Home Sport Co mówią kierowcy po inauguracyjnym wyścigu NASCAR Cup na torze Iowa Speedway

Co mówią kierowcy po inauguracyjnym wyścigu NASCAR Cup na torze Iowa Speedway

16
0


Oto, co kierowcy mieli do powiedzenia po niedzielnym nocnym wyścigu na torze Iowa Speedway.

Ryan Blaney – Zwycięzca: „Co za fajny sposób na zwycięstwo tutaj. To miejsce wiele dla mnie znaczy i wiele znaczy dla mojej mamy. Dziś wieczorem jest tu wielu ludzi, którzy nam kibicują, więc chcą, żebyśmy to zrobili. Ogólnie rzecz biorąc, naprawdę doceniam wszystkich 12 chłopców. To znaczy, nasz samochód był naprawdę szybki przez całą noc, a przez całą noc byliśmy trochę lepsi, a dwie opony były tam dobrym wyborem. Nie wiem, jak dobrze uda mi się przetrwać. Pod koniec zacząłem się trochę męczyć, ale wystarczyło, aby przetrwać. Jestem bardzo dumny z tego wysiłku. … To niewielki wzrost w porównaniu z kilkoma tygodniami.”


Blaney wygrał inauguracyjny wyścig Cup Series w Iowa

Obrońca tytułu mistrza serii Ryan Blaney pochwalił wysiłki swojego zespołu wyścigowego po zwycięstwie w inauguracyjnym wyścigu NASCAR Cup Series na torze Iowa Speedway przed całkowicie wyprzedaną publicznością.

William Byron — zajął drugie miejsce: „(Ryan Blaney) ma naprawdę dobry samochód, więc jest z przodu i często rywalizuje, a on i (Kyle Larson) są naprawdę dobrzy. Więc jesteśmy o krok od tego, wiesz? Czuję, że muszę po prostu trochę lepiej poprawić środek i utrzymać go na dłuższą metę. Dumny ze swoich wysiłków. To był naprawdę dobry wieczór i czuję, że możemy się z tego wyciągnąć wnioski i wykorzystać to, aby być trochę lepszymi.”


Byron opowiada o wyzwaniach związanych z pierwszą podróżą Pucharu do Iowa

William Byron zajął drugie miejsce w wyścigu NASCAR Cup Series na torze Iowa Speedway i uważał, że zajęcie drugiego miejsca było dobrym początkiem konsekwentnej passy w wymagającym wyścigu.

Chase Elliott — zajął 3. miejsce: „Nasz balans był właściwy i przez cały dzień myślałem, że mamy naprawdę dobre tempo na długich dystansach. Naprawdę trudno mi go ponownie uruchomić, jest całkowicie luźny i nie działa. Poczułem, że nie mogę atakować tak, jak potrzebowałem i po prostu straciłem wiele pozycji. Mógłbym utrzymać tam dobre tempo pod koniec podróży naszym Chevy NAPA, musiałem tylko podejść trochę bliżej, aby utrzymać ciśnienie i utrzymać wszystko w ruchu. Jestem jednak dumny z wysiłku i czuję, że mamy bardzo dobry samochód gotowy do walki. ”


Elliott: Iowa to „lepszy wyścig”, niż się spodziewano

Chase Elliott uznał, że pierwszy wyjazd Cup Series na tor Iowa Speedway był „znacznie lepszym wyścigiem”, niż przewidywano, i podzielił się tym, czego udało się dokonać drużynie nr 1. Jego 9, który obecnie kończy każdy wyścig w pierwszej dwudziestce.

Christopher Bell — zajął 4. miejsce: „Top piątka to dobry dzień. Oczywiście mamy prędkość, która pozwala nam być jeszcze lepsza, dlatego siedzę tutaj z mieszanymi uczuciami. To ogromny wysiłek i jeśli nadal będziemy dostarczać takie samochody, mam nadzieję, że będzie to dla nas najlepszy dzień”.

Ricky Stenhouse Jr. — 5. miejsce: „Na pierwszym okrążeniu i zaczynając od tyłu, pod koniec tego okrążenia byliśmy naprawdę mocni. Dlatego podczas tego wyścigu miałem pewność co do możliwości naszego NOS Energy Drink Camaro. Mieliśmy mały wypadek w boksie, który ponownie umieścił nas na końcu stawki. Musimy więc z tym walczyć. Chłopaki oczyścili to w pit-roadzie, a my mieliśmy świetną strategię z obiema oponami, która pozwoliła nam wrócić na czyste powietrze na czele stawki. Naprawdę chcę tam walczyć z (Ryanem) Blaneyem. Byliśmy na drugim miejscu, trochę za luźno i nie mogliśmy powstrzymać tych gości. Naprawdę fajnie było poprowadzić wyścig pucharowy tutaj, w Iowa, po wszystkich naszych sukcesach i zrobić to przed tak dużą publicznością”.

Joey Logano — zajął 6. miejsce: „Postawiliśmy się w sytuacji, w której możemy wygrać wyścig na dwóch oponach. Po prostu nie udało mi się dobrze oddać dwóch strzałów. Próbowałem ścigać się z Blaneyem, ale nie mogłem go utrzymać, a potem dość szybko pochłonęło mnie kilka samochodów. Po prostu nie mamy wystarczającej ilości broni palnej. Myślałem, że jeśli uda mi się wyprzedzić, wszystko będzie w porządku, ale nie mogłem się stamtąd wydostać.

Josh Berry — zajął 7. miejsce: „Myślę, że mieliśmy naprawdę dobry wyścig i naprawdę dobry samochód. Aby zdobyć punkty etapowe tak jak my, mieliśmy tam kilka dobrych wznowień i tylko ostatni nie poszedł po naszej myśli. Straciliśmy trochę pozycję na torze i nigdy nie udało nam się jej odzyskać, ale ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy bardzo dumni ze wszystkich w czwartym zespole. Wykonali świetną robotę. To na pewno świetna zabawa. Będziemy nadal kopać, aby stać się lepszymi.”

Daniel Suarez — 9. miejsce: „Szczerze mówiąc, podczas wyścigu byłem bardzo zdezorientowany. Nie wiem dokładnie, co się stało. Nie wiem, czy ja się podniosłam, czy on upadł. Właśnie obejrzałem powtórkę po raz pierwszy i zauważyłem, że numer 6 (Brad Keselowski) to ten na zewnątrz. Miał ćwierć samochodu od ściany. Próbował uszczypnąć numer 5 (Kyle Larson), a numer 5 ma ćwierć samochodu, aby dojechać do numeru 6. Próbowałem mnie uszczypnąć i żałuję tylko, że ci dwaj goście nie byli bliżej ściany, jak wszyscy inni. Zdecydowanie to ja nawiązałem kontakt z numerem 5 i biorę za to odpowiedzialność.”

Brad Keselowski — 10. miejsce: „Przez cały wyścig zajmowaliśmy od ósmego do dziesiątego miejsca, a czasem było trochę gorzej. Właśnie to mieliśmy i po prostu to zrealizowaliśmy.

Justin Haley — zajął 13. miejsce: „Mieliśmy bardzo dobrego MotoRada Forda Mustanga Dark Horse i dużą prędkość na początku wyścigu, przed karą za przejazd do pit-roadu. Cieszę się, że udało nam się szybko zregenerować siły i pokazać, jak mocny jest nasz samochód. Gdy słońce zaczęło zachodzić, w samochodzie zrobiło się trochę za ciasno, aby utrzymać się w pierwszej dziesiątce, ale mimo to był to dla nas bardzo dobry występ, więc możemy dalej na nim budować”.

Noah Gragson — 16. miejsce: „To był długi i gorący dzień. Walka. Samochód był dobrze zestrojony, tylko trochę luźny, w środku ciasnego wyścigu i nigdy nie dotarł tam, gdzie tego potrzebowaliśmy. Odwrócony o 42 (John Hunter Nemechek), bardzo ważny punkt. Odbiłem się i zaoszczędziłem paliwo pod koniec 16. miejsca”.

Austin Dillon — 19. miejsce: „Nasz zespół przywiózł w ten weekend na tor Iowa Speedway solidny Chevrolet Get Bioetanol. Nasze tempo na piątkowych treningach było dobre, ale w sobotę, kiedy jako pierwszy samochód wyjeżdżaliśmy do kwalifikacji na zielonym torze, miało to wpływ na nasze okrążenie. Justin Alexander i Get Bioetanol nr 3 wprowadzili dobre zmiany z dnia na dzień i ciężko walczyliśmy przez cały wyścig. Zaczęliśmy ostro i na szczęście otrzymaliśmy wczesne ostrzeżenie, które pozwoliło nam zjechać do pit stopu, aby naprawić samochód. Przez całą noc musieliśmy regulować opony. Późno przyjęliśmy strategię polegającą na zdobywaniu paliwa, co pomogło nam zająć pozycje, gdy wszyscy inni musieli zjechać do boksów. Nie wiemy, czego się spodziewać po tych oponach i nawierzchni, ale jestem pewien, że zorganizowaliśmy wspaniały wyścig dla fanów w Iowa i wspaniale było zobaczyć wszystkich z Iowa Corn i Get Bioetanol ścigających się, aby po raz pierwszy spróbować tego wyścigu Seria pucharów NASCAR. wyścig dla kraju.”

Ryan Preece — 27. miejsce: „Tak, ogólnie to był ciężki dzień. Po prostu nie mamy tam tego, czego potrzebujemy, żeby to zrobić. Strzelaliśmy dobrze, ale straciliśmy równowagę i nie udało nam się wrócić od początku. Jestem dumny z zespołu i tego, jak ciężko walczyli przez cały dzień, aby dać mi samochód wyścigowy, którego potrzebowałem. Muszę podziękować firmie Morton Buildings za obecność w samochodzie w ten weekend. Przegrupujemy się i zrobimy to ponownie w New Hampshire”.

Chase Briscoe — 28. miejsce: „Oczywiście na początku spisaliśmy się dobrze. Pierwszy przystanek, straciłem około 10 miejsc i stamtąd po prostu zjechałem w dół. Wszystko, co mogło pójść źle, poszło źle. Pit stop ponownie w dalszej części wyścigu, nadal tracił grunt pod nogami. Ostrożność pojawia się w najgorszych momentach i zatrzymuje nas w pułapce. Wtedy moglibyśmy machać, a 47 (Ricky Stenhouse Jr.) pozostałby na zewnątrz, a my bylibyśmy samochodem za nim. Wszystko, co mogło pójść źle, poszło źle. Z pewnością mogliśmy pobiec lepiej niż na 28. miejscu.

Austin Cindric — 30. miejsce: „Tylko walka nadchodzi od tyłu. W starcie z numerem 1 poczyniliśmy postępy. 2 Menardy/Moen Ford Mustangi i byliśmy tuż przed okrążeniem w dół, a nie w dół bez pozycji na torze. Wydawało się, że jazda na oponach jest nieco trudna, ale udało nam się zorientować w sytuacji i minąć szczęśliwego psa o jedno lub dwa okrążenia. Jestem bardzo szczęśliwy dla wszystkich w samochodzie nr 12. Tak, szkoda było nadjeżdżać od tyłu.”

Kyle Larson — 34. miejsce: „Trudno powiedzieć, jak przebiegnie reszta wyścigu. Nie ma wątpliwości, że jestem w pierwszej czwórce. Czuję, że mamy najlepszy samochód jak dotąd. Mam wrażenie, że ta osoba od nas odeszła. Szkoda, że ​​nie mogę zacząć od nowa.


Larson patrzy szeroko i odwraca się w stronę Iowa

Kyle Larson chciał opuścić zakręt nr 4 na trzy szerokości, ale agresywna akcja spowodowała rozerwanie samochodu wyścigowego na części, gdy droga nr 5 skręciła w zewnętrzną ścianę, a Denny Hamlin również odniósł obrażenia.

Kyle Busch — 35. miejsce: „Nie wiem, co się stało, ale części Next Gen zostały uszkodzone. Coś w lewym tylnym zawieszeniu – nie wiem, czy to wahacz, czy co, ale zmienia to pochylenie tyłu samochodu i sprawia, że ​​nie nadaje się do jazdy. Weszliśmy i naprawiliśmy to. Cofając się, zrywamy pasek. Nie wiem, ale na pewno jest to frustrujące. Nie tego chcemy dla wszystkich pracowników Chevy Zone No. 1. 8 nas; wszyscy z Kwik Star. Mieliśmy całkiem fajny dzień. Myślę, że jesteśmy już w pierwszej dziesiątce. Mieliśmy tam szansę na zdobycie kilku punktów, ale tak się nie stało.”

AJ Allmendinger — Selesai ke-36: „Powiedziałem mojemu zespołowi okrążenie wcześniej, dwa okrążenia wcześniej, że myślę, że zrobimy duży plusk w czołówce. Zakręt był znacznie lepszy, więc zwolniłem, więc nic nie czułem w samochodzie. ”