Home Najnowsze wiadomości Tupperware sprawił, że plastik stał się sensacją popkultury, ale teraz pokrywka jest...

Tupperware sprawił, że plastik stał się sensacją popkultury, ale teraz pokrywka jest zamknięta

9
0


Earl S. Tupper uczynił z tworzyw sztucznych imprezy i fenomen popkultury.

Teraz zakończono erę amerykańskiej kultury konsumpcyjnej.

Kilka miesięcy po tym, jak Tupperware Brands Corp. zamknął ostatnią swoją fabrykę w Stanach Zjednoczonych z powodu problemów finansowych, we wtorek firma ogłosiła, że ​​złożyła wniosek o upadłość.

BOAR’S HEAD REZYGNUJE Z PASZTETÓWKI, NIEGDYŚ POPULARNEGO PODSTAWOWEGO PRODUKTU W KANAPKACH, KTÓREGO AMERYKANIE JUŻ NIE LUBIĄ

„Niezależnie od tego, czy jesteś oddanym członkiem naszego zespołu Tupperware, sprzedawaj, gotuj lub po prostu kochaj „Jeśli kupujesz nasze produkty Tupperware, jesteś częścią naszej rodziny Tupperware” – powiedziała prezes i dyrektor generalny Laurie Ann Goldman w oświadczeniu, gdy firma dobrowolnie wszczęła postępowanie upadłościowe na podstawie Rozdziału 11 w amerykańskim sądzie upadłościowym.

Rodzina Tupperware zjednoczyła Amerykanów od wybrzeża do wybrzeża w uroczystej celebracji przechowywanie żywności po II wojnie światowej.

Imprezy Tupperware były powszechnym trendem w 1955 r., po lewej. Tupperware od dawna jest powszechnym przedmiotem na półkach sklepowych. (Graphic House/Archive Photos/Getty Images; Scott Olson/Getty Images)

Hermetyczne plastikowe pojemniki na żywność zyskały popularność w imprezy domowe we wczesnej formie marketingu wirusowego – gdy odbywało się to jeszcze twarzą w twarz.

Imprezy i kolorowe, ale niezawodne opakowania, które promowali, sprawiły, że marka stała się znana dzięki pewnemu kujonowatemu chłopakowi z farmy w New Hampshire.

‘Twórczość rodzima’

Tupper, urodzony w 1907 r., odniósł sukces w biznesie dzięki połączeniu technologii wojskowej z nową formą przyjaznego, ale powszechnego marketingu.

BONUS URODZINOWY: 10 MIEJSC, W KTÓRYCH MOŻESZ ZJEŚĆ I NAPIĆ SIĘ ZA DARMO W TWOIM WYJĄTKOWYM DNIU

Obdarzony był umysłem inżyniera i pasją promotora cyrku.

„Jako chłopiec wykorzystywał swoją wrodzoną kreatywność do budowania urządzeń, które ułatwiały pracę w gospodarstwie rolnym i szklarniach należących do rodziny” – napisał Lemelson-MIT, think tank innowacji w Cambridge w stanie Massachusetts, w hołdzie dla Tuppera.

Pojemniki Tupperware

Produkty Tupperware widoczne na półce w sklepie Target. Tupperware Brands Corp. ogłosiło upadłość. (Justin Sullivan/Getty Images)

„Zdobył patent na ramę do pakowania kurczaków na sprzedaż” – zauważył również Lemelson-MIT. „Młody Tupper wykazał się również talentem do sprzedaży: zwiększył dochody swojej rodziny, sprzedając drób i produkty od drzwi do drzwi, a nie ze stoiska lub na targu”.

Firma Earl S. Tupper Co. produkowała maski gazowe dla żołnierzy podczas II wojna światowa.

8 NOWYCH DZIKICH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH PRZYJEŻDŻAJĄCYCH NA TEKSAŃSKIE TARGI STANOWE

Po wojnie znalazł sposób na przetworzenie cuchnącego polietylenowego żużlu na bazie ropy naftowej, wykorzystywanego w plastikach wojskowych, w przezroczyste, bezwonne pojemniki do przechowywania żywności, szczelnie zamykane, chroniące przed wodą i powietrzem.

Tupper znalazła orędowniczkę w Brownie Wise, felietonistce The Detroit News. Miała skłonność do sprzedawania Tupperware na tym, co nazywała „imprezami na patio”.

Produkty Tupperware, w tym zestaw "retro" pojemniki do przechowywania, leżące na stole podczas imprezy Tupperware.

Produkty Tupperware, w tym zestaw „retro” pojemników do przechowywania (po lewej), leżą na stole podczas imprezy Tupperware. (Stephen M. Dowell/Orlando Sentinel/Tribune News Service za pośrednictwem Getty Images)

„Zatrudniła sprzedawców i menedżerów i wkrótce sprzedawała więcej pojemników Tupperware niż jakikolwiek inny sklep” – napisało Narodowe Muzeum Historii Kobiet.

„Jej sukces przykuł uwagę Tuppera i przekonał go, że imprezy domowe były najlepszą taktyką sprzedaży.”

KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER LIFESTYLE

Tupper podjął „mądrą” decyzję i zatrudnił ją na stanowisku szefa marketingu Tupperware.

Imprezy na patio, wkrótce popularnie nazywane imprezami Tupperware, szybko stały się częścią Życie towarzyskie w Ameryce.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS

„Na kultowym przyjęciu Tupperware elegancko ubrany sprzedawca z wyćwiczonymi umiejętnościami demonstracyjnymi pokazywał gospodyni i jej znajomym, jak używać tych zaawansowanych technologicznie, kolorowych, nowych naczyń kuchennych” – donosił Smithsonian Magazine w 2018 r.

Impreza Tupperware

Grupa nieokreślonych kobiet bierze udział w przyjęciu Tupperware, niektóre z nich noszą kapelusze wykonane z produktów Tupperware, 1955 r. Przedstawiciele Tupperware organizowali przyjęcia Tupperware, zapraszając potencjalnych klientów do domów, aby mogli zapoznać się z dostępną linią produktów Tupperware. (Graphic House/Zdjęcia archiwalne/Getty Images)

„Prowadziła grupę w dramatycznych grach towarzyskich, na przykład rzucała zapieczętowaną Wonder Bowl pełną soku winogronowego po pokoju, aby zademonstrować wytrzymałość jej pieczęci”.

Wielu konsumentów uważa, że ​​w czasach amerykańskiej ery pieczęć jest szczelnie zamknięta.

Działająca od dziesięcioleci firma produkująca podstawowe artykuły kuchenne TUPPERWARE OGŁASZA UPADŁOŚĆ

„Niewiele produktów symbolizuje życie rodzinne w Ameryce po II wojnie światowej bardziej niż Tupperware” – twierdzi Smithsonian American Women’s History Museum.

Więcej artykułów o stylu życia znajdziesz na stronie www.foxnews.com/lifestyle

„Tupperware reprezentowało ‘projekty jutra z wykorzystaniem substancji jutra’”.

Projekty jutra są już wczorajszą wiadomością.



Source link