Home Rozrywka Dlaczego Bill Skarsgard i Klub Frajerów byli rozdzieleni podczas „To” Stephena Kinga

Dlaczego Bill Skarsgard i Klub Frajerów byli rozdzieleni podczas „To” Stephena Kinga

8
0






Casting to tak istotny element tworzenia świetnego filmu, że w zeszłym roku Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej słusznie uznała ten zawód za godny uznania Oscara. Trofeum dla najlepszego castingu będzie teraz wręczane co roku w marcuw ramach którego entuzjastyczni widzowie Oscarów zastanawiają się, jakie filmy zdobywałyby główną nagrodę każdego roku przed 2025 rokiem – i czy ten zwycięzca musiałby ubiegać się o nagrodę dla najlepszego filmu. Czy byłby to sposób na zapewnienie gwiazdorskim zabawom, takim jak „It’s a Mad, Mad, Mad, Mad World”, „Casino Royale” czy „The Cannonball Run” podczas najważniejszej nocy w Hollywood? Czy tak krytyczny niewypał jak „Zgaga” zostałby uznany za samo połączenie po raz pierwszy duetu aktorów wagi ciężkiej, Jacka Nicholsona i Meryl Streep? Czy filmy takie jak „The Outsiders” lub „Stand by Me” (który powinien być kandydatem do najlepszego filmu) zabrałeś do domu sprzęt niezbędny do zgromadzenia absurdalnie utalentowanego zespołu młodych talentów?

Jeśli odpowiedź na to ostatnie pytanie brzmi „tak”, nietrudno sobie wyobrazić, że hit Andy’ego Muschiettiego „To” z 2017 roku otrzyma nagrodę Akademii co najmniej z nominacją do najlepszej obsady. Klub Losers, w skład którego wchodzili Jaeden Lieberher, Finn Wolfhard, Jeremy Ray Taylor, Sophia Lillis, Jack Dylan Grazer, Wyatt Oleff i Chosen Jacobs, w naturalny sposób do siebie pasowali; nie musieli na siłę śmiać się z żartów, bo czuli się, jakby wszyscy razem dorastali. To niezwykle trudna dynamika do uchwycenia.

Również trudne: nakłonienie dzieci do udawania przerażenia w obliczu niewyobrażalnej potworności. Dzieje się tak po części dlatego, że reżyserzy lubią utrzymywać na planie jak najweselszy nastrój, aby nie pozostawić blizn na psychice młodych podopiecznych. Do tego dochodzi fakt, że każdego dnia w pracy widzą potwora jako prawdziwą, miejmy nadzieję, miłą osobę. Jak siać terror w takim środowisku? Dla Andy’ego Muschiettiego chodziło o trzymanie aktora (w tym przypadku Billa Skarsgårda) z dala od dzieci, dopóki nie nadszedł czas, aby nazwać go potworem.

Poznaj swojego potwora w ostatniej możliwej sekundzie

Według materiału fabularnego wyprodukowanego przez Warner Bros.Muschietti pozwolił swoim młodym aktorom spotkać się przy pierwszym czytaniu przy stole ze swoim partnerem Billem Skarsgårdem. Potem jednak odszedł, aż nadszedł czas, aby nałożyć makijaż jako morderczy klaun Pennywise. Jak zauważa producent Seth Grahame-Smith w filmie promocyjnym, zrobiono to, aby uzyskać jak najbardziej „autentyczną” reakcję dzieci.

To zadziałało! Aby to zobaczyć, wystarczy obejrzeć film, ale Jack Grazer podczas rozmowy z prasą chciał to jasno powiedzieć. „W jednej chwili pyta, czy wszystko w porządku” – powiedział Grazer. „A w następnej chwili próbuje mnie udusić”.

Trzymanie członków obsady osobno nie jest niczym nowym. John Landis zasłynął z tego, co zrobił z Deltami i Alfami podczas kręcenia filmu „National Lampoon’s Animal House”, a ostatnio Celine Song nie pozwoliła aktorom z „Past Lives”, Teo Yoo i Johnowi Magaro, spotykać się, dopóki nie musieli grać role ukochanej z dzieciństwa Grety Lee i jej męża. Może to brzmieć jak wyczyn kaskaderski, ale gdy już skompletujesz idealną obsadę, musisz ustawić ich w możliwie najlepszej sytuacji, aby odnieść sukces.




Source link