Home Rozrywka Universal ukrywa swoje kontrowersyjne monstrum w przerażającym zwiastunie filmu Leigh Whannell „Wilkołak”

Universal ukrywa swoje kontrowersyjne monstrum w przerażającym zwiastunie filmu Leigh Whannell „Wilkołak”

53
0


Cykl promocyjny nadchodzącego remake’u „Wolf Man” Universal rozpoczął się niepewnie, po tym jak ujawniono projekt stworzenia dla tytułowego potwora… jako kostium na Halloween Horror Nights Universal. Chociaż możemy założyć, że filmowa wersja kostiumu wilkołaka (wzbogacona oświetleniem i efektami wizualnymi) będzie bardziej imponująca niż wersja z nawiedzonym domem, fani horrorów kwestionują bardziej fundamentalne elementy projektu białowłosego potwora o twarzy jak owsianka.

Wygląda na to, że w celu kontroli szkód Universal wypuściło pierwszy zwiastun filmu „Wolf Man” wyreżyserowanego przez Leigh Whannell, w którym Christopher Abbott („Poor Things”) gra nieszczęsnego ojca rodziny, który staje się niewolnikiem pełni księżyca. Jest tylko jeden problem: zwiastun nie pokazuje Wilkołaka, poza owłosionym ramieniem. Nie ma tu żadnego obrazu, który mógłby zastąpić wirusowe zdjęcia Wilkołaka z Halloween Horror Nights w umysłach ludzi.

Zobaczcie pierwszy zwiastun filmu „Wolf Man” powyżej i oficjalne streszczenie poniżej:

Nominowany do Złotego Globu Christopher Abbott (Poor Things, It Comes at Night) gra Blake’a, męża i ojca z San Francisco, który dziedziczy odległy dom z dzieciństwa w wiejskim Oregonie po tym, jak jego własny ojciec znika i zostaje uznany za zmarłego. Mając na uwadze kryzys małżeński z potężną żoną Charlotte (laureatka Emmy Julia Garner; Ozark, Inventing Anna), Blake przekonuje Charlotte, by zrobiła sobie przerwę od miasta i odwiedziła posiadłość z córką Ginger (Matlida Firth; Hullraisers, Coma).

Ale gdy rodzina zbliża się do domu w środku nocy, zostaje zaatakowana przez niewidzialne zwierzę i w desperackiej ucieczce barykaduje się w środku, podczas gdy stworzenie grasuje po obwodzie. Jednak w miarę upływu nocy Blake zaczyna zachowywać się dziwnie, przeobrażając się w coś nie do poznania, a Charlotte będzie zmuszona zdecydować, czy terror wewnątrz jej domu jest bardziej śmiertelny niż niebezpieczeństwo na zewnątrz.