Home Rozrywka Mark Goffman dołącza do wschodzącego producenta anime Azuki jako konsultant EP; Jessica...

Mark Goffman dołącza do wschodzącego producenta anime Azuki jako konsultant EP; Jessica Turner na pokładzie jako szefowa rozwoju franczyzy

29
0


EKSKLUZYWNY:Azuki, niedawno powstała firma, która chce się wykazać i stać się pionierem w dziedzinie anime, zatrudniła weteranów show-biznesu, Marka Goffmana i Jessicę Turner, na stanowiskach odpowiednio konsultanta ds. produkcji wykonawczej i szefa ds. rozwoju franczyzy.

Goffman i Turner będą nadzorować rozwój Azuki IP w globalną franczyzę medialno-rozrywkową, ściśle współpracując z szefem działu treści w firmie, Febem Tea.

Dobrze znany showrunner i producent wykonawczy, Goffman wykorzysta swoje doświadczenie w produkcji seriali wielosezonowych do emisji, pomagając kierować rozwojem uniwersum i historii marki. Zwróci się do Azuki World Bible, aby przygotować się do zasiewania przyszłych treści i współpracy z dodatkowymi formatami, takimi jak manga, webtoon i anime.

Turner, który dołączy do zespołu po półtora roku pracy na stanowisku szefa marketingu w Webtoon, wniesie do firmy swoje doświadczenie w rozwijaniu i rozszerzaniu niektórych z najbardziej cenionych franczyz na świecie. Będzie kierować działaniami mającymi na celu przekształcenie własności intelektualnej Azuki w globalną franczyzę, rozszerzając historie i świat gry w pełnoprawne koło zamachowe franczyzy, a jednocześnie pomagając w budowaniu nowego modelu rozwoju własności intelektualnej.

Said Tea o zatrudnieniu Goffmana: „Mark jest jednym z najlepszych kreatywnych umysłów w Hollywood i jesteśmy zaszczyceni, że możemy korzystać z jego wiedzy w budowaniu naszego uniwersum Azuki IP w globalnie kultową franczyzę. Dzięki nieocenionemu wkładowi Marka będziemy rozwijać nowe historie wywodzące się z naszego oryginalnego web3 IP, łącząc to, co najlepsze ze Wschodu i Zachodu, aby stworzyć globalną własność medialną”.

Kontynuował Tea: „Jesteśmy równie podekscytowani, mogąc powitać Jessicę Turner, której imponujące osiągnięcia w wiodących franczyzach medialnych, takich jak Harry Potter „Doświadczenie Jessiki w rozwijaniu franczyz i jej wizja przyszłości mediów cyfrowych i tradycyjnych pomogą nam poruszać się po naszym uniwersum opowieści i integrować je na wielu platformach”.

Obecnie pracuję jako producent wykonawczy Nieracjonalne w NBC Goffman pełnił wcześniej funkcję producenta wykonawczego i showrunnera serialu prawniczego CBS Touro. Również producent wykonawczy Nieograniczony dla CBS i USA Network Biały kołnierzykjego inne role telewizyjne obejmują Akademia Parasola, Senna kotlina, Prawo i porządek: Specjalna jednostka ds. ofiarmi Studio 60 na Sunset Strip.

„Jestem podekscytowany, że mogę być częścią fuzji Hollywood i anime na podstawie kultowej kolekcji NFT” — powiedział Goffman. „Podczas gdy globalne media szukają nowej inspiracji dla nieopowiedzianych historii i nowych światów, IP Azuki oferuje bogaty skarbiec postaci inspirowanych anime z pełną pasji społecznością. To ekscytująca okazja do rozwinięcia globalnej franczyzy medialnej o dużym potencjale”.

Podczas pracy w Webtoon Turner kierowała zespołem marketingowym i przewodziła działaniom mającym na celu zniwelowanie luki między treściami cyfrowymi a tradycyjnymi mediami. Wcześniej spędziła ponad 11 lat w Warner Bros., gdzie kierowała rozwojem marki i marketingiem Harry Potternapędzając ekspansję marki na nowe rynki i platformy oraz przekształcając ją w globalną markę lifestylową.

Powiedział Turner: „Jako ktoś, kto miał przywilej kształtowania niektórych z najbardziej lubianych franczyz na świecie, jestem podekscytowany, że mogę dołączyć do Azuki w tym przełomowym momencie. Żywy wszechświat Azuki, z głębokimi korzeniami w anime i kulturze, wspierany przez pasjonującą społeczność, przedstawia niezwykłą okazję do zdefiniowania na nowo sposobu opowiadania i doświadczania historii. Wykorzystując innowacyjne opowiadanie historii i strategiczną ekspansję, jestem podekscytowany, że mogę pozycjonować Azuki jako wiodącą siłę w globalnej rozrywce”.

Założona w 2022 roku firma Azuki zaczynała jako projekt NFT, sprzedając 10 000 cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich postaci z anime w ciągu kilku minut. Od tego czasu firma zbudowała bazę oddanych fanów w ponad 100 subspołecznościach na całym świecie. Ostatnio Azuki nawiązało współpracę z Dentsu przy „The Waiting Man”, pierwszej odsłonie trzyczęściowej serii antologii anime. Wejdź do ogroduktóry został wyprodukowany przez legendę anime Goro Taniguchiego. Odcinek jest teraz dostępny wyłącznie na Azuki.com i kanale YouTube Azuki, a kolejne dwie części zostaną wydane w nadchodzących miesiącach.