Home Rozrywka Jeremy Zimmer z UTA wzywa społeczność kreatywną Hollywood do „większej odwagi”

Jeremy Zimmer z UTA wzywa społeczność kreatywną Hollywood do „większej odwagi”

9
0


UTA Dyrektor generalny Jeremy Zimmer wezwał środowisko kreatywne Hollywood do ponownego przemyślenia swojego podejścia, aby pomóc widzom na nowo odkryć pasję do filmu, telewizji i streamingu.

„Musimy zachęcić niektórych najlepszych twórców i najlepszych pisarzy, aby byli odrobinę bardziej odważni w pracy, którą chcą wykonywać, ponieważ stało się to trochę powtarzalne” – powiedział podczas wystąpienia w czwartek na FT Business of Entertainment Summit. „Publiczność trochę męczy się tym samym w kółko”.

Gdy studia i streamerzy „zawężają cel tego, co chcą zrobić, nastąpi otwarcie otworu wokół tych celów”, powiedział Zimmer. To może zainicjować „nowy cykl kreatywności i zakłóceń w odniesieniu do tego, co próbujemy zrobić”. Dobrze finansowane i celowe niezależne podmioty mogą powstać w kolejnym cyklu ewolucji branży. (Nie bez powodu, zauważył, A24 ma wycenę 3 miliardów dolarów).

Boom streamingu między mniej więcej 2019 a 2021 rokiem przyniósł ogromne wydatki i stworzył możliwości dla wielu twórców, powiedział Zimmer. Jednocześnie „zburzył system finansowy w taki sposób, że studia skupiły się na budowaniu własnych platform streamingowych, a cała uwaga, apetyt i zasoby finansowe zostały przekierowane z różnorodnego zestawu opcji na bardzo wąski wybór. … Wszystko, o czym ludzie już słyszeli, było tym, o czym chcieli robić filmy”.

Jak powiedział, typowy dyrektor studia lub serwisu streamingowego: „Nie myślisz: »O mój Boże, widziałem ten niesamowity program i naprawdę myślę, że mógłby być na jego podstawie powstał film lub program telewizyjny«, myślisz raczej: »Chcę być dyrektorem w Pająk-Man 5„Z punktu widzenia kariery nie ma w tym nic złego” – wyjaśnił, ale odciąga to od „sztuki odkrywania i rozwoju oraz ponownego wzbudzania głodu nowych pomysłów i, szczerze mówiąc, jakości”.

Zimmer wyraził także pewne obawy dotyczące sztuczna inteligencjazauważając niedawną umowę między Lionsgate a firmą AI Runway, aby wykorzystać katalog studia do pomocy w szkoleniu narzędzi generatywnych. Pomysł studia dającego zewnętrznej firmie „ogromny dostęp do całej swojej biblioteki” jest „niepokojący. Jestem artystą i nakręciłem film Lionsgate, a teraz nagle ten film Lionsgate zostanie wykorzystany do pomocy w budowaniu (dużego modelu językowego) dla firmy AI – czy otrzymam za to wynagrodzenie? Jestem pewien, że moi znajomi z Lionsgate będą zirytowani, że o tym wspominam, ale to show-biznes”.

Kiedy moderator Christopher Grimes powiedział Zimmerowi, że skąpe 20 minut przeznaczone na sesję dobiegło końca, dyrektor odpowiedział: „To wszystko, co mamy? Czy to prawda, że ​​goście z William Morris dostali 90 minut? Chcę tylko wiedzieć. Żartuję”.



Source link