Home Sport Wnioski NASCAR: Joey Logano zapewnia sobie miejsce w play-offach po zakończeniu wyścigu...

Wnioski NASCAR: Joey Logano zapewnia sobie miejsce w play-offach po zakończeniu wyścigu w ruchliwym Nashville

32
0


LEBANON, Tennessee — Być może to duch Nashville powoduje chaos na torze Nashville Superspeedway.

Przecież to miasto, w którym każdy spędza na świeżym powietrzu coraz więcej czasu, niż pierwotnie planowano.

W serii NASCAR Cup zapanował chaos, ponieważ kierowcy starali się oszczędzać paliwo, walcząc o pozycję, co zaowocowało rekordowymi pięcioma dogrywkami, Joey Logano zwyciężył — tuż przed tym, jak w jego samochodzie zabrakło benzyny, gdy przekraczał linię mety na torze Nashville Superspeedway.

Logano przejechał 110 okrążeń na ostatnim zbiorniku paliwa. W warunkach zielonej flagi kierowca może przejechać około 75-80 okrążeń, a Logano skorzystał na 41 okrążeniach w warunkach ostrożności.

„Módlcie się i miejcie nadzieję, że będzie w nim wystarczająca ilość gazu” – powiedział Logano. „Nie została ani kropla.”

Logano przewodził, gdy Denny Hamlin zabrakło paliwa z powodu ostrożności, a następnie Logano utrzymał się przez ostatnie dwa ponowne starty w wyścigu, który trwał 31 okrążeń na zaplanowanym dystansie 300 okrążeń.

Kierowca Team Penske awansował do play-offów po przystąpieniu do wyścigu jako ostatni kierowca w fazie play-off. Jeśli zabraknie mu energii i zajmie 25. miejsce, jego nadzieje na play-off mogą zostać całkowicie zniszczone.

„Dla mnie jest to ogromne ryzyko” – powiedział Logano. „Próba wygrania i możliwość ukończenia zawodów (na pole position) sprawia, że ​​jest to dość trudna decyzja. Ale, Boże, możesz wygrać wyścig. Jak mogłeś tego nie zrobić?

Zakończenie wyścigu, w którym uczestniczył Logano Zane Smith (najlepsze osiągnięcie w karierze), Tylera Reddicka, Ryan Preece I Chrisa Bueschera.

Larson rozczarowany incydentem

Kyle Larson zajął ósme miejsce i był uczestnikiem incydentów podczas dwóch późnych restartów.

W pierwszej dogrywce Larson wznowił grę za Hamlinem, wyrwał się i został porwany przez przeciwnika Rossa Chastainaktóry walczył ramię w ramię z Hamlinem o prowadzenie.

„Chciałem tylko spróbować dostać się do środka (Hamlin), aby zmyć go z dołu i zaczerpnąć świeżego powietrza, ponieważ wiedziałem, że będąc w drugim rzędzie, niezależnie od tego, czy jesteś w środku, czy na zewnątrz, nie będziesz dostać szansę” – powiedział Larson.

„Myślę, że moją szansą na zwycięstwo jest oddychanie czystym powietrzem. Natychmiast pobiegłem, podszedłem i uderzyłem Rossa. Naprawdę tego nienawidzę.

A potem w trzecim dogrywce zabrakło mu sił i Kyle Busch uderzył go w plecy. To zakończyło dzień Buscha.

„Nienawidzę Kyle’a” – powiedział Larson. „Nie powiedziano mi wcześniej. Oczywiście wiedzieliśmy, że kończy nam się paliwo. Dotarcie tam miało być trudne, ale na mojej desce rozdzielczej nie było alarmu niskiego ciśnienia paliwa.

„Było dla mnie trochę zaskoczeniem, gdy wcisnąłem gaz, ale nigdy nie odpalił. I nie mogę tego uniknąć. … Byłem nim naprawdę rozczarowany”.

Daremne działanie Hamlina

Hamlin wyprzedził Rossa Chastaina na prowadzenie na siedem okrążeń przed końcem, a następnie utrzymał przewagę przez trzy dogrywki, po czym stracił impet po ostrzeżeniu w czwartej dogrywce.

Hamlin, podobnie jak Logano, przyjął strategię nieoddawania prowadzenia i narażania się na ryzyko wyczerpania paliwa.

„Byłem zaledwie 15 sekund od wygranej, kiedy Austina Cindrika „Po prostu miałem szczęście”.

Zasady dogrywki NASCAR wymagają strzelaniny na dwóch okrążeniach do mety. Jeśli na pierwszym okrążeniu zostanie wydane ostrzeżenie (za wypadek), następuje kolejna strzelanina trwająca dwa okrążenia. Jeśli na drugim okrążeniu w serii rzutów karnych składającej się z dwóch okrążeń zostanie wydane ostrzeżenie, wyścig kończy się, gdy lider przekroczy linię mety.

„Wiedziałem, że kiedy już wystartują (dogrywka), będzie wiele sytuacji, jak wtedy, gdy wszyscy weszliśmy do pierwszego zakrętu i wszyscy ślizgali się, uderzali i uderzali” – powiedział Hamlin. „Wiedziałem, że z nami koniec. Myślałem, że skończyliśmy po pierwszym.

„Jestem zaskoczony, że przetrwaliśmy tak długo”.

Bell wychodzi wcześnie

Krzysztof Bell prowadził 131 okrążeń i pokonał pierwsze dwa etapy. Jednak biorąc pod uwagę różne strategie stosowane przez kierowców w pit stopie, w pewnym momencie wiedział, że będzie w środku stawki.

Tak zrobił. I nie trwało to długo, ponieważ obrócił się i upadł, próbując wykonać manewr trzykierunkowy na 228. okrążeniu.

„Byłem sfrustrowany za każdym razem, gdy zostałem złapany na ponownym uruchomieniu i straciłem panowanie nad sobą” – powiedział Bell. „Po prostu jechałem tam ze zbyt dużą prędkością, postawiłem się w naprawdę złym położeniu aerodynamicznym i zakręciłem. Świetny samochód. Świetny wysiłek (mojej) grupy.”

„I dzisiaj ich zawiodłem.”

Bob Pockrass reprezentuje NASCAR dla FOX Sports. Od dziesięcioleci zajmuje się sportem wyścigowym, w tym ponad 30 Daytonami 500, pracując dla ESPN, Sporting News, magazynu NASCAR Scene i The (Daytona Beach) News-Journal. Śledź go na Twitterze @Bobpockras.


Uzyskaj więcej z serii NASCAR Cup Obserwuj swoje ulubione, aby otrzymywać informacje o grach, nowościach i nie tylko.