych) i prosić o dołączenie. I nagle miałem setki członków” – powiedział Pannebecker.

Teraz twierdzi, że jego grupa rozszerzyła swoją działalność poza internet, regularnie odwiedzając fabryki samochodów w Michigan, gdzie on i jego armia popierających Trumpa członków związków zawodowych nawiązuje kontakty i buduje poparcie w sektorze od dawna znanym ze swojego niezmiennie demokratycznego nastawienia.

Pannebecker powiedział, że UAW jest i nadal jest ważnym podmiotem dla pracowników klasy średniej, dodając, że on i jego członkowie popierają zbiorowe negocjacje i ideę, że związki zawodowe budują amerykańską klasę robotniczą. Henry Ford również zasługuje na uznanie, powiedział, za stworzenie pięciodniowego tygodnia pracy i przeciwstawienie się osobistym interesom, aby zaoferować swoim pracownikom najlepszą wówczas stawkę 5 dolarów dziennie.

EPA POZWANA ZA „KAPIRYCZNE” STANDARDY EMISJI DUŻYCH CIĘŻARÓWEK. KRYTYCY TWIERDZĄ, ŻE MOGĄ SKOMPLIKOWAĆ PRZEMYSŁ KUKURYDZIANY

Brian Pannebecker, założyciel Auto Workers for Trump 2024, po lewej, przemawia obok byłego prezydenta Trumpa podczas wiecu w Waterford Township w stanie Michigan. (Nic Antaya/Bloomberg via Getty Images)

Chociaż Pannebecker podkreślił, że ani on, ani jego grupa nie są w konflikcie z samym związkiem UAW, to jednak prezentują oni odmienny punkt widzenia polityczny niż jego liderzy, w tym wybitny krytyk Trumpa Prezydent Shawn Fain.

Jedną z głównych kwestii jednoczących jego rosnącą grupę zwolenników Trumpa i innych Republikanów jest przychylność Demokratów wobec tego, co nazywa „Zielonym Nowym Oszustwem”.

„Uważamy, że to wszystko jest farsą” – powiedział Pannebecker, dodając, że oczywiste jest, iż amerykańscy konsumenci nie chcą być zmuszani do kupowania pojazdów elektrycznych, a naleganie rządu na wspieranie pojazdów elektrycznych kosztem pojazdów spalinowych doprowadziło do zwolnienia kolejek pracowników i pojawienia się niezliczonej liczby pojazdów elektrycznych stojących bezczynnie na parkingach w Detroit i u dealerów w całym kraju.

Pannebecker dodał, że uchwalenie przez Trumpa umowy USMCA jako zamiennika NAFTA tchnęło nową energię w sektor motoryzacyjny, gdyż zniechęciło związki zawodowe do przenoszenia działalności za granicę.

„Po tym, jak (prezydent Clinton) podpisał ustawę i … weszła ona w życie, firmy samochodowe – których celem jest zarabianie pieniędzy i generowanie zysków dla akcjonariuszy – zaczęły zamykać fabryki tutaj, w Stanach Zjednoczonych, i przenosić je tuż na południe od granicy, może 10 mil (w głąb Meksyku)”.

„Cóż, Demokraci, a nawet niektóre poprzednie administracje republikańskie nigdy nie poruszały tego tematu. Więc kiedy Donald Trump kandydował, powiedział: „Jeśli zostanę wybrany, rozwalę NAFTA i renegocjujemy naszą własną umowę handlową, aby była korzystna dla amerykańskich pracowników”.

„I co zgadnijcie? Dotrzymał obietnicy wyborczej”.

Pannebecker powiedział, że Auto Workers For Trump jednoczy się w dwóch kwestiach federalnych działań na rzecz Pojazdy elektryczne i zielone przepisy, w tym standardy dotyczące przebiegu i offshoringu, który miał miejsce w ostatnich dziesięcioleciach.

EPA POZWANA PRZEZ KOALICJE KONSUMENTÓW, PRODUKCJI I ROLNICTWA Z POWODU NOWYCH PRZEPISÓW BIDENA DOTYCZĄCYCH EMISJI SPALIN Z POJAZDÓW

Kamala Harris jest w aktach mówiąc, że chciałaby, aby wszystkie pojazdy produkowane w Stanach Zjednoczonych osiągnęły zerową emisję do 2035 r. Popierała ustawodawstwo w tym zakresie, gdy była senatorem USA”, powiedział, cytując nadawane twierdzenia, że ​​była najbardziej liberalnym senatorem USA.

„Jeszcze bardziej liberalna niż Bernie Sanders, więc jest niebezpieczna” – powiedział. „Ona nic nie wie o produkcji. Ona nic nie wie o gospodarce. Jest liberalnym prokuratorem okręgowym San Francisco. A potem była prokuratorem generalnym Kalifornii. I wszyscy wiemy, co się stało w Kalifornii. Zrujnowali ten stan”.

„Więc jest bardzo, bardzo oczywiste, kto jest wyborem w tych wyborach dla pracowników przemysłu samochodowego: Donald Trump. Ma doświadczenie, na którym może się oprzeć. Kamala Harris to nic więcej niż liberalna prawniczka z Kalifornii”.

Pannebecker powiedział, że Harris i inni Demokraci poparli w Kongresie ustawodawstwo, które „zniszczy” przemysł samochodowy i związane z nim miejsca pracy w Stanach Zjednoczonych.

Biden na wydarzeniu Harris, ujęcie z bliska

Prezydent Biden przemawia podczas wydarzenia kampanijnego kandydatki Demokratów na prezydenta, wiceprezydent Harris, w siedzibie związku zawodowego IBEW Local Union #5, 2 września 2024 r. w Pittsburghu. (Michael M. Santiago/Getty Images)

„Zadaniem mojej grupy jest po prostu uświadomienie pracownikom przemysłu samochodowego… tego, edukowanie ich, a następnie mobilizowanie i motywowanie innych pracowników, którzy już są świadomi tych problemów… i upewnienie się, że wyjdą i zagłosują. Nie możemy zostać w domu. Nikt nie może zostać w domu w tych wyborach”.

Kongresmen John James, Republikanin z Michigan, którego rodzinny biznes znajduje się w sektor dostaw motoryzacyjnych i który reprezentuje wielu pracowników z grupy Pannebeckera, powiedział w osobnym wywiadzie dla Fox News Digital, że liberalni politycy „nie rozumieją” potrzeb pracowników.

„Oni nie rozumieją, że nasze źródła utrzymania nie pokrywają się z planami, jakie snują w swoich nadmorskich azylach” – powiedział.

„Kiedy nałożysz na przemysł te nakazy „przestrzegaj lub giń”, przemysł motoryzacyjny odpowiada za 50% wpływu na gospodarkę w stanie Michigan“- powiedział.

Podczas gdy Harris jako senator popierała ustawę o pojazdach o zerowej emisji, która zakładałaby wycofanie innych pojazdów do 2040 r., jej kampania wysłała „e-mail z prośbą o sprawdzenie faktów” uzyskany przez Osiowy co sugerowało, że jej poprzednie stanowisko uległo zmianie i że „nie popiera ona obowiązkowego stosowania pojazdów elektrycznych”.

Joe Biden z Kamalą Harris

Prezydent Biden i Kamala Harris (Getty Images)

James powiedział, że polityka federalna niesie za sobą reperkusje, począwszy od pracowników, przez łańcuchy dostaw, po samą kadrę zarządzającą, która w większości przypadków zgadza się z rządem.

Dodał, że setki pracowników przemysłu samochodowego zostało i ostatecznie zostanie zwolnionych z powodu ekologicznych regulacji i antypracowniczej polityki lewicy, i pochwalił pracę Pannebeckera.

James wskazał na swojego demokratycznego rywala, sędziego Carla Marlingę, i komentarze, które wygłosił w wywiadzie dla Detroit News w 2022 r., w których skrytykował Jamesa, mówiąc, że chce „trzymać się mocno i starać się trzymać umierającej branży tak długo, jak to możliwe”.

„Albo możemy zrobić to po mojemu, czyli przyjąć nowe produkty przyszłości, nowej zielonej rewolucji przemysłowej”.

Zapytany we wtorek o takie komentarze przez New York PostKierownik kampanii Marlinga Alan Fosnacht powiedział, że „w przeciwieństwie do Johna Jamesa, który chętnie oddaje przyszłe miejsca pracy w przemyśle samochodowym Chinom, Carl powiedział… że nasza polityka powinna przygotować Michigan do stania się stolicą produkcji światowej w XXI wieku”.

James odpowiedział jednak, że popierany przez niego ruch zielonych nie opiera się na „rzeczywistości”.

„(Ta) technologia nie jest jeszcze gotowa na produkty, których ludzie nie chcą” – powiedział James, dodając, że pracownicy przemysłu samochodowego, tacy jak Pannebecker, rozumieją to i chcą, aby ich głos został usłyszany w tym sezonie wyborczym.

Gdy wieść o rozwijającej się grupie pracowników przemysłu samochodowego Pannebeckera rozeszła się, jej członkowie zaczęli pojawiać się na ogromnych parkingach przed zakładami w Detroit w bieżącym cyklu w 2024 roku.

Pracując jeszcze w fabryce osi Forda, Pannebecker i inni członkowie firmy ustawiali się przed parkingami przed i po zmianie, aby witać i rozmawiać z przychodzącymi i wychodzącymi pracownikami.

Shawn Fain na Krajowej Konwencji Demokratów

Shawn Fain, prezes United Auto Workers, bierze udział w Krajowej Konwencji Demokratów w Chicago, 19 sierpnia 2024 r. (REUTERS/Mike Segar)

Chociaż nie utrudniają ruchu, Pannebecker powiedział, że Auto Workers For Trump odniosło ogromny sukces w angażowaniu setek pracowników, którzy czekają w kolejce, aby wejść lub wyjść z zakładów. Czasami, jak powiedział, pracownicy sami stają się wolontariuszami, a ta dynamika znacznie zwiększyła liczebność grupy.

Wielu pracowników często zadaje sobie pytania, dlaczego powinni poprzeć kandydata Partii Republikańskiej – dodał.

„Kiedy rozeszła się wieść, zaczęliśmy prosić niektórych facetów, którzy pracują w tej samej fabryce, którzy demonstrowali i zbierali się, żeby zeszli ze swojej zmiany i poszli prosto do nas… i zaczęli trzymać znaki”.

„Stracili strach przed reperkusjami ze strony szefów UAW, ponieważ jest już tak powszechne, że ludzie w fabrykach popierają Donalda Trumpa i chcą, aby kierownictwo związku ich poparło”.

Chociaż od dawna uważa się, że związkowcy stanowią kluczowy blok głosujących Demokratów, Pannebecker powiedział, że sytuacja ta uległa zmianie, odkąd Trump wprowadził własną politykę do Partii Republikańskiej.

Dodał, że obszary Michigan, które od dawna były w posiadaniu Demokratów, stają się coraz bardziej „wahającymi” okręgami, a to samo dzieje się w regionach kraju, w których dominują inne związki zawodowe.

W regionie węgla antracytowego w Pensylwanii hrabstwa takie jak Schuylkill, Carbon i Northumberland – wcześniej przyjazne Demokratom – są pełne znaków Trumpa i obecnie wybierają Republikanów do stolicy stanu, Harrisburg, i do Waszyngtonu.

Prezydent Biden, który uważa się za „najbardziej prozwiązkowego prezydenta”, starał się zatuszować tę opinię, odwiedzając kluczowe miejsca podobne do tych, które odwiedza grupa Pannebeckera.

RAJ EV CZY PIEKŁO ŁADOWANIA? ALARMUJĄCA TAJEMNICA SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH UJAWNIONA

Były prezydent Donald Trump

Były prezydent Trump (Bill Pugliano/Getty Images)

W 2021 r. Biden odwiedził główny zakład Mack Trucks w Macungie w Pensylwanii, a później, w 2022 r., zakład Volvo, będący obecnie spółką macierzystą firmy, w hrabstwie Washington w stanie Maryland, aby potwierdzić swoje kwalifikacje i porozmawiać z pracownikami.

Biden często opowiada historie o dorastaniu w przemysłowym Scranton w Pensylwanii, o tym, jak później mieszkał w Claymont w Delaware i o tym, jak o rzut beretem dzieliło go od ogromnych rafinerii ropy naftowej po drugiej stronie granicy w Marcus Hook w Pensylwanii.

Pannebecker zasugerował, że w branży transportu ciężarowego również rośnie poparcie dla Trumpa ze względu na te same problemy związane z gospodarką, outsourcingiem miejsc pracy i polityką ekologiczną.

Przypisał prezydentowi Teamsters Seanowi O’Brienowi otwarty umysł i przemówienie na tegorocznej Konwencji Narodowej Republikanów. O’Brien był najwyraźniej zlekceważony przez DNC.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

„Nie przesadzam. Prawie 90 do 95% ciężarówek, które przejeżdżają obok, czy to przewożące części samochodowe, czy cokolwiek innego… dmuchają w klaksony, pokazują nam kciuk do góry, pompują pięści, żebyśmy mogli to zobaczyć” – powiedział, zauważając, że ci kierowcy ciężarówek to często członkowie Teamsters.

Jeśli chodzi o Faina, lidera UAWPannebecker powiedział, że wielu członków, z którymi rozmawia, nie rozumie, jak związek zawodowy mógł go wybrać.

„Wynegocjował dla nich dobry kontrakt i sprawił, że nadrobili zaległości… w ciągu dwóch lub trzech poprzednich cykli kontraktowych. Ale nie podoba im się jego polityka. Uważają, że teraz ma zarozumiałą głowę. Nie zgadzają się z jego poparciem dla Kamali Harris”.

Jeśli chodzi o plany Trumpa dotyczące pracowników przemysłu samochodowego, Pannebecker powiedział, że zamierzają oni objąć swoim zasięgiem największe zakłady w Michigan, licząc, że uda im się rozpowszechnić swój przekaz.

„Myślę, że będzie to świeże w ich umysłach, gdy głosowanie rozpocznie się tutaj w Michigan, a Donald Trump zdobędzie głosy członków UAW. Obiecuję” — powiedział Pannebecker.

Fox News Digital skontaktowało się z kampanią Harris i UAW z prośbą o komentarz, ale do czasu oddania gazety do druku nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Do przygotowania tego raportu przyczynił się Matteo Cina z Fox News Digital.



Source link