Home Rozrywka Oglądalność telewizji w Londynie ponownie wzrośnie, gdy w mieście pojawi się MIP

Oglądalność telewizji w Londynie ponownie wzrośnie, gdy w mieście pojawi się MIP

30
0


Oglądalność telewizji w Londynie znów rośnie.

Jak ujawniono dziś rano, w związku z przygotowaniami MIP do pierwszej przeprowadzki do stolicy Anglii, coroczna wystawa będzie trwała pięć dni zamiast czterech i weźmie w niej udział ponad 30 dystrybutorów.

Pokazy telewizyjne w Londynie odbędą się od 23 do 28 lutego, rozpoczynając się wydarzeniem Studiocanal w niedzielny wieczór w Ham Yard Hotel. Tydzień zakończy się w piątkowe popołudnie wydarzeniami organizowanymi przez czterech założycieli dystrybutorów, All3Media International, Banijay Entertainment, Fremantle i ITV Studios. Wszystkie wydarzenia odbędą się w miejscach w Leicester Square, Soho i Covent Garden.

W sumie na wydarzeniu, które w ostatnich latach stało się stałym elementem kalendarza telewizyjnego, a pokaz BBC Studios został przeniesiony z Liverpoolu do Londynu, odbędzie się ponad 30 projekcji.

Zmiana ta nastąpiła po tym, jak stacja MIP TV opuściła Cannes i przeniosła się do Londynu, o czym poinformował Deadline na początku tego roku.

MIP London będzie odbywał się równolegle z London Screenings od 24 do 27 lutego, a udział w nim wezmą mali kupujący i sprzedający, którzy będą mogli wynająć przestrzenie, apartamenty i dołączyć do centrów sieciowych w londyńskim hotelu Savoy. Właściciel RX France powiedział wcześniej, że MIP London będzie „uzupełniający”, a nie konkurencyjny dla London TV screenings.

„London TV Screenings ugruntowało swoją pozycję jako najważniejsze wydarzenie dystrybucyjne w Wielkiej Brytanii, a zeszłoroczna edycja odnotowała wzrost frekwencji w całej stolicy” — powiedział rzecznik pokazów. „Aby mieć pewność, że nic nie zostanie pominięte i aby dostosować się do stale rosnącego harmonogramu, z przyjemnością rozpoczynamy pokazy w 2025 r. dzień wcześniej, co oznacza, że ​​nadal dostarczamy wysokiej jakości, nie do przegapienia i bezpłatne wydarzenie dla międzynarodowej społeczności treści”.

Według eksponatów, frekwencja kupujących wzrosła o 50% w porównaniu z ubiegłym rokiem, do ponad 750. Więcej szczegółów zostanie ujawnionych w nadchodzących tygodniach.