Home Najnowsze wiadomości Według doniesień kampania Harrisa wydała 6-cyfrowe kwoty na podcast „Call Her Daddy”,...

Według doniesień kampania Harrisa wydała 6-cyfrowe kwoty na podcast „Call Her Daddy”, który miał mniej niż 1 milion wyświetleń w YouTube

14
0


Z nowego raportu wynika, że ​​kampania Harrisa wydała ogromną sumę pieniędzy na podcast, który zapewnił ułamek oglądalności, jaką prezydent-elekt Trump zdobył w programie „The Joe Rogan Experience”.

„Washington Examiner” publikuje: raport Piątek ze szczegółami na temat tego, jak kampania Harrisa wydała swoją skrzynię wojenną o wartości 1 miliarda dolarów, przy czym jeden konkretny wydatek wzbudził pewne zdziwienie.

„Źródło zaznajomione ze sprawą poinformowało portal Egzaminator z Waszyngtonu że kampania Harrisa wydała sześciocyfrowe kwoty na stworzenie scenografii do występu Harrisa w popularnym programie Zadzwoń do niej tatusiu podcast z gospodarzem Alexem Cooperem” – napisał The Examiner. „Wywiad ukazał się w październiku i podobno został nakręcony w pokoju hotelowym w Waszyngtonie”

KAMPANIA HARRIS I SOJUSZNICY WYDALI PONAD 1,4 miliarda dolarów na reklamy polityczne w związku z przegrywaniem wyścigu z Trumpem

Wiceprezydent Kamala Harris pojawiła się w podcaście Call Her Daddy na początku października. (Kanał Call Her Daddy na YouTube)

Jednym z głównych wniosków, które wielu komentatorów medialnych zauważyło po zwycięstwie wyborczym Trumpa, jest siła podcastów w docieraniu do wyborców.

Wystąpienie Trumpa 25 października w programie Rogan ma znacznie ponad 47 milionów wyświetleń w YouTube, podczas gdy sprośny podcast „Call Her Daddy” skupiający się na kobiecym seksie i związkach Harrisa nie przekroczył 1 miliona i od czasu przesłania 6 października uzyskał 813 201 wyświetleń.

Rogan powiedział, że negocjował z zespołem Harrisa, aby pojawiła się w jego podcaście, ale plany zostały odrzucone kiedy odmówiła nagrania nagrania w jego studiu w Austin w Teksasie.

„The Examiner” poinformował również, że w ramach kampanii przeznaczono 15 milionów dolarów na „produkcję wydarzeń”, z czego 1 milion trafił do Harpo Productions Oprah Winfrey.

Cyfrowe wiadomości Fox News skontaktował się z kampanią Harrisa, ale nie otrzymał natychmiastowej odpowiedzi.

„Za pieniądze nie można kupić miłości ani dobrego kandydata” – powiedział dziennikowi The Examiner republikański strateg polityczny Brad Todd o ogromnych wydatkach kampanii Harrisa.

Analityk MSNBC MÓWI, ŻE TRUMP „ZNA NASZ KRAJ LEPIEJ NIŻ MY”

Cooper z Sethem Meyersem

Prowadzący podcast „Call Her Daddy”, Alex Cooper, w lipcu w programie NBC „Late Night With Seth Meyers”. (NBC / współautor)

„Reklama jest dość ważnym źródłem informacji dla wyborców wahadłowych” – powiedział Todd. „Bez wątpienia ma to znaczenie, ale to nie wystarczy. Nie ma znaczenia, czy masz niewłaściwy przekaz i nie jest on przekazywany w przekonujący sposób. To, czego brakowało w jej kampanii, to jakiejkolwiek próby zerwania z niepopularną administracją, której była częścią z.”

KLIKNIJ TUTAJ, ABY POBRAĆ APLIKACJĘ FOX NEWS



Source link