Home Sport Barcelona będzie sponsorować koszulki Coldplay podczas El Clasico, a dzięki ich partnerstwu...

Barcelona będzie sponsorować koszulki Coldplay podczas El Clasico, a dzięki ich partnerstwu ze Spotify hiszpańscy giganci świętują premierę 10. albumu angielskich rockmanów Moon Music

5
0


Barcelona założy specjalną koszulkę z udziałem Coldplaylogo pierwszego El Clasico w sezonie.

Część stałego partnerstwa Barcelony z platformą muzyczną Spotifygracze założą koszulki z logo, aby uczcić wydanie dziesiątego albumu zespołu, Moon Music.

Jest to także więź łącząca klub i zespół od sezonu 2008/09, kiedy Barca nieoficjalnie przyjęła hymn rockmanów, Viva La Vida.

W tym roku logo Spotify na koszulce Barcy zostało zastąpione grafiką z samego albumu, a fani mogą się tego spodziewać, gdy Barca podejmie walkę Real Madryt na Bernabeu 26 października.

Barcelona Femeni założy tę koszulkę także podczas starcia w Lidze F z Eibarem, które odbędzie się 2 listopada.

Barcelona będzie miała logo albumu Moon Music zespołu Coldplay na koszulkach El Clasico

Ta współpraca reprezentuje ciągłą współpracę pomiędzy klubem a Spotify

Ta współpraca reprezentuje ciągłą współpracę pomiędzy klubem a Spotify

Tymczasem Coldplay uruchomiło 4 października Moon Music i już osiąga na muzycznym streamerze wyniki, z których Lewandowski byłby dumny.

Grupa, na której czele stoi Chris Martin, jest najczęściej odtwarzanym brytyjskim zespołem wszechczasów w Spotify i ma na swoim koncie 12 utworów Klub Miliardów Spotify – wyczynu, którego dokonali w czwartkowy wieczór.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo Spotify i Barcelony ma na celu „połączenie muzyki i piłki nożnej jak nigdy dotąd”, przy czym Coldplay jest najnowszym artystą, który pojawi się na koszulce Barcelony dzięki Spotify, po wcześniejszym przejęciu koszulek przez KAROLA G, The Rolling Stones, ROSALÍA i Drake.

Barcelona udostępni także w serwisie Spotify specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday, zawierającej utwory tematyczne, które mają motywować graczy i fanów w przygotowaniach do meczu, a której kuratorem jest Coldplay.

Coldplay powiedział: „Od wielu lat mamy szczególne relacje z miastem i klubem. Jesteśmy także dumni, że możemy wspierać UNHCR w ich ratującej życie pracy na rzecz ochrony uchodźców i wysiedleńców na całym świecie”.

Kibice będą mogli zobaczyć gwiazdy na stadionie 26 października, gdy Barca zmierzy się z Realem Madryt na Bernabeu

Kibice będą mogli zobaczyć gwiazdy na stadionie 26 października, gdy Barca zmierzy się z Realem Madryt na Bernabeu

Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu w FC Barcelona, ​​dodała: „Zespół i klub łączy wzajemna miłość, która sięga wielu lat, począwszy od odwiedzania zespołu na sesjach treningowych, przez graczy Barcy oglądających Coldplay na żywo w Barcelonie przez lata, po ścieżkę dźwiękową zespołu jedne z najlepszych momentów w klubie”.

Fani będą mogli kupić koszulkę na kanałach klubowych od 18 października odwiedź centrum FC Barcelona na Spotify do słuchania playlist przygotowanych przez gwiazdy klubu.





Source link