Home Sport Prognozy składu NASCAR na 2025 rok | Sport FOX-a

Prognozy składu NASCAR na 2025 rok | Sport FOX-a

31
0


Sezon na głupoty trwa w najlepsze. Przyjrzyjmy się bliżej składom poszczególnych drużyn w roku 2025.

W miarę postępu rozmów te prognozy/perspektywy będą się zmieniać, o czym będziemy Państwa na bieżąco informować.

Oto moja opinia na dzień 25 czerwca — zaczniemy od Joe Gibbs Racing, odkąd ogłoszono, że Chase Briscoe dołączy do zespołu na przyszły rok, a następnie posortujemy punkty właściciela według organizacji.

Wyścigi Joe Gibbsa

11: Denny Hamlin podpisał kontrakt przynajmniej na przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

19: Chase Briscoe zastąpi Martina Truexa Jr. w przyszłym roku, ogłosił zespół we wtorek. Szef załogi James Small pozostanie w zespole.

20: Christopher Bell podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian

54: Ty Gibbs jest wnukiem właściciela zespołu i oczekuje się, że będzie brał w nim udział, dopóki w zespole będzie działał Joe Gibbs. Czy zmieni numer 18 – oryginalny podpis i numer JGR – będzie prawdopodobnie największym pytaniem. Joe Gibbs wskazał, że w najbliższym czasie nie nastąpi żadna zmiana w liczbach.

Sporty motorowe Hendricka

5:Kyle Larson podpisał kontrakt co najmniej na przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

9: Chase Elliott podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

24: William Byron podpisał kontrakt przynajmniej do przyszłego roku i nie należy się spodziewać żadnych zmian.

48: Alex Bowman ma kontrakt co najmniej do przyszłego roku. Chociaż jest to najczęściej omawiane miejsce, które prawdopodobnie zostanie otwarte w Hendricku, jego ostatnie występy powinny wystarczyć, aby utrzymać go przy sobie. Zwycięstwo jednak znacznie ułatwiłoby złagodzenie spekulacji.

Denny Hamlin o oczekiwaniach wobec Coreya Heima za kierownicą samochodu nr 23XI Racing. 50 w tym tygodniu

23XI Wyścigi

23: Bubba Wallace nie podpisał jeszcze kontraktu na przyszły rok, ale oczekuje się, że wróci.

45: Tyler Reddick podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

67 (lub inny numer trzeciego samochodu w ramach leasingu, ewentualnie uzyskany od SHR): Ponieważ zespół ma już współpracę z Monster Energy, dodanie Rileya Herbsta i jego umowy z Monster miałoby sens. Corey Heim jest przyszłym kierowcą zespołu, ale może potrzebować jeszcze roku lub dwóch, aby być w pełni gotowym na Puchar.

Zespół Penske

2: Austin Cindric nie podpisał kontraktu na przyszły rok, ale zwycięstwo na początku tego roku i awans do play-offów mogą utrzymać go przy życiu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nie ma kierowców, którzy byliby „niezbędni” do zajęcia tego miejsca.

12: Ryan Blaney podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

22: Joey Logano podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

Wyścigi RFK

6: Brad Keselowski jest jednym z właścicieli i oczekuje się, że powróci do samochodu w przyszłym roku.

17: Chris Buescher podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

Trackhouse Balapan

1:Ross Chastain podpisał kontrakt co najmniej na przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

99: Daniel Suarez ma rok obowiązywania kontraktu i twierdzi, że jest szczęśliwy z podpisania umowy, czego można było się spodziewać.

TBA (karta prawdopodobnie uzyskana od SHR): Trackhouse ma dwóch kierowców kontraktowych i jeden samochód. Nie wiadomo, czy Shane van Gisbergen miałby lepszy pomysł na kolejny sezon w Xfinity. To pozostawiłoby Zane’a Smitha w tym samochodzie, ale bardziej prawdopodobny scenariusz to van Gisbergen w samochodzie pucharowym, a Smith będzie szukał przejażdżki w ramach kontraktu lub wypożyczenia do innego zespołu, tak jak to miało miejsce w tym roku w Spire.

Chase Briscoe reaguje na spoilery JGR Christophera Bella

Balapan Richard Childress

3: Austin Dillon podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok. Choć krążą pogłoski, że mógłby ustąpić (tak jak kilkadziesiąt lat temu jego dziadek Richard Childress zrobił to dla Dale’a Earnhardta), prawdopodobne jest, że w przyszłym sezonie powróci do samochodu.

8: Kyle Busch podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok i nie oczekuje się żadnych zmian.

33: Zespół próbował dodać trzeci pełnoetatowy samochód na przyszły rok, ale obecnie wydaje się to mniej prawdopodobne niż miesiąc temu po wiadomości, że Gene Haas zatrzymuje jeden ze swoich wypożyczonych samochodów. Jeśli uda im się uzyskać leasing, Noah Gragson może się pojawić dzięki swoim powiązaniom z Bass Pro, już mocnym w RCR w samochodzie nr 3. Austin Hill również mógłby być możliwy, ale wydaje się, że jest zadowolony z pojawienia się w Xfinity w przyszłym sezonie.

Zespół fabryczny Haasa

TBA: Gene Haas zachowa jedną kartę Stewart-Haas Racing i będzie nią kierował jako zespół fabryczny Haas. Firma Haas chce być obecna jako sponsor i/lub właściciel samochodu różnych marek Haas. Biorąc pod uwagę, że nadal sponsoruje byłego kierowcę Cup i aktualnego mistrza Xfinity Cole’a Custera — a ojciec Custera kieruje zespołem fabrycznym Haas — logiczne jest, że Custer jest najlepszym kandydatem.

Pierwszy rząd motorsportu

34: Chociaż miesiąc temu wydawało się, że nazwisko Cole’a Custera widniało na nim w ramach umowy czarterowej z SHR, obecnie wydaje się to mało prawdopodobne (patrz uwagi zespołu fabrycznego Haas powyżej). FRM prawdopodobnie będzie wymagać od kierowców określonych sponsorów. Noah Gragson, Josh Berry, kierowcy Xfinity Sama Mayera Oczekuje się, że kandydatem będzie seryjny kierowca ciężarówki Christian Eckes. Gragson jest faworytem do skorzystania z otwartych przejażdżek FRM.

36 (karta nabyta przez SHR): Lista kandydatów równa 34.

38: Todd Gilliland podpisał kontrakt przynajmniej na przyszły sezon i nie oczekuje się żadnych zmian.

Todd Gilliland omawia swoje nieoczekiwane przedłużenie kontraktu z Front Row Motorsports

Szczyt sportów motorowych

7:Corey LaJoie ma kontrakt co najmniej na przyszły sezon i chociaż w tym roku nie spisał się dobrze, oczekuje się, że wróci w przyszłym roku.

71: Michael McDowell (obecnie jeździ w Front Row Motorsports) podpisał kontrakt ze Spire na co najmniej przyszły sezon i dołącza do zespołu, aby zastąpić Zane’a Smitha.

77: Carson Hocevar ma kontrakt co najmniej na przyszły sezon. Jego tegoroczne występy były na tyle dobre, że potencjalnie przyciągnęły uwagę innych zespołów, ale oczekuje się, że pozostanie w Spire do 2025 roku.

Klub motocyklowy Dziedzictwo

42: John Hunter Nemechek podpisze kontrakt przynajmniej na przyszły sezon i nie oczekuje się żadnych zmian.

43: Erik Jones nie podpisał kontraktu na przyszły sezon. Zespoły prawdopodobnie chciałyby go z powrotem, ale on przynajmniej wysłuchałby innych ofert. Jeśli odejdzie, Heim najprawdopodobniej będzie w tym samochodzie.

Wyścigi kobiet JTG

47: Ricky Stenhouse Jr. ma kontrakt przynajmniej na przyszły sezon i nie oczekuje się, że to się zmieni.

Wyścigi Ricka Ware’a

15: Przy większej liczbie kierowców (głównym kierowcą jest Kaz Grala), jeśli kierowca ma sponsora, taka podróż może się odbyć.

51: Justin Haley podpisał kontrakt na co najmniej przyszły rok. Po jego występie rozmawiały z nim inne zespoły, ale przynajmniej na razie twierdzi, że pozostanie w Rick Ware Racing, który w ostatnich latach pokładał w nim największe zaufanie.

Wyścigi Kauliga

16: W przypadku wielu kierowców ta przejażdżka będzie dostępna dla kierowców, którzy mogą pozyskać wystarczającą liczbę sponsorów, aby rozstawić swoje samochody. Nigdy nie wykluczaj powrotu AJ Allmendingera do Pucharu, jeśli Kauligowi uda się znaleźć dolara.

31: Daniel Hemric nie podpisał kontraktu na przyszły sezon. Ta podróż będzie prawdopodobnie uzależniona od sponsoringu.

Wyścigi braci Wood

21: Harrison Burton nie podpisał kontraktu na przyszły rok, a jego problemy zdecydowanie sugerują, że nie wróci na następny sezon. Kilka tygodni temu okazało się, że Gragson, gdyby udało mu się pozyskać sponsorów ze strony Bass Pro Shops, był głównym kandydatem na tę przejażdżkę, ale teraz bardziej prawdopodobnym kandydatem na to miejsce okazał się Berry.

Bob Pockrass reprezentuje NASCAR dla FOX Sports. Spędził dziesięciolecia pisząc o sportach motorowych, w tym ponad 30 Daytona 500, pracując dla ESPN, Sporting News, magazynu NASCAR Scene i The (Daytona Beach) News-Journal. Śledź go na Twitterze @groszek.


Uzyskaj więcej z serii NASCAR Cup Obserwuj swoje ulubione, aby uzyskać informacje o grach, nowościach i nie tylko