Home Rozrywka Still World studia Echoes of Wisdom łamie tradycję Zeldy i pozostawia wiele...

Still World studia Echoes of Wisdom łamie tradycję Zeldy i pozostawia wiele do życzenia

6
0


Legenda Zeldy: Echa MądrościStill World łamie pewne zasady Zelda tradycją, ale może być na gorsze. Nie jest tajemnicą, jak Echa Mądrości wyróżnia się na tle poprzednich Zelda wpisy, ponieważ ignoruje wiele konwencji serii. Od samej księżniczki Zeldy, która stała się bohaterką, po wprowadzoną nową mechanikę Echo, Echa Mądrości robi wszystko, co w jego mocy, aby wytyczyć nową ścieżkę do przodu, aby kontynuować serię.




Wiele z Echa Mądrościnowe wdrożenia podnoszą ogólne wrażenia, ponieważ wstrząśnij tradycją Zelda formuła w intrygujący sposób. Na przykład mechanika Echo zmusza gracza do zmiany sposobu podejścia do zagadek lub scenariuszy walki, co czyni je znacznie bardziej wciągającymi niż bardziej typowe podejście z poprzednich tytułów. Jednak nie wszystkie zmiany są wprowadzane jednakowo. Wprowadzenie Still World przełamuje powszechną tradycję alternatywnych światów Zelda zawody sportowe w sposób, który pozostawia wiele do życzenia.


Spokojny świat Echoes of Wisdom był mocno podzielony

W rezultacie każdy segment wydawał się powtarzalny i nudny

Niestandardowy obraz autorstwa Bena Brosofsky’ego


Koncepcja Still World jest dość onieśmielający, kiedy zostaje wprowadzony po raz pierwszy. Zdolność Nulla do usuwania dużych części Hyrule powoduje, że tworzą chaotyczny, ledwo połączony ze sobą dom, który wydaje się dziwnie niepokojący. Na wpół zniszczone pomniki wraz z unoszącymi się na wodzie ciałami mieszkańców Hyrule wykonują fantastyczną robotę, wywołując poczucie strachu, gdy Zelda po raz pierwszy stawia stopę w Martwym Świecie.

Powiązany

The Legend Of Zelda: Echoes Of Wisdom – jak pokonać Null

Null jest ostatnim bossem w The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. Walka ta podzielona jest na trzy fazy i warto się do niej odpowiednio przygotować.

Jednak ten strach szybko znika, gdy Zelda zaczyna przemierzać świat. Mimo że Still World pozornie jest wystarczająco duży, aby pochłonąć duże części Hyrule, perspektywa gracza obejmuje małe, podzielone na segmenty obszary, oddzielone od siebie. Każdy segment Still World daje graczowi jeden z dwóch prostych celów: uratuj uwięzionych przyjaciół Tri lub oczyść loch. Ze względu na liniową strukturę wynikającą z tych restrykcyjnych obszarów, droga naprzód jest dość oczywista, usuwając wszelkie poczucie tajemnicy, które Still World stara się wywołać.


Echa MądrościNajwiększą wadą Still World jest przyjęcie tej liniowej, restrykcyjnej struktury, która sprawia, że ​​każdy obszar wydaje się bardzo powtarzalny. Przeszkody, które zwykle pojawiają się w Martwym Świecie, od starć bojowych po duże luki, które należy pokonać, są często poddawane recyklingowi z niewielkimi zmianami, usuwając wszelki potencjał wyzwania. Wszelkie poczucie zagrożenia szybko znika ponieważ gracz jest w pełni świadomy tego, co go czeka, przez co przemierzanie Still World wydaje się znacznie bardziej nużące, niż zamierzono.

Inne gry Zelda miały znacznie lepsze alternatywne światy

Tytuły te dały graczom znacznie większą swobodę

Zamek Lorule z The Legend of Zelda: połączenie między światami.


Echa Mądrości nie jest pierwszy Zelda wpis wykorzystujący koncepcję alternatywnych światów, które gracz może eksplorować. Wiele tytułów m.in Łzy Królestwa, Link do przeszłościI Połączenie między światami wszystkie obejmują mroczniejszy, bardziej niebezpieczny świat, przez który gracz może przemierzaći wszystkie te opcje są o wiele bardziej zapadające w pamięć niż Still World.

Zamiast przyjmować bardziej podzielony na segmenty układ Still World, te inne Zelda tytuły zapewniają w pełni połączonych alternatywnych światów co zasadniczo podwaja rozmiar każdej gry. Nie tylko sam rozmiar przekracza rozmiar Echa MądrościAle otwarta struktura nadaje się również do bardziej zastraszającej atmosfery, jaką wywołują te mroczne światy. Swoboda oferowana po wejściu do tych nowych lokacji jest w rzeczywistości bardziej zniechęcająca, ponieważ ścieżka naprzód staje się mniej jasna, co skutkuje znacznie ostrożniejszą wędrówką przez te nieznane światy dla tych, którzy nie są pewni, dokąd się udać i jakie niebezpieczeństwa mogą się przed nimi kryć.


Powiązany

Czy Majora’s Mask to na pewno najmroczniejsza gra Zelda?

Niektórzy gracze uważają, że Majora’s Mask to najciemniejsza gra Zelda, jednak żadna odsłona serii nie bała się poruszyć niepokojących tematów.

Te Zelda tytuły również przekraczają Echa Mądrości dzięki bardziej zaangażowanym wyzwaniom w tych nieznanych światach. Wiele zagadek i wyzwań często wymaga od gracza rozważenia zarówno jasnego, jak i ciemnego świata oraz powiązań między nimi. Na przykład, Połączenie między światami często zmusza gracza do porównania układów Hyrule i Loruleidentyfikowanie kluczowych różnic i punktów wejścia, aby dotrzeć do obszarów, które w innym przypadku byłyby niedostępne. Te bardziej wymagające wyzwania zapewniają znacznie bardziej wciągające doświadczenie niż oferuje Still World.


Zelda działa najlepiej, gdy gracze mogą swobodnie eksplorować

Still World jest sprzeczny z intuicyjnym rdzeniem serii Zelda

Kontrast w jakości Echa MądrościStill World w porównaniu do poprzedniego Zelda tytuły pokazuje, jak największym problemem jest brak wolności przyznanej graczowi. Część Zelda Atrakcyjność serii wynika ze zdolności gracza do odkrywania nowych światów do woli. Odbierając tę ​​eksplorację, gracze tracą poczucie odkrycia i ekscytację, które wynikają z prób znalezienia wszystkiego, co gra ma do zaoferowania. Still World jest sprzeczny z intuicją Zelda serial skupiający się na wolnościw rezultacie jego włączenie wydaje się słabe.

Powiązany

Zelda: Sequel TOTK powinien zawierać tę funkcję otwartego świata, aby usprawnić eksplorację

Kontynuacja The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zyskałaby na wielu ulepszeniach rozgrywki, ale ta jedna funkcja mogłaby usprawnić eksplorację.


Poza Martwym Światem, Echa Mądrości udało się stworzyć tę wolność to jest sedno Zelda szereg. Jak wspomniano wcześniej, wdrożenie mechaniki Echo daje graczom możliwość podejścia do zagadek, wrogów i przemierzania na swój własny sposób, eksperymentując z Echami, które mają do dyspozycji aby wytyczyć własną ścieżkę naprzód. Wiele z Echa MądrościNowe dodatki mają na celu umożliwienie graczowi dostosowania tego nowego Zelda doświadczenia dla siebie i tego, jak chcą grać, co sprawia, że ​​sztywna struktura Still World staje się jeszcze bardziej zagmatwana.

Echa Mądrościodejście od wielu zszywek serii ostatecznie poprawia wrażenia. Zmiany te powodują, że A Zelda wpis, który wydaje się świeży i ekscytujący, pozostając jednocześnie wiernym rdzeniem serii. Still World zawodzi właśnie dlatego, że jego włączenie jest sprzeczne z podstawowymi elementami Legenda Zeldy: Echa Mądrościi próba ulepszenia tradycji Zelda formuła zaowocowała dodatkiem, który sprawia wrażenie pustego i pozostawia wiele do życzenia.


legenda-zelda-echoes-of-wisdom.jpg

Wydany
26 września 2024 r

Deweloper (y)
Nintendo, surowe



Source link