AUSTIN, TX: Praytell zatrudnił Seana Flynna na stanowisko nowego wiceprezesa ds. praktyk sportowych.
Flynn dołączył do Praytell w tym miesiącu, podlegając CEO Andy’emu Prayowi. Będzie kierował praktyką, która ma 10 pracowników, obok SVP Stephanie Shambo.
„To nowa rola agencji” – powiedział Flynn w e-mailu. „To właściwy czas, aby inwestować w sport, budując fundamenty pracy w różnych instytucjach”.
Flynn twierdzi, że każda marka może być marką „sportową”. Zapotrzebowanie klientów na specjalistyczną wiedzę sportową rośnie wraz z rozpoczęciem w przyszłym miesiącu Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu i innymi ważnymi wydarzeniami odbywającymi się na całym świecie.
„Naszym zadaniem jest pomóc każdej marce opowiedzieć znaczącą historię, która zainteresuje ludzi” — powiedział Flynn. „A moim zdaniem historie sportowe są najskuteczniejsze”.
Flynn pomoże klientom sportowym zmaksymalizować inwestycje, zidentyfikować możliwości dla marek i powiększyć listę klientów agencji.
Agencja współpracowała z Dick’s Sporting Goods, AllTrails i Sea-Doo.
Flynn będzie również odgrywał wiodącą rolę we wspieraniu inicjatyw spółki macierzystej Praytell w zakresie sportu, gier i rozrywki Projektktóra skupia ludzi z sieci w ramach podejścia „jednej agencji”, powiedział Flynn.
Ostatnio Flynn był jednym z liderów praktyk sportowych Ketchum jako SVP. Pracował w Omnicom Group na różnych stanowiskach od momentu dołączenia w 2010 r., ale na krótko odszedł, aby pracować w globalnym PR konsumenckim w Netflix w latach 2017–2018.
Nie udało się od razu skontaktować z rzecznikiem Ketchuma w celu uzyskania komentarza.
Niedawno zatrudniony został Praytell z Brooklynu w Nowym Jorku Departament Turystyki Kajmanów jako wpływowy amerykański PR i AOR.
Agencja podała, że A spadek dochodów o 3% do 28 milionów dolarów na całym świecie i spadek o 2% do 28 milionów dolarów w USA w 2023 r., zgodnie z Raport biznesowy agencji PRWeek 2024.