Home Rozrywka Kłótnia Daniela Craiga o słowo na „F” z dyrektorem generalnym Netfliksa w...

Kłótnia Daniela Craiga o słowo na „F” z dyrektorem generalnym Netfliksa w sprawie wycinania filmów Premiera kinowa szczegółowo opisana w nowym raporcie

6
0


W miarę jak zbliża się trzeci film, z nowego raportu wynika, że ​​Daniel Craig i Rian Johnson są podobno niezadowoleni z Netflix w związku z Wyjęte noże brak teatralnej przyszłości franczyzy. Po tym, jak kryminał Johnsona zadziwił zarówno widzów, jak i krytyków w 2019 r., Netflix kupił prawa do dwóch kolejnych sequeli serii, podążając za detektywem Craiga, Benoitem Blancem. W Szklana cebula: tajemnica rozwikłanahistoriaBenoit dołączył do zgranej grupy bogatych przyjaciół na prywatnej wyspie, gdzie gra w zagadkę morderstwa doprowadziła do wyjścia na światło dzienne kilku złowrogich prawd.




Chwila Szklana cebula: tajemnica rozwikłana był w stanie kontynuować i dopasowywać krytyczne twierdzenia swoich poprzedników wśród widzów i publiczności, Wiadomości Puckie donosi, że sposób postępowania z premierą spowodował podziały między twórcami a wyższą kadrą w Netfliksie. Poinformowano, że ani Johnson, ani Craig nie byli zadowoleni z tygodniowej, limitowanej premiery kinowej filmu w grudniu 2021 r., kiedy aktor poruszył tę kwestię z Sarandosem po tym, jak był świadkiem owacji, jaką film otrzymał na premierze w Toronto. Craig stwierdził, że ciepło przyjęte przez widzów film powinno być dowodem na to, że warto zainwestować w dłuższy seans kinowy.

Pomimo zeznań Craiga Sarandos nie poddawał się i stwierdził, że taka publikacja po prostu nie pasowałaby do modelu usługi przesyłania strumieniowego. Craig bez ogródek odpowiedział, stwierdzając, że „model jest f—-da reakcja aktora stała się dobrze znaną opinią wśród osób z branży.



O czym wiemy Szklana cebulaWyniki kasowe?

Sequel nie dorównał sukcesowi poprzednika swoim limitowanym nakładem

Chociaż krytycy i publiczność byli zachwyceni Szklana cebula i pozwolił filmowi stać się najczęściej oglądanym oryginalnym filmem w serwisie do czasu premiery filmu fantasy w 2024 roku Panienkajego występ kinowy nie był w stanie stać się hitem kasowym do czasu emisji kinowej. Film został wyemitowany jedynie w 600 kinach przez jeden tydzień od 23 do 29 listopada w USA, wraz z podobną limitowaną premierą na rynkach międzynarodowych.


Jednak pomimo tego, że jest to najszersza jak dotąd premiera kinowa serwisu, film miał zgromadzić jedynie około 15 milionów dolarów pod koniec swojego krótkiego występu teatralnego. Poinformowano, że Szklana cebulabudżet serialu był bliższy 40 milionom dolarów poprzednika, więc jego sprzedaż kasowa w ostatniej emisji Netflix nie zdołała nawet odzyskać połowy budżetu. Okazało się również, że znacznie różni się od kinowego sukcesu pierwszego filmu, który zarobił na całym świecie niecałe 313 milionów dolarów.

Nasze przemyślenia na temat sporów dotyczących Glass Onion firmy Craig & Johnson w serwisie Netflix

Czy związek Netflixa z twórcą filmu może się zakończyć?

Chociaż Johnson mógł odnieść sukces na platformie, Johnson w szczególności nie zgadza się z usługą przesyłania strumieniowego w kilku kwestiach związanych z tworzeniem filmów. Johnson jest zagorzałym zwolennikiem dystrybucji kinowejnalegając, aby streamer eksperymentował z premierami kinowymi, a nawet dołączył do grupy uznanych reżyserów przy zakupie teatru Westwood Village w Los Angeles, mając nadzieję zobaczyć Szklana cebula otrzymaj rzadkie wydanie domowe Netflix.


3:02

Powiązany

Knives Out 3: 3 powody, dla których warto się obudzić, truposz powinien być ostatnią kontynuacją

Knives Out może napotkać poważny problem, jeśli franczyza będzie przedłużać swoje powitanie.

W związku z tym nie jest pewne, czy kontrastujące stanowisko Johnsona i Craiga wobec Netflix mogło mieć wpływ na ich umowy po premierze uzgodnionej i już nakręconej trzeciej części, Obudź się martwy człowiekuponieważ streamer kupił jedynie prawa do niego i Szklana cebulapomimo zamiarów Johnsona stworzenia większej liczby tajemnic Benoit Blanc, co oznacza, że ​​mogą zdecydować się na ich przejęcie Wyjęte noże franczyzy gdzie indziej. Biorąc pod uwagę, że Craig i Johnson bardzo chcą, aby trzeci film miał premierę kinową, a budżet trójki ma podobno wynosić 210 milionów dolarów, Netflix może zdecydować się na zapewnienie filmowi z 2025 roku większej kinowej popularności.

Źródło: Wiadomości Puckie




Source link