Home Sport CNBC zwiększa zasięg relacji sportowo-biznesowych – Posko News

CNBC zwiększa zasięg relacji sportowo-biznesowych – Posko News

14
0


CNBC doskonali swoją grę.

To NBC Universal– Wspierany przez CNBC serwis informacyjny o biznesie poinformował we wtorek, że zamierza rozszerzyć zakres swojego zasięgu o branżę sportową, uruchamiając nowy pion o nazwie „CNBC Sport”. Firma zatrudniła Michaela Ozaniana, dziennikarza Forbesa, znanego z klasyfikowania najcenniejszych lig i drużyn sportowych, jako starszego reportera sportowego, który będzie badał wyceny franczyz sportowych i to, jak wpływają na nie wiadomości i wydarzenia.

Różni reporterzy CNBC dodadzą relacje związane z tematem, skupiając się na skrzyżowaniu biznesu i sportu. Reporterzy CNBC Alex Sherman, Contessa Brewer, Scott Wapner i Jessica Golden przyczynią się do tego wysiłku, podczas gdy inni będą relacjonować poszczególne sporty, takie jak Sara Eisen o Formule 1 i Dominic Chu o golfie.

Axios informował już wcześniej o uruchomieniu kanału CNBC Sport.

„Nigdy wcześniej sport nie był tak popularny, a stawką były tak duże pieniądze” – powiedział. K.C. SullivanPrezes CNBC w oświadczeniu: „CNBC Sport zaoferuje bardzo zaangażowanej publiczności biznesu sportowego i tym, którzy chcą inwestować w ten szybko rozwijający się sektor, zaufane miejsce, w którym otrzymają analizy, aktualizacje i wewnętrzne informacje, które pomogą im włączyć się do akcji”. Od czasu przejęcia CNBC w 2022 r.Sullivan chciał rozszerzyć zakres treści bezpośrednio związanych z wiadomościami biznesowymi i rynkowymi, uruchamiając popołudniowy program informacyjny, który miał zastąpić wieczorny program informacyjny o charakterze ogólnym prowadzony przez Sheparda Smitha.

Analiza Variety VIP+: Regulatorzy nie mogą teraz ujawniać Venu Sports

CNBC stosuje strategię, którą inne firmy chcą naśladować. Dyrektor generalny CNN, Mark Thompson, przedstawił strategię, w ramach której jednostka Discovery wspierana przez Warner Bros. uruchamia serię cyfrowych pionów kierowanych przez ekspertów i dziennikarzy. NBC News w ostatnich miesiącach poszukiwało dziennikarzy, którzy zajmą się biznesem i kulturą sportu.

Sport, kiedyś główny temat zainteresowania, teraz zyskuje na popularności. Firmy medialne zwiększają zależność od transmisji gier i meczów, ponieważ rozrywka, którą poznały, jest teraz bardziej dostępna za pośrednictwem strumieniowania na żądanie. Transmisje sportowe na żywo i wydarzenia to ostatnie niezawodne formaty przyciągające dużą, jednoczesną publiczność, której reklamodawcy oraz dystrybutorzy kablowi i satelitarni twierdzą, że nadal pragną.

CNBC zorganizowało konferencję poświęconą biznesowi sportowemu. „Game Plan”, wyprodukowany we współpracy z Boardroom, zawiera wywiady prowadzone przez Andrew Rossa Sorkina i bada dynamikę między biznesem, sportem, muzyką i kulturą.