A żeby było ciekawiej, American Airlines wydało Ci voucher o wartości 600 dolarów w ramach przeprosin, co sugeruje, że otrzymałeś zwrot pieniędzy za bilet, a nie zwrot kosztów niższej klasy.
Nawiasem mówiąc, na mojej stronie poświęconej obronie praw konsumentów umieściłem dane kontaktowe do kadry kierowniczej American Airlines i Qantas, Elliott.orgPomyślałem, że szybka, uprzejma prośba skierowana do któregoś z nich może coś zmienić.
Skontaktowałem się z Chatdeal w Twoim imieniu. Przedstawiciel zgodził się skontaktować z Qantas. Kilka tygodni później skontaktowałeś się z moim zespołem rzeczników, aby przekazać aktualizację.
„Chcieliśmy tylko dać ci znać, że otrzymaliśmy twój zwrot pieniędzy” – mówisz. „Dziękujemy bardzo za twoją pomoc!”
Christopher Elliott jest założycielem Elliott Advocacy, organizacji non-profit, która pomaga konsumentom rozwiązywać ich problemy. Napisz do niego na adres e-mail: adres e-mail chris@elliott.org lub uzyskaj pomoc kontaktując się z nim za pośrednictwem jego strony internetowej.